לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

ביטול דו"ח רמזור אדום

לקוח המשרד, קיבל בדואר דו"ח ע"ס 1,500 ש"ח ו-10 נקודות בגין מעבר ברמזור אדום. העבירה צולמה לכאורה ע"י מצלמת א3
לאחר בחינת הדו"ח, הצילום ונסיבות נוספות, הגשנו בקשה לביטול הדו"ח.
התביעה השכילה לקבל את טענותינו והדו"ח בוטל ללא צורך בהגעה לבית המשפט.

דו"חות רמזור אדום, אף אם נתמכים בצילום, אינם מהווים ראיה חד משמעית לביצוע העבירה ולכן במקרים מסויימים ניתן לבטלם או לכל הפחות, להביא לביטול הנקודות.
חשוב להתייעץ עם עורך דין תעבורה לעבירות רמזור אדום שכן איתור כשלים נכון, וניסיון בתחום יביאו למזעור הנזק עבור הנהג. אם הרישיון שלכם חשוב לכם אל תנסו להתמודד לבד.
אם קיבלתם דו"ח תנועה בגין רמזור אדום אתם מוזמנים לפנות למשרדנו לבחינת הראיות וסיכויי ההצלחה.

ביטול דו"ח רמזור אדום
ביטול דו"ח רמזור אדום

 

קראו עוד על עבירת רמזור אדום ומה ניתן לעשות

דו"ח רמזור אדום – 10 נקודות ו1500 קנס – בוטל

דוח רמזור אדום בוטל
דוח רמזור אדום

מענה התביעות למכתבנו לביטול דו"ח רמזור אדום

מענה התביעות למכתב לביטול דוח רמזור אדום
מענה התביעות למכתב לביטול דוח רמזור אדום
שאלות נפוצות
עבירה של רמזור אדום, כשמה כן היא, מדובר בכל מקרה של חציית צומת מרומזרת בעת שהרמזור היה אדום. מדובר בעבירה שנחשבת חמורה ומהווה סיכון ממשי של משתמשי הכביש הנוספים הנמצאים בצומת, למשל נהגים החוצים את הצומת בירוק והולכי רגל שחוצים במעבר חצייה את הצומת. העונש בגין עבירה זו עומד על קנס בגובה של 1,500 ש"ח וכן 10 נקודות.
ישנן שתי אפשרויות לקבלת דו"ח על חצייה של רמזור אדום, הראשונה הינה צילום במצלמת א3 והשנייה הינה שוטר תנועה שהבחין בעבירה. חשוב לדעת כי צילום לא מוגדר כראייה חד משמעית וייתכן כי ישנם כשליים שיאפשרו לבטל את הדו"ח.
אנשים רבים בוחרים לשלם קודם כל את הקנס שקיבלו, ללא בחינה של אפשרויות נוספות ורק לאחר מכן, לבחן את משמעות הקנס ואת האפשרויות שעומדות בפניהם. חשוב לדעת כי באופן עקרוני תשלום הקנס מהווה הודאה באשמה. עובדה זו תקשה באופן משמעותי על ביטול הדו"ח, אך, הדבר עשוי להיות אפשרי וזאת בהתאם לפרטי המקרה הספציפי.
פניה לעורך דין לצורך ביטול דו"ח רמזור אדום הינה חשובה ומשמעותית וזאת משום שלצורך ביטול הדו"ח נדרש לאתר את הכשליים הראייתיים שקיימים בדו"ח. דבר אשר דורש ידע וניסיון רב מאוד שקיים אצל מי שמתמחה בתחום. לכן, חשוב מאוד לפנות לעורך דין תעבורה המתמחה בתחום ולעשות זאת כמה שיותר בסמוך לקבלת הדו"ח. למידע נוסף, לחצו כאן.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה