לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

נהיגה במהירות של 58 קמ"ש מעל המותר – הסתיים ללא פסילה בפועל!

השעה ארבע לפנות בוקר כאשר שמואל פרופסור בכיר במקצועו, יצא לדרכו לבית חולים במרכז בארץ לאחר שנקרא לניתוח חירום. לאחר מעבר רכבו של הנהג במחלף גלילות למזרח, נדהם לגלות ששוטר תנועה מסמן לו לעצור בצד הדרך. לטענת השוטר, טרם חצה הרכב את מחלף גלילות למזרח, כוון על ידו מכשיר הממל"ז למרכז הרכז כאשר התוצאה שננעלה היא: 153 קמ"ש לפני הפחתה בכביש בו המהירות המרבית היא 90. באותם רגעים לא הבין שמואל את גודל העבירה המיוחסת לו ובתגובתו לשוטר צויין כי הוא ממהר לבצע ניתוח.

חומרת עבירת נהיגה במהירות מופרזת

נהיגה במהירות מופרזת נתפסת כאחת מעבירות התנועה המסוכנות ביותר בכבישים, לאור הסכנה הממשית להתרחשותן של תאונת דרכים. בהתאם לכך, עבירת המהירות מפוצלת למספר עבירות בדרגות חומרה שונות, לרבות:

  1. דו"ח ברירת משפט על סך 250 ₪ ללא נקודות.
  2. דו"ח ברירת משפט על סך 750 ₪ בצירוף 8 נקודות.
  3. דו"ח ברירת משפט על סך 1500 ₪, בצירוף 10 נקודות.
  4. הזמנה לדין, בצירוף 10 נקודות.

במקרה דנן, יוחסה לשמואל עבירת המהירות בדרגה החמורה ביותר וזאת בגין נהיגה במהירות של 58 קמ"ש מעל המותר. הפרופסור הנכבד לא נפסל מנהלית ע"י קצין המשטרה, ולכן היה רשאי להמשיך את דרכו למרכז הארץ בכדי לבצע את הניתוח אליו הוא הוזעק.

נהיגה במהירות של 58 קמ"ש מעל המותר – הסתיים ללא פסילה בפועל! - uliel

ייצוג משפטי בתיקי נהיגה במהירות מופרזת

אנו נתקלים בלא מעט מקרים בהם נהגים נוטים להאמין כי אם יעמדו לדין בפני שופט ויטענו את סיפורם האישי, הוא "ייחוס" על גורלם, וישחרר אותם לדרכם ללא כל עונש. חשוב להבין כי מדובר בהנחה מוטעית ושגויה מראשיתה! הליך משפט תעבורתי הינו הליך פלילי לכל דבר ועניין, בהתאם לכך הרשעה במשפט עשויה לגרור עימה סנקציות משמעותיות כדוגמת פסילת רישיון הנהיגה בפועל, נקודות תעבורה, קנסות כספיים, ואף מאסר בפועל(במקרים חמורים).

במקרה דנן, הפרופסור הנאשם לא הבין את מהות העבירה המיוחסת לו מתוך אמונה פנימית כי בית המשפט לא יחמיר עימו, הן מפאת תפקידו והן מפאת הנהג הצייתן שהוא. שמואל הוזמן לפגישה במשרדנו, כאשר במהלכה הובהר לו ע"י עורכת הדין לאילו עונשים הוא צפוי.

עבודת עו"ד אוליאל בתיקי נהיגה במהירות מופרזת

מיד בתום הפגישה עם הנהג הנאשם, החלה עורכת הדין לבחון את חומר הראיות בתיק בכדי לראות האם נפלו כשלים כאלו ואחרים במתן כתב האישום. לאחר עבודה ממושכת, הצליחה עורכת דין אוליאל לזהות פגמים מהותיים בראיות התביעה, שהובילו לתיקון כתב האישום במסגרת הסדר הטיעון לעבירה של נהיגה בלתי סבירה לתנאי הדרך שאינה נושאת עימה לא נקודות תעבורה ולא פסילה בפועל!

תיקו של הפרופסור הנכבד הסתיים עם קנס כספי בלבד! בהתאם לכך, אם קיבלתם כתב אישום אל תתמודדו לבד, היוועצו בהקדם האפשרי עם עורך דין.

חשוב לציין כי על מנת לקבל ייצוג משפטי ראוי והולם בבית משפט לתעבורה על עו"ד להיות בקיא בתחומו ומנוסה בדינים השונים.

כתב אישום בגין נהיגה במהירות של 58 קמ"ש מעל המותר

במשרדנו נוהלו מאות תיקי נהיגה במהירות מופרזת  – אלו כתבי אישום חמורים! התיק הזה  הסתיים ללא פסילה וללא נקודות!! אנחנו כאן כי הרשיון שלך חשוב!

אפשר לעזור גם לך! 

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

גזר הדין

דוח

פרוטוקול

אל תגידו יהיה בסדר! אתה צריך עו"ד שמומחה אך ורק בתעבורה לצידך! 

נהיגה במהירות של 58 קמ"ש מעל המותר – הסתיים ללא פסילה בפועל! - uliel

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה