לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

הצלחות המשרד נהיגה בשכרות

כתב אישום לאור נהיגה בשכרות – ריכוז אלכוהול גבוה באוויר נשוף

בית המשפט לתעבורה בחיפה | 06.07.2021

נגד לקוח המשרד, הוגש דו"ח הזמנה לדין ורישום של 10 נקודות חובה, בגין נהיגה בשכרות. רישיונו של הנהג נפסל ל-30 ימים (פסילה מנהלית) וזאת לאחר שנמצא כי ריכוז האלכוהול בגופו עולה על המותר בחוק לפי דגימת אוויר נשוף. עבירת נהיגה בשכרות טומנת בחובה פסילה לפרק זמן של מינימום 24 חודשים. לאחר בחינת התיק בידי עו"ד, הוצע הסדר מקל המונה 5.5 חודשי פסילה בניכוי 30 ימי הפסילה המנהלית, לאור כשלים ראייתיים מהותיים.

כתב אישום נהיגה בשכרות

בית המשפט לתעבורה בחיפה | 09.03.2021

נגד נהג הוגש כתב אישום בגין נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, רכבו הושבת מיידית ל-30 יום ורישיונו נפסל פסילה מנהלית לחודש. הנאשם היה צפוי לעונש מינימום שלא יפחת מ-24 חודשי פסילה בפועל. התיק הגיע לטיפול משרדנו ובבחינת ראיות התביעה נמצאו כשלים רבים… התיק הסתיים בפסילה של 4 חודשים בתוספת הפסילה המנהלית, קנס ותנאי. כנסו לקרוא עוד על התיק המסקרן הזה.

אנחנו כאן כי הרישיון שלך חשוב!

המלצות בפייסבוק

Shelly Fadida
Shelly Fadida
קרא עוד
ללא ספק הכי טובה בתחום, ממליצה בחום!!!
Roni Ruff
Roni Ruff
קרא עוד
יערית תותחית ! עזרה לנו מאוד
Rotem Saar Kless
Rotem Saar Kless
קרא עוד
ממליצה בחום רותח! הכי מקצועית! נהדרת!
RachelKeydar Fadida
RachelKeydar Fadida
קרא עוד
יערית שירותית מאוד , פתרה לי בעיה במסירות רבה והכי חשוב במקצועיות ובאדיבות!! ממליצה לכולם
Meirav Glanz
Meirav Glanz
קרא עוד
ממליצה בחום על עו"ד יערית אוליאל. מפגש בין אשת מקצוע מבריקה לבין אישיות ערכית ואנושית שיודעת להוביל וללוות מצבים מורכבים בחכמה,רגישות ותחושה אמיתית שיש על מי לסמוך. בולטת מאוד בנוף הקולגיאלי של עורכי הדין . ישר כוח.
Reut Shtochel-Dvir
Reut Shtochel-Dvir
קרא עוד
ממליצה בחום!! עו"ד קשובה ללקוח ומקצועית.תותחית!!
אלי כהן
אלי כהן
קרא עוד
תותחית בתחום התעבורה אלופה ממליץ בחום
קייטרינג בצל האורן ברוכי
קייטרינג בצל האורן ברוכי
קרא עוד
בתור לקוח התרשמנו ממקצועניות יושר ואמינות יערית לא רק הייתה עורכת הדין שלי היא הייתתה לי לעזר גם בפן האישי בכל מה שהייתי צריך במשך כל זמן המשפט ממליץ בחום תודה לך על הדרך הארוכה שעברת איתי ועם משפחתי
Amir Maor
Amir Maor
קרא עוד
יערית מקצוענית, שרות מדהים, הצליחה להוציא אותי ממקרה שנראה אבוד, מומלץ להכניס את מס. הטלפון לזיכרון, שלא נצטרך, טוב שיהיה! תודה והרבה הצלחה!
הקודם
הבא
המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה