בית המשפט לתעבורה בבאר שבע – טלפון – שעות פעילות – כתובת – פקס – מייל

בית משפט לתעבורה באר שבע - מחוז דרום

למען נוחיותך דרכים ליצירת קשר עם בית המשפט ולשכת התעבורה בבאר שבע. במידה והוזמנת לדיון בבית המשפט בשל עבירת תעבורה, כדאי מאוד להשתמש בשירותיו של עורך דין תעבורה בכדי לקבל תמונת מצב מלאה ומקצועית על מצבכם, הבנה של מהו העונש הצפוי וכיצד תוכל להגיע לתוצאה המטיבה ביותר עבורך.

עורך דין תעבורה עובד מול גורמי התביעה מטעם המדינה שהם עורכי דין תעבורה ממשטרת ישראל, על מנת להגיע להסדר ראוי עבורך. אם תאריך הדיון שלך קרב ובא ועדיין לא שכרת עורך דין תעבורה, באפשרותך לשלוח פקס לבית המשפט ולבקש דחייה למועד הדיון, בצירוף של נימוק כי בקשת הדחייה היא למען הסדר ייצוג משפטי. ברוב המקרים, השופטים נענים בחיוב לבקשה לזו בשל החשיבות של הייצוג המשפטי.

קיבלתם זימון לבית משפט לתעבורה בבאר שבע? קיימת חשיבות להיוועצות עם עורך דין תעבורה

דיני התעבורה רחבים ומגוונים בשלל העבירות הקיימות, חלקן מסתכמות בקנס כספי ואילו חלקן יכולות להביא לעונש מאסר בפועל ואף לשלילת רישיון הנהיגה של הנאשם. 

לאור הענישה הרחבה, יש חשיבות עצומה לבחינת חומר הראיות בתיקכם על ידי עורך דין תעבורה מנוסה, שכן מציאת הכשלים בראיות עשויים להוביל להקלה בענישה באמצעות הסדר טיעון מקל, ועד לזיכוי מלא בתיק. לקריאה מעמיקה בנושא, עו"ד אוליאל מציגה מפורטות במאמרה את כל המידע אודות עסקת טיעון במשפט תעבורה

אם זומנתם לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע, כדאי לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין תעבורה הבקיא בתחומו

בית משפט לתעבורה באר שבע – טלפון – מרכז מידע 

 

פקס בית משפט תעבורה באר שבע

כתובת בית משפט לתעבורה בבאר שבע

רחוב התקווה 5, באר שבע

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות דברו עם עורך דין תעבורה המומחה בהתמודדות מול משרד הרישוי

חייגו עכשיו 072-371-8614  אנחנו כאן כי הרישיון שלך חשוב!

לשכת תביעות תעבורה באר שבע - מחוז דרום

צילום חומרי חקירה ומענה טלפוני בלשכת תביעות תעבורה באר שבע

יום ראשון

08:00 עד 12:00

יום שלישי

08:00 עד 12:00

13:30 עד 15:30

יום חמישי

08:00 עד 12:00

צילום חומרי חקירה בתיקי מעצר

בימים א'–ה' בין השעות 08:00-12:00

דואר אלקטרוני תביעות תעבורה באר שבע

[email protected]

כתובת לשכת תביעות תעבורה באר שבע –

בניין קרסו, משרדי הממשלה, רחוב קרן היסוד 4, באר שבע

פקס וטלפון של לשכת תביעות תעבורה באר שבע

מפת ניווט אל בית משפט לתעבורה בבאר שבע

במאמר זה דיברנו על:
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

משרדנו מתמחה רק בתעבורה