לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

מהירות מופרזת – נמדד בממל"ז

למשטרת ישראל אמצעי אכיפה רבים המיועדים לתפיסת נהגים שמהירות נסיעתם עולה על הנדרש. ניתן לראות כי, המשטרה משתמשת בין היתר במכשירי האכיפה הבאים: דבורה, א'3 וממל"ז (מד מהירות לייזר) בכדי לאתר את אותם נהגים. עבירת מהירות מופרזת – נמדד בממל"ז עשויה לזקוף לנהג מספר סנקציות בהתאם למהירות הנסיעה, החל מקנס כספי, רישום נקודות חובה ועד להזמנה לדין.

 

דו"ח מהירות מופרזת שנמדד בממל"ז 

לקוח המשרד נעצר ע"י שוטר לאחר שרכבו נמדד באמצעות הממל"ז נוסע במהירות מופרזת. הנהג קיבל דו"ח ע"ס 750 ש"ח ולחובתו היו נרשמות 8 נקודות במשרד הרישוי. דוד(שם בדוי) החליט שלא לקבל את רוע הגזירה, היות והוא נהג ותיק אשר מקפיד על חוקי התנועה השונים. חשוב לזכור כי מעבר לקנס הכספי, נזקפות לחובת הנהג 8 נקודות חובה למרשם התעבורתי שלו, לנתון זה עשויה להיות השפעה רבה על חייו של הנהג. 

לכן, בעת קבלת דו"ח תנועה, חשוב להיוועץ עם עו"ד טרם ביצוע כל פעולה בעניין! עורכת דין אוליאל מסבירה בסרטון הנ"ל אודות העבירה:

 

מדוע חשוב להישפט בעת קבלת דו"ח הנושא עימו נקודות?

חשבון להבין כי צבירת נקודות במרשם התעבורתי עשויות להשליך באופן משמעותי על חייו של הנהג. נהג שיצבור לחובתו למעלה מ12 נקודות יידרש בביצוע אמצעי תיקון לרבות:

  • מעבר בהצלחה של קורס נהיגה
  • ביצוע טסט + תיאוריה
  • מבדקים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים
  • שלילת רישיון נהיגה לזמן מוגדר.

דוד, הבין את חשיבות הדבר בקבלת נקודות ולכן פנה בכפוף לקבלת הדו"ח למשרדנו מתוך תקווה שנוכל לסייע לו לבטל את נקודות התעבורה.

נתפסת נוהג במהירות מופרזת ע"י ממל"ז? זה לא אומר שאין מה לעשות! במאמר הבא נציג את כל הדרכים להתמודד  עם כתב אישום או דו"ח ממל"ז .

נתפסת נוהג במהירות מופרזת? רישיונך בסכנה!
רגע… זה לא אומר שאין מה לעשות! 

משרדנו מתמחה בייצוג נהגים הנאשמים בנהיגה במהירות מופרזת 
בין הצלחות משרדנו באישום חמור כזה הצלחנו אף לסיים תיקים כאלו בלי קנס! בלי נקודות!  והיו גם תיקים בהם בוטל כתב האישום לגמרי! 

  • 67 קמ"ש מעל המותר – התיק הסתיים בלי פסילת רישיון
  • נמדד בממל״ז 143 קמ"ש – התיק הסתיים בביטול הפסילה והחזרת הרישיון לנהגת
  • נהג שנמדד בממל"ז במהירות של 63 קמ"ש מעל המותר, הסתיים בהסדר מקל.

לחץ כאן לעוד מקרים דומים לשלך בהם הצלחנו לשמור על הרישיון 
צור קשר ונציל גם לך את הרישיון!

מהירות מופרזת – נמדד בממל"ז - uliel

אמינות מכשיר הממל"ז בבתי משפט לתעבורה

באופן כללי, מכשיר הממל"ז הוא מכשיר אמין וכי המידע המוצג על ידו, לרוב יהיה מדויק ונכון. יחד עם זאת, חשוב להבין שנקבע לא פעם בתי משפט לתעבורה, כי בכדי להרשיע נהג בביצוע עבירת מהירות מופרזת בהתאם לדין הפלילי, יש להוכיח כי הפעלת המכשיר נעשתה בהתאם לכללים הנדרשים (ביצוע כיול, עמידה במרחק מסוים מן המטרה, שמירת קשר עין ועוד).

עבודת עו"ד אוליאל בתיק מהירות מופרזת שנממד באמצעות הממל"ז

במסגרת עבודתה של עו"ד אוליאל, נבדק הדו"ח בצורה קפדנית ודייקנית בכדי לנסות ולאתר כשלים מהותיים אשר עשויים להוביל להקלה בענישה באמצעות הסדר מקל, ועד לזיכוי מלא. במקרה דנן, לאחר בדיקת תקינות הדו"ח ע"י עו"ד תעבורה, יערית אוליאל, נמצאו כשלים רבים במספר דברים:

  1. עבודת השוטר הייתה לקויה
  2. הפעלת הממל"ז לא נעשתה כראוי
  3. תנאי השטח לא הלמו את הנדרש.

לאור כל האמור, המדינה השתכנעה לתקן את כתב האישום כך שעבירת המהירות המופרזת תוקנה לעבירה שאינה נושאת נקודות בצידה. בית המשפט קיבל את טיעני ההגנה במלואם והורה על הפחתת הקנס לסך של 100 ש"ח בלבד. 

רישיון הנהיגה שלך בסכנה?  אנחנו כאן!

השאר פרטים עכשיו ונילחם עבור הצדק המגיע לך!

מהירות מופרזת – נמדד בממל"ז - uliel

הפרטים על המשפט

כאשר הגיע דוד למשרדנו, ניתבנו עבורו דרך פעולה לאחר בחינת כלל המצאים, כאשר הדרך הראויה ביותר במקרה שכזה, הייתה להימנע מתשלום הקנס, ולהגיש בקשה להישפט. 

 

גזר דין נצרת

מהירות מופרזת – נמדד בממל"ז – גזר הדין

בית המשפט הורה על תיקון כתב האישום לאחר שקילת שני דברים מהותיים :

  1. הבנת הכשלים שאותרו בדו"ח
  2. עברו התעבורתי של הנהג

מדובר בנהג שנמצא מאחורי ההגה למעלה מ-51 שנות חייו! במקרה שכזה, עשה בית המשפט צדק עם לקוח המשרד והורה על תשלום קנס של 100 ש"ח בלבד, ללא נקודות תעבורה. 

הצלחות המשרד בתיקי נהיגה במהירות מופרזת

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

דו"ח מהירות מופרזת – הסתיים לא נקודות!

מאה ש"ח קנס בלבד בתיק מהירות מופרזת!

מהירות מופרזת מצולמת! נתפס ע" מצלמה ועדיין התיק הסתיים ללא נקודות!

במשרדנו נוהלו מאות תיקי מהירות מופרזת, אפשר לעזור גם לך! 

אנחנו כאן כי הרישיון שלך חשוב 

 

 
המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה