לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

הזמנה לדין בגין נהיגה ברכב שרישיונו פקע בתקופה העולה על שנה – הסתיים בפסילה על תנאי

בהתאם לחוק במדינת ישראל, כל אדם אשר מחזיק ברשותו כלי ממונע, מחויב בביצוע של טסט פעם בשנה(למעט החריגים). מעבר טסט מציין כי הרכב תקין ובטוח לנהיגה על הכביש הן לנהג והן ליתר משתמשי הדרך השונים. לפי סעיף 2 לפקודת התעבורה, נהיגה ללא רישיון רכב בתוקף היא עבירת תעבורה חמורה ועל כן צפויים הנהגים לענישה בהתאם. יבגני הגיע למשרדנו לאחר שנזקף לחובתו כתב אישום בגין נהיגה ללא רישיון רכב בתוקף(מעל לשנה) מתוך תקווה שנצליח לסייע לו בהתמודדות בבית המשפט, וכך היה.

כתב אישום בגין נהיגה ברכב שרישיונו פקע בתקופה העולה על שנה

במהלך סיור שגרתי של ניידת משטרה הבחין אחד השוטרים כי לרכב אשר נוסע מלפניו קיימת לוחית רישוי דהויה ואף מקולפת מצבע. בהתאם לכך הורה השוטר ליבגני לעצור את רכבו בצד, וכאשר נבדק מספר הרכב במסוף התבשר יבגני כי הוא נוסע ללא רישיון רכב משנת 2020, זאת אומרת, בתקופה העולה על שנה. בהתאם לכך, קיבל יבגני הזמנה לבית משפט, בהיותו חשוף לעונשים אשר עשויים להשפיע משמעותית על המשך חייו. יבגני לא היסס ופנה באופן מיידי למשרדנו בכדי לקבל ייצוג משפטי הולם ומקצועי. עו"ד אוליאל הבינה את רגישות העניין והחלה לפעול במסגרת עבודתה לקבלת הסדר מקל אשר יטיב עם הנהג הנאשם.

הזמנה לדין בגין נהיגה ברכב שרישיונו פקע בתקופה העולה על שנה – הסתיים בפסילה על תנאי - uliel

הכרעת הדין בתיק נהיגה ברכב שרישיונו פקע לתקופה של שנה ומעלה

באמצעותה עבודתה המקצועית של עו"ד אוליאל, התקבל הסדר מקל שלפיו יוטל על הנאשם קנס כספי ופסילת רישיון הנהיגה על תנאי. חשוב להבין כי עבירת התנועה אשר מיוחסת ללקוח המשרד, היא חמורה ובעלת סנקציות משמעותיות החל מקנס כספי, נקודות תעבורה, ופסילת רישיון הנהיגה שלו בפועל! לכן, הסדר הטיעון אליו הגיעה עורכת הדין הוא הישג עבור יבגני בהתאם לנסיבות. במקרה דנן הצליחה עו"ד לסייע לעוד נהג לשמור על רישיון הנהיגה שלו בכיסו.

הזמנה לדין בגין נהיגה ברכב שרישיונו פקע בתקופה העולה על שנה – הסתיים בפסילה על תנאי - uliel

קיבלתם כתב אישום בגין נהיגה ללא רישיון רכב בתוקף? היוועצו עם עורך דין תעבורה

אנו נתקלים בלא מעט מקרים בהם נהגים אינם מודעים לעובדה כי הם חשופים לעונשים חמורים ומהותיים ועל כן חשוב לעשות סדר בדבר. הליך משפט תעבורתי זהה להליך הפלילי לכל דבר ועניין, בהתאם לכך חשוב להיוועץ עם עורך דין תעבורה מיומן הבקיא ברזי הדינים השונים בכדי להבין מהי דרך הפעולה הטובה ביותר בהתאם לנסיבות העניין. ייצוג משפטי הולם בידי עורך דין תעבורה הוא רצוי ואף הכרחי, לכם אם יש לחובתם כתב אישום בגין נהיגה ללא רישיון רכב בתוקף, פנו בהקדם האפשרי לעו"ד בתחום.

נהיגה ברכב שרישיונו פקע בתקופה העולה על שנה

במשרדנו נוהלו מאות תיקי נהיגה ברכב ללא טסט  – אלו כתבי אישום חמורים! התיק הזה  הסתיים בקנס כספי ותנאי בלבד!! אנחנו כאן כי הרשיון שלך חשוב!

אפשר לעזור גם לך! 

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

גזר הדין

פרוטוקול

דוח

אל תגידו יהיה בסדר! אתה צריך עו"ד שמומחה אך ורק בתעבורה לצידך! 

שאלות נפוצות
כל כלי ממונע נדרש במעבר של טסט אחת לשנה. במסגרת הטסט נבדקים אלמנטים שונים ברכב וזאת בכדי להבטיח את בטיחותו לנהג ולמשתמשי הדרך השונים. החוק קובע כי ישנו איסור על נהיגה ברכב ללא רישיון רכב וכי מדובר על עבירה שמוגדרת כחמורה.
במקרים של נהיגה ברכב שרישיונו פקע, יתקבל דו"ח עם זימון לדין. המשמעות הינה שבית המשפט צפוי לבחון את המקרה ולקבוע את העונש בהתאם לחומרת המקרה עצמו ותוצאות האירוע. בפני בית המשפט עומדים מספר עונשים אפשריים שכוללים נקודות, קנס כספי, שלילת רישיון על תנאי ושלילה בפועל.
כאשר מקבלים דו"ח בגין נהיגה ברכב שרישיונו פקע, בדרך כלל יהיה מדובר על דו"ח שניתן על ידי שוטר תנועה. לכן, חשוב לשמור את הדו"ח ובאופן המוקדם ביותר, לפנות לעורך דין המתמחה בעבירות תעבורה. פנייה מוקדמת ככל הניתן, תאפשר לעורך הדין לבחון בצורה מעמיקה את הראיות ולבנות קו הגנה שיקל על העונש.
באופן עקרוני החוק מאפשר לכל אדם להגיע לבית המשפט גם ללא ייצוג משפטי. אך, חשוב לזכור כי לעורך הדין יש יתרון משמעותי והוא בדמות הידע והניסיון שלו. פנייה לעורך דין מאפשרת לכם לקבל ייעוץ וליווי המותאם לאירוע שלכם ולהגדיל את הסיכוי לקבלת עונש מקל ככל הניתן. לשיחת ייעוץ עם עורך דין, לחצו כאן.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה