לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

מצלמות מהירות – 4 דו"חות במנהרות הכרמל

לקוח המשרד נסע יום יום בדרכו לעבודה דרך מנהרות הכרמל. יום בהיר אחד הגיע דואר רשום ממשטרת ישראל – דו"ח תעבורה בגין מהירות מופרזת. הדו"ח היה על סך של 250 ש"ח בלבד ובו צוין כי נסע כ- 15 קמ"ש מעל המהירות המותרת. לא היו נקודות בצידו הדו"ח והנהג תכנן לשלם אותו ועל אף שהוא נוהג למעלה מ- 20 שנה ומעולם לא קיבל דו"ח תנועה אמר לעצמו שייתן תשומת לב לעניין ויקפיד להבא שלא לעבור אפילו במעט את המהירות המותרת. משמע – הלקח נלמד. יומיים לאחר מכן, הגיע דו"ח נוסף ולאחריו שניים נוספים. לפתע מצא עצמו אותו נהג נורמטבי ניצב בפני קנסות בסך כולל של 2,500 ש"ח שאם היה בוחר לשלמם היו נזקפות לחובתו 24 נקודות, דבר שהיה מחייב אותו בביצוע אמצעי תיקון בדמות שני קורסים של נהיגה מונעת והנקודות נשארות בתוקף לארבע שנים (במקום שנתיים).

משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל קיבל את הטיפול במקרה זה ועל אף שהלקוח היה סקפטי העניין הסתיים בקנס כולל בסך של 500 ש"ח ללא נקודות. לנהג ניתנה הזדמנות אמיתית לשפר את נהיגתו בטרם ייענש בחומרה.

 

 

נתפסת נוהג במהירות מופרזת? רישיונך בסכנה!
רגע… זה לא אומר שאין מה לעשות! 

משרדנו מתמחה בייצוג נהגים הנאשמים בנהיגה במהירות מופרזת 
בין הצלחות משרדנו באישום חמור כזה הצלחנו אף לסיים תיקים כאלו בלי קנס! בלי נקודות!  והיו גם תיקים בהם בוטל כתב האישום לגמרי! 

  • 67 קמ"ש מעל המותר – התיק הסתיים בלי פסילת רישיון
  • נמדד בממל״ז 143 קמ"ש – התיק הסתיים בביטול הפסילה והחזרת הרישיון לנהגת
  • נהג שנמדד בממל"ז במהירות של 63 קמ"ש מעל המותר, הסתיים בהסדר מקל.

לחץ כאן לעוד מקרים דומים לשלך בהם הצלחנו לשמור על הרישיון 
צור קשר ונציל גם לך את הרישיון!

מי הופיע בבית המשפט

מצלמת מהירות

גזר הדין

מצלמת מהירות - 4 דוחות    מצלמת מהירות 2

מנהרות הכרמל – אכיפה באמצעות מצלמות מהירות

מנהרות-הכרמל-300x172

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה