לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

כתב אישום לנהגת בגין נהיגה בקלות ראש ומעורבות בתאונת דרכים – התיק הסתיים ללא פסילה בפועל

מדי יום מתרחשות במדינת ישראל תאונות דרכים בדרגות חומרה כאלו ואחרות. על מנת לצמצם ולמגר את תופעת הקטל בכבישים, מגבירה משטרת ישראל את האכיפה בעניין וכך גם בתי המשפט לתעבורה נוטים להחמיר בענישה הניתנת לנהגים הנאשמים בגרימת תאונה. יחד עם זאת, חשוב להבין כי לעיתים קיימים מקרים חריגים בהם אין לשפוט אדם המעורב בתאונת דרכים ולהחמיר איתו, מכיוון שישנן סיבות מהותיות אשר הובילו להתרחשות התאונה שאינן בשליטת הנהג, בזהה לדינה.

הגשת כתב אישום כנגד הנהגת בגין מעורבות בתאונת דרכים

דינה, נהגת נורמטיבית ושומרת חוק, מצאה את עצמה ביום בהיר מעורבת בתאונת דרכים בה נגמרו חבלות בגופם של המעורבים. כאשר הגיעה משטרת התנועה לזירת התאונה ולאחר בחינת כל הראיות שיש ברשותם, הוחלט להגיש כתב אישום כנגד הנהגת בגין העבירות הבאות:

  • נהיגה בקלות ראש.
  • סטייה מנתיב הנסיעה.
  • התנהגות הגורמת נזק.
  • מהירות בלתי סבירה בתנאי הדרך – מהירות מופרזת

בהתאם לעבירות המיוחסות לנהגת, ניתן לומר כי דינה הייתה צפויה לענישה מחמירה במעמד המשפט כדוגמת – פסילת רישיון הנהיגה בפועל, פסילה על תנאי, קנס כספי, נקודות תעבורה ועוד. בנוסף לעונשים הניתנים בביהמ"ש, ייתכן ודינה הייתה נדרשת בביצוע אמצעי תיקון מטעם משרד הרישוי לרבות: קורס נהיגה, מבחן עיוני, מבחן מעשי, מבדקים במכון הרפואית לבטיחות בדרכים וכ"ו. לאחר הבנת המצב, פנתה דינה למשרדנו בתקווה שנסייע לה להפחית את העונשים הצפויים לה ככל הניתן.

כתב אישום לנהגת בגין נהיגה בקלות ראש ומעורבות בתאונת דרכים – התיק הסתיים ללא פסילה בפועל - uliel

 

עבודת עו"ד אוליאל בתיקי תאונות דרכים

כמה ממכם נוטים "לשפוט" אדם בגין מעורבותו בתאונת דרכים? סביר להניח שרוב האנשים יענו לשאלה הנ"ל בחיוב ואנו יכולים להבין מדוע. יחד עם זאת, במסגרת עבודתה של עו"ד אוליאל בתיקי תאונות דרכים, עליה לבחון באופן מקיף ומקצועי את שלל ראיות התביעה, בכדי להגיע לחקר האמת אודות התרחשות התאונה ככל הניתן. במקרה דנן, הצליחה עורכת הדין להגיע לשורש התרחשות התאונה ולאמץ הסדר טיעון מקל עם התובעת בגין כשלים מהותיים בראיות התביעה.

כתב אישום לנהגת בגין נהיגה בקלות ראש ומעורבות בתאונת דרכים – התיק הסתיים ללא פסילה בפועל - uliel

פסק הדין בתיק נהיגה בקלות ראש

כפי שצוין, בהתאם לעבירות המיוחסות לדינה, היה צפוי בית המשפט להטיל עליה עונשים רבים ומחמירים החל מקנס כספי, פסילת רישיון הנהיגה שלה בפועל ועוד. אך לאחר שעו"ד אוליאל בחנה היטב את חומרת הראיות והצליחה באמצעות בקיאותה הרבה בתחום לאתר כשלים מהותיים בראיות התביעה, התקבל הסדר מקל שלפיו תידרש הנאשמת בתשלום של קנס כספי על סך 1000 ₪ בלבד! ללא פסילה בפועל!

 

חשיבות הייצוג על ידי עורך דין הבקיא בתחום תאונות הדרכים

מעורבות בתאונת דרכים עשויה להיות בעלת השלכות קשות למעורבים בה, בהתאם לכך מתעורר הצורך בייצוג משפטי מקצועי בידי עורך דין. חשוב להבין כי לתחום ההתמחות של עורך הדין חשיבות רבה על עבודתו בתיק שלכם, ולכן מומלץ טרם שכירת שירותיו לוודא כי אכן הוא מתמחה בתחום התעבורה ותאונות הדרכים. עו"ד תעבורה אוליאל מתמחה בתחום התעבורה בלבד ובקיאה ברזי הדינים השונים, מה שמסייע כמובן להתמודדותה מול הערכאות שונות. במקרה דנן הייתה צפויה דינה לענישה קשה ומחמירה ובזכות עבודתה היעילה והמקצועית של עו"ד אוליאל, התיק הסתיים ללא פסילה בפועל.

מעורבים בתאונת דרכים? אל תקבלו את רוע הגזירה! הסתייעות מוקדמת בשירותיו של עורך דין תעבורה עשויה להטיב עמכם במעמד הענישה.

אישום לנהגת בגין נהיגה בקלות ראש ומעורבות בתאונת דרכים

במשרדנו נוהלו מאות תיקי נהיגה בקלות ראש  – אלו כתבי אישום חמורים! 

אפשר לעזור גם לך! 

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

גזר הדין

כתב אישום

פרוטוקול

אל תגידו יהיה בסדר! אתה צריך עו"ד שמומחה אך ורק בתעבורה לצידך! 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה