לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

ביטול דו"ח רמזור אדום- תיקון העבירה לרמזור צהוב

לקוחת המשרד, קיבלה דו"ח רמזור אדום משוטר על סך 1500 ₪, בטענה כי אינה צייתה לכללי התעבורה בכך שנכנסה לצומת בנסיעה רצופה, וזאת כאשר באותה העת דלק ברמזור האור האדום.

אם הייתה בוחרת הנהגת לשלם את הקנס, התשלום מהווה הודאה בביצוע העבירה, ועל כן היו נרשמות לחובתה 10 נקודות במשרד הרישוי.

קיימת חשיבות רבה להיוועצות עם עורך דין תעבורה, טרם תשלום הדו"ח. אנשים רבים אינם מבינים את המשמעות העומדת לצד תשלום הדו"ח ובכך עלולים להסב לעצמם נזק מהותי בלתי הפיך.

במקרה דנן, לאחר חקירה מעמיקה ומקיפה של המקרה ובדיקת כל הראיות הרלוונטיות, עו"ד יערית אוליאל הגיעה להסדר טיעון אשר לפיו כתב האישום הנוכחי יתוקן כדלקמן:

 

 

 

תיקון דו"ח עבירת רמזור אדום

·   עבירת הרמזור האדום, תתוקן לעבירת אור צהוב. שינוי העבירה מהווה עבור הלקוחה הקלה מרבית, לאור העובדה שתיקון זה הביא לביטול 10 הנקודות.

·   הפחתת הקנס ל1200 ₪ וקבלת הסדר תשלום. בקבלת ההסדר הנ"ל, הלקוחה תשלם את הקנס הנתון בשלושה תשלומים שווים, במהלך שלושה חודשים.

לאחר בדיקת חומר הראיות ואיתור כשלים, הצליחה עו"ד יערית אוליאל, להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוחה בנסיבות העניין.   

בית המשפט מודיע לצדדים כי אינו נכנס לשיקולי הסדר הטיעון וכי הוא בוחר לכבד את ההסדר אליו הגיעו הצדדים.

לפרטים נוספים בנושא דו"ח רמזור אדום, לחצו כאן – עבירת הרמזור האדום

מומלץ לקרוא את המדריך שלנו בנושא דו"חות תנועה

כתב אישום רמזור אדום      החלטה -עברת רמזור אדום - תיקון לרמזור צהוב    דוח רמזור אדום
שאלות נפוצות
מבחינת חומרת העבירה, ישנו הבדל בין מעבר ברמזור אדום לרמזור צהוב, היות ברמזור אדום ישנה סכנה רבה יותר למשתמשי הצומת הנוספים. כתוצאה מכך ישנו הבדל משמעותי גם בענישה בגין עבירות אלו. בעבירה של רמזור אדום, העונש הינו קנס של 1,500 ש"ח ו-10 נקודות, במקרה של רמזור צהוב העונש עומד על 1,200 ש"ח וללא נקודות כלל.
תיקון עבירה הינו דרך להגיע להסדר טיעון עם התביעה המשפטית. הדבר מתאפשר בעיקר כאשר ישנם כשליים ראייתיים בדו"ח. כשלים אלו יכולים להיות כשלים טכניים או כשלים מהותיים, בכל מקרה כשלים מהסוג יכולים לאפשר ביטול או תיקון של הדו"ח והגעה לפשרה.
חשוב לדעת כי במקרה של תשלום הקנס שניתן יחד עם הדו"ח, נחשב להודאה באשמה. המשמעות הינה שאדם שמשלם את הקנס בטרם התייעצות עם עורך דין מוותרת כמעט לחלוטין על האפשרות לבצע תיקון לעבירה ולדו"ח עצמו.
פנייה לעורך דין מעלה משמעותית את הסיכוי שלכם לקבל תיקון עבירה מרמזור אדום לרמזור צהוב. בכדי לבצע את התהליך נדרש להכיר בצורה טובה את דיני התעבורה ואת הכשלים הראייתיים שיכולים להיות בדו"ח מהסוג. פנייה לתביעה המשטרתית או לבית המשפט עם מידע זה יכולה להוביל לתיקון העבירה בצורה מהירה וטובה. לפנייה מהירה לעורך דין מומחה, לחצו כאן.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה