לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

כתב אישום כנגד נהגת בגין נהיגה במהירות של 53 קמ"ש מעל המותר – הסתיים ללא פסילת רישיון

אחת מן עבירות התעבורה הנפוצות והשכיחות ביותר במדינת ישראל היא עבירת נהיגה במהירות מופרזת. בהתאם לכך, משתמשת משטרת ישראל במספר מכשירי אכיפה שונים לרבות: מכשיר הדבורה, מולטנובה, מצלמות מהירות אוטומטיות(א3) ומכשיר הממל"ז. במקרה דנן, נמדדה הנהגת באמצעות מכשיר הממל"ז במהירות העולה על 53 קמ"ש מעל המותר, וזאת בניגוד לתקנה 54א לתקנות התעבורה.

חומרת העבירה המיוחסת ללקוחת המשרד

נהיגה במהירות מופרזת נתפסת כאחת מהעבירות החמורות ביותר בכביש, לאור הסכנה הטמונה בה. ניתן לראות כי רק בשנה שחלפה לה, חולקו כמעט חצי מיליון דו"חות תנועה בגין עבירת נהיגה במהירות מופרזת. במקרה דנן, קמילה נסעה ברכבה בדרך שאינה עירונית, עם שטח הפרדה בנוי במהירות של 143 קמ"ש לאחר הפחתה במקום 90 קמ"ש במקטע הנוכחי. תוצאת המדידה התקבלה במכשיר הממל"ז, ובהתאם לכך קיבלה הנהגת הזמנה לדין וכתב אישום חמור, בהיותה צפויה לעונשים משמעותיים כדוגמת פסילת רישיון הנהיגה שלה למספר חודשים בפועל. קמילה אשר השכילה להבין את ההשלכות אליהן היא צפויה, ששה למשרדנו מתוך תקווה שנצליח לשמור לה על רישיון הנהיגה בכיסה.

כתב אישום כנגד נהגת בגין נהיגה במהירות של 53 קמ"ש מעל המותר – הסתיים ללא פסילת רישיון - uliel

לאילו עונשים הייתה צפויה הנהגת בגין ביצוע העבירה המיוחסת לה בכתב האישום?

נהגים רבים לא מודעים לעובדה כי הליך בבית משפט לתעבורה הינו הליך פלילי לכל דבר ועניין. בהתאם לכך חשוב להיוועץ עם עורך דין תעבורה מיומן בכדי לדעת לאילו עונשים אתם צפויים, וכיצד ניתן לסייע לכם בהתאם לנסיבות המקרה. במקרה דנן, הייתה צפויה קמילה למספר עונשים כדוגמת קנס כספי, נקודות תעבורה ופסילה על תנאי, כאשר העונש החמור והמשמעותי ביותר הוא פסילת רישיון הנהיגה בפועל למספר חודשים.

חשוב לזכור כי עבירת המהירות הינה עבירה מדורגת, זאת אומרת, המחוקק אינו מחמיר באופן ישיר עם כל נהג אשר מבצע עבירת מהירות, אלא רק עם נהגים שהואשמו בדרגה החמורה ביותר בעבירה זו. עבירת המהירות מחולקת לארבע עבירות שונות כאשר בדרגה הנמוכה ביותר העונש הוא קנס כספי ואילו בדרגה הגבוהה ביותר העונש הוא כתב אישום בצירוף של 10 נקודות תעבורה כפי שיוחס ללקוחת המשרד בתיק הנ"ל.

 

מדידת מהירות הנסיעה של הנהגת באמצעות מכשיר הממל"ז

במקרה דנן, מהירות נסיעתה של לקוחת המשרד נמדדה באמצעות מכשיר מד מהירות לייזר – הממל"ז. על מנת שיהיה ניתן להרשיע אותה בעבירה המיוחסת לה, על התביעה המשטרתית להוכיח מכל לכל ספק סביר כי הפעלתו של מכשיר הממל"ז נעשה בכפוף לכלל ההוראות והנהלים הנדרשים.

כתב אישום כנגד נהגת בגין נהיגה במהירות של 53 קמ"ש מעל המותר – הסתיים ללא פסילת רישיון - uliel

הכרעת הדין בתיק נהיגה במהירות מופרזת של לקוחת המשרד

עו"ד אוליאל עמלה רבות מרגע פנייתה של הנהגת למשרדנו ועד לשלב הדיון בביהמ"ש, על מנת לנסות ולהטיב עם הלקוחה ככל הניתן במעמד הענישה וכך היה. עורכת הדין בחנה את הדו"ח וחומר הראיות בצורה מקיפה ומעמיקה ובהתאם לכך הצליחה לשמור לנהגת על רישיון הנהיגה שלה. התיק הסתיים ללא פסילה בפועל!

זכרו, נהיגה במהירות מופרזת אינה עבירה פשוטה! בתי המשפט לתעבורה נוטים להחמיר עם נהגים אלו, ועל כן מתעורר הצורך בייצוג משפטי מקצועי והולם בידי עורך דין תעבורה מיומן. אל תתמודדו לבד, פנו בהקדם האפשר לעורך דין על מנת להבין מהי דרך הפעולה הטובה ביותר עבורכם.

כתב אישום כנגד נהגת בגין נהיגה במהירות של 53 קמ"ש מעל המותר

במשרדנו נוהלו מאות תיקי נהיגה במהירות מופרזת  – אלו כתבי אישום חמורים! התיק הזה  הסתיים ללא פסילה וללא נקודות!! אנחנו כאן כי הרשיון שלך חשוב!

אפשר לעזור גם לך! 

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

גזר הדין

פרוטוקול

דוח

אל תגידו יהיה בסדר! אתה צריך עו"ד שמומחה אך ורק בתעבורה לצידך! 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה