לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

הזמנה לדין בגין נהיגה במהירות של 52 קמ"ש מעל המותר, בדרך שאינה עירונית – הסתיים בהסדר ללא פסילה בכלל!

עבירת נהיגה במהירות מופרזת מפוצלת לארבע עבירות שונות, כאשר כל אחת מן העבירות נושאת עונש אחר וזאת בהתאם לדרגתם חומרתן. הדרגה הפחותה ביותר של עבירת המהירות, נושאת עימה קנס כספי בלבד על סך 250 ₪, ואילו הדרגה החמורה ביותר היא הזמנה לדין כפי שמיוחס לעומר. במקרה דנן, העונש המהותי ביותר אליו היה צפוי לקוח המשרד הוא – פסילת רישיון הנהיגה שלו לפרק זמן ממושך בצירוף סנקציות נוספות.

כיצד נמדדה מהירות נסיעתו של לקוח המשרד?

מהירות נסיעתו של עומר נמדדה על ידי שוטר התנועה בשטח באמצעות מכשיר הממל"ז(מד מהירות לייזר). בהתאם לנאמר ע"י השוטר בדו"ח התנועה, בהיותו נמצא בניידת גלויה בכביש, כוון מכשיר הממל"ז למרכז חזית הרכב כאשר התוצאה שהתקבלה במכשיר היא – מהירות של 147 קמ"ש לפני הפחתה, בכביש בו מהירות הנסיעה המותרת היא 90 קמ"ש. בהתאם לכך, קיבל עומר הזמנה לבית המשפט לתעבורה, בהיותו חשוף לפסילת רישיון הנהיגה שלו.

הזמנה לדין בגין נהיגה במהירות של 52 קמ"ש מעל המותר, בדרך שאינה עירונית – הסתיים בהסדר ללא פסילה בכלל! - uliel

העונשים אליהם חשוף הנהג בעבירת נהיגה במהירות מופרזת

כפי שצוין בהקדמה, עבירת נהיגה במהירות מופרזת מחולקת לארבע עבירות שונות, כאשר העבירה החמורה ביותר נושאת עימה הזמנה לדין. במקרה דנן, הואשם עומר בעבירת נהיגה במהירות מופרזת בדרגה החמורה ביותר  ועל כן הוא צפוי לעונשים משמעותיים אשר עשויים להשפיע על חייו לרבות:

  1. פסילת רישיון הנהיגה בפועל.
  2. שלילת רישיון הנהיגה על תנאי.
  3. 10 נקודות תעבורה למרשם התעבורתי.
  4. קנס כספי.

הזמנה לדין בגין נהיגה במהירות של 52 קמ"ש מעל המותר, בדרך שאינה עירונית – הסתיים בהסדר ללא פסילה בכלל! - uliel

עבודת עו"ד אוליאל בתיקי מהירות מופרזת

במקרה זה, הגיע עומר למשרדנו כאשר בידו כתב אישום בגין נהיגה במהירות מופרזת, כתוצאה ממדידה שנעשתה באמצעות מכשיר הממל"ז. יש לציין כי עו"ד אוליאל מתמחה בתחום התעבורה למעלה מעשור והינה בקיאה ברזי הדינים השונים ובהתאם לכך החלה בעבודה מעמיקה בעניין הפעלתו ותפעולו של מכשיר הממל"ז, לרבות:

  • בדיקת ההפעלה בהתאם להוראות היצרן.
  • בדיקת כלל הבדיקות השגרתיות והתקופתיות כנדרש.
  • בדיקת המפעיל עצמו.

עו"ד אוליאל בחנה באופן מקיף את דו"ח התנועה שנרשם לחובת עומר, אל מול כלל הבדיקות הקיימות והצליחה לאתר כשלים מהותיים בראיותיה של התביעה.

הכרעת הדין בעבירת נהיגה במהירות של 52 קמ"ש מעל המותר

לאחר שהצליחה עורכת הדין יערית אוליאל לאמוד על הכשלים הקיימים בראיות, השכילה התביעה לכתוב כתב אישום מתוקן הנושא עימו קנס כספי בלבד, ללא כל פסילת רישיון הנהיגה ללקוח המשרד! במקרה זה, הצליחה עו"ד אוליאל לשמור לעומר על רישיון הנהיגה שלו בכיסו, ולאחל לו נסיעה בדרכים זהירות.

קיבלתם כתב אישום בגין נהיגה במהירות מופרזת? אתם צפויים לעונש משמעותי של פסילת רישיון הנהיגה שלכם לפרק זמן ממושך, קבלת נקודות תעבורה וקנס כספי. בהתאם לכך, אל תתמודדו לבד! ייצוג משפטי בידי עו"ד מקצועי הבקיא בתחום התעבורה עשוי להטיב עימכם במעמד הענישה.

הזמנה לדין בגין נהיגה במהירות של 52 קמ"ש מעל המותר

במשרדנו נוהלו מאות תיקי נהיגה במהירות מופרזת  – אלו כתבי אישום חמורים! התיק הזה  הסתיים ללא פסילה בכלל!! אנחנו כאן כי הרשיון שלך חשוב!

אפשר לעזור גם לך! 

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

גזר הדין

פרוטוקול

דוח

אל תגידו יהיה בסדר! אתה צריך עו"ד שמומחה אך ורק בתעבורה לצידך! 

שאלות נפוצות
כאשר מקבלים דו"ח בגין נהיגה במהירות של 52 קמ"ש מעל המותר בדרך שאינה עירונית מדובר על מהירות שמוגדרת חמורה ביותר מבחינת החוק והדבר גורר הזמנה לדין. במסגרת העמדה לדין, בית המשפט יכול לגזור מספר עונשים וזאת על פי חומרת האירוע: פסילת רישיון, שלילה על תנאי, 10 נקודות וקנס כספי.
ישנן מספר אפשרויות למדדית מהירות הנסיעה. הראשונה הינה מצלמות נייחות והשנייה הינה מכשיר הממל"ז אשר מתופעל בזמן אמת על ידי שוטרי התנועה. במקרים של מדידת המהירות באמצעות הממל"ז (מד מהירות לייזר), הדבר נעשה כאשר המכשיר מופנה ישירות לחזית הרכב.
במידה וקיבלתם הזמנה להעמדה לדין בגין נהיגה במהירות של 52 קמ"ש מעל המותר, חשוב מאוד קודם כל לפנות לעורך דין המתמחה בתחום. במקרים רבים ניתן יהיה למצוא כשלים ראייתיים בדו"ח שבאמצעותם ניתן יהיה להוריד את חומרת המעשה ואף לבטל אותו. במקרים רבים ניתן יהיה להמנע מעונש של פסילה או נקודות.
אין חובה במדינת ישראל להתייעץ עם עורך דין תעבורה בטרם הגעה לבית המשפט. אך, חשוב לזכור כי עורך הדין הינו בעל המקצוע אשר מתמחה בנושאים מהסוג. הניסיון והידע המקצועי של עורך הדין מאפשר לו להעניק לכם הגנה וייצוג משמעותיים וטובים ולהגדיל את הסיכויים שלכם להקטין את העונש. למידע נוסף, לחצו כאן.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה