לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

ביטול שלילה שניתנה על ידי בית המשפט

עבירות תנועה מסיימות לא מחייבות רק בקנס ובנקודות תעבורה בלבד, אלא מחייבות הזמנה לדין והופעה לדיון בבית המשפט. הדיון בבית המשפט יתרכז בעבירה וחומרתה וייקבעו ההשלכות המתאימות לנהג בהתאם לחומרת העבירה ולעבירות העבר שלו.

בפעמים מסוימות בית המשפט בוחר לשלול את רישיונו של הנהג, ולהגביל את חופש התנועה והאפשרויות שלו כמענה ועונש לעבירות שביצע. במקרים כאלה, חשוב לדעת מה האפשרויות שעומדות לפניכם ומי יכול לסייע לכם. לפניכם הכל על ביטול שלילה שניתנה על ידי בית המשפט.

ביטול שלילה שניתנה על ידי בית המשפט
ביטול שלילה שניתנה על ידי בית המשפט

באילו מקרים בית המשפט שולל רישיון נהיגה?

בית המשפט, עשוי לשלול רישיון נהיגה של נהגים לפי ראייתו ובכל עת בה מגיע נהג לשימוע ולדיון בבית המשפט. ברוב המקרים החלטת בית המשפט לשלול את רישיון הנהיגה של הנהג, תגיע כנגד נהגים שביצעו עבירה חמורה או כאלה שביצעו צירוף עבירות רב מהרגיל והסביר. בית המשפט, מזמן לכתליו מאות נהגים בכל שנה, נהגים אשר זומנו אליו כחלק מעבירת תנועה חמורה שביצעו משחייבת זימון לבית דין, או כחלק ממעורבות בתאונת דרכים וכדומה.

כאשר נהג שנתפס בעבירת תנועה ומקבל זימון לבית הדין מגיע לשימוע בית המשפט, העונשים וההשלכות למעשיו, יכולים להיקבע בכמה דרכים ונתיבים שונים, הכל בהתאם לשיקול בית המשפט, לחומרת העבירה שבוצעה, ולהתנהלות התיק ומתודות עורכי הדין במשפט.

כך, נהגים רבים מגיעים לזימון בבית המשפט ויוצאים ממנו כפי שהגיעו אליו, ללא קנס וללא נקודות תעבורה. לעומת זאת, נהגים רבים נאלצים להתמודד עם שלילה ופסילת רישיון כתוצאה מהזימון.

ביטול שלילה שניתנה על ידי בית המשפט - uliel

האם ניתן לבטל שלילה שניתנה על ידי בית המשפט?

ביטול שלילה שניתנה לנהג על ידי בית המשפט, אפשרית רק דרך הגשת ערעור לאחר המשפט. כל אדם יכול לערער ולהגיש את הערעור, אך מדובר בהליך לא פשוט שמצריך ידע מסוים בתחום ומחקר רב בנושא. לכן רבים פונים לעורך דין המתמחה בעולם התעבורה ורישיונות הנהיגה, כדי לקבל הגנה מקצועית ומלאה, ולזכות באיש מקצוע שמתמחה בתחום, מכיר אותו לעומק, ויודע אילו טיעונים ומתודות לבצע כדי להשיג את המבוקש ולרצות את הלקוח.

 

מה הסיכויים לבטל שלילה שניתנה על ידי בית המשפט?

בית המשפט לא תמיד נוטה לבטל את החלטותיו ואת העונשים שקיבל, וכך גם בעולם התעבורה ובמקרים של פסילת רישיון. לכן, במקרה בו בוטל רישיונכם וברצונכם לערער ולבטל את הפסיקה הזו, כדאי לנצל את סיועו וליוויו של עורך דין שיסייע בהגשמת מטרותיכם וינהל את הערעור על הצד הטוב ביותר.

הסיכויים לביטול שלילה שניתנה על ידי בית המשפט, תלויים בכל מקרה ונהג. ככל שחומרת עבירת התעבורה שביצעתם גבוהה יותר, הסיכויים לביטול הולכים ונהיים בעייתיים יותר, אך תמיד ישנה אפשרות וכדאי לנסות ולקבל ליווי הולם ומקצועי כדי להגביר את הסיכויים.

ביטול שלילה שניתנה על ידי בית המשפט - uliel

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
עונש על נהיגה בפסילה

נהגים רבים מקלים ראש ומרשים לעצמם לנהוג בזמן פסילה. זוהי ללא ספק טעות חמורה – אדם שנהג בזמן פסילה, ובייחוד

משרדנו מתמחה רק בתעבורה