לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עקיפה כשהדרך לא פנויה וגרימת סיכון לרכב אחר, הסתיים בהסדר ללא פסילת מינימום.

עקיפה מסוכנת מוגדרת כעבירת תנועה חמורה, לאור כך שהיא עשויה לגרום למעורבות בתאונות דרכים קשות וקטלניות. עבירה זו מכילה בתוכה ארבע עבירות שונות הנושאות עימן הזמנה לדין, נקודות חובה למרשם התעבורתי ומינימום חודשי פסילה(בהתאם לחומרת העבירה המיוחסת). במקרה דנן, כנגד חזי הוגש כתב אישום חמור הטומן בחובו עונש מינימום של פסילת רישיון הנהיגה לשלושה חודשים בפועל והפעלת הפסילה על תנאי מהרשעה קודמת, סה"כ ארבעה חודשי פסילה לכל הפחות, ללא קשר ל- 30 ימי הפסילה המנהלית שקיבל על ידי קצין המשטרה במעמד ביצוע העבירה.

כתב אישום בגין עקיפה כשהדרך לא פנויה כנגד לקוח המשרד

עקיפה מסוכנת מתחלקת למספר עבירות שונות לרבות:

  1. עקיפה מסוכנת תוך חציית קו הפרדה רצוף – עבירה הנושאת עימה מינימום שלושה חודשי פסילה.
  2. עקיפה כשהדרך לא פנויה – עבירה בעלת מינימום חודשי פסילה של שלושה חודשים.
  3. עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף – אין מינימום חודשי פסילה.
  4. עקיפה כאשר הראות לקויה או שמא שדה הראייה חסום/מוגבל – אין מינימום של חודשי פסילה.

כל סוגי עבירות העקיפה הן חמורות ונושאת עימן הזמנה לדין ונקודות חובה למרשם התעבורתי של הנהג. יחד עם זאת, עבירות הנושאות עימן מינימום חודשי פסילה מוגדרות כחמורות ומסוכנות ובהתאם לכך מתחם הענישה הוא רחב יותר. בדרך כלל ניטה לראות כי במקרים הזהים למקרה של חזי, פסק ביהמ"ש פסילה לפרק זמן העולה על זמן המינימום המצוין.

בהתאם למצוין בהזמנה לדין כנגד הנהג: ביצוע עקיפה כשהדרך לא פנויה ובמרחק שאינו מפשר ביצוע עקיפה בביטחה וזאת תוך סיכון לרכב אחר בנתיב נסיעתו. מדובר בכתב אישום חמור בעל מינימום חודשי פסילה בהתאם לפקודת התעבורה ולתקנות התעבורה.

עקיפה כשהדרך לא פנויה וגרימת סיכון לרכב אחר, הסתיים בהסדר ללא פסילת מינימום. - uliel

גזר הדין בגין כתב אישום לאור עקיפה כשהדרך לא פנויה

לאחר עבודתה המקצועית והמעמיקה של עורכת דין אוליאל בתיק, התיק הסתיים עם הסדר טיעון מקל שאינו נושא את חובת מינימום חודשי הפסילה, אלא בתוספת של 45 ימים לפסילה המנהלית בלבד ובצירוף קנס כספי.

עו"ד אוליאל הצליחה למזער נזקים אשר היו משפיעים משמעותית על אורח חייו של חזי אם רישיונו היה נשלל ממנו לתקופה של מספר חודשים.

 

עבודת עורכת דין אוליאל בתיק עקיפה מסוכנת

עקיפה מסוכנת היא עבירת תעבורה חמורה והעונש שהתבקש ע"י התביעה במקרה דנן הוא מינימום שלושה חודשי פסילת רישיון. נהגים רבים לא מודעים לעובדה שהליך משפט תעבורתי הוא הליך פלילי לכל דבר ועניין. בהתאם לכך, בעת קבלת כתב אישום בגין ביצוע עבירת תנועה רצוי ואף הכרחי להיוועץ עם עורך דין תעבורה בכדי לקבל ייצוג משפטי מקצועי והולם. במקרה דנן, חזי הבין בפני מה הוא עומד ולכן השכיל להסתייע בשירותי המשרד בכפוף לקבלת כתב האישום כנגדו.

עקיפה כשהדרך לא פנויה וגרימת סיכון לרכב אחר, הסתיים בהסדר ללא פסילת מינימום. - uliel

הזמנה לדין לאור עקיפה כשהדרך לא פנויה תוך גרימת סיכון לרכב אחר, הסתיים בהסדר ללא פסילת מינימום.

במשרדנו נוהלו מאות תיקי עקיפה מסוכנת – אלו כתבי אישום חמורים! התיק הזה הסתיים ללא פסילת מינימום! אפשר לעזור גם לך! 

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

פרוטוקול

הכרעת דין

בית משפט השלום

אל תגידו יהיה בסדר! אתה צריך עו"ד שמומחה אך ורק בתעבורה לצידך! 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה