בית המשפט לתעבורה בבת ים – טלפון – שעות פעילות – כתובת – פקס – מייל

בית משפט לתעבורה בת ים – מחוז תל אביב

ריכזנו עבורך מספר דרכים ליצירת קשר עם לשכת התעבורה ובית המשפט בבת ים. במקרה שבו קיבלת זימון לדיון בבית המשפט לתעבורה, מומלץ ביותר לשכור עורך דין המתמקצע בדיני תעבורה. השכרתו של עורך דין מסוג זה יאפשר לך לקבל תמונת מצב מלאה הכוללת את דרכי הפעולה וההתמודדות שלך עם האירוע, העונש הצפוי ואף לצאת מהדיון עם התוצאה האופטימליות ביותר.

עורך דין המתמקצע בדיני תעבורה מתנהל בעבודתו מול עורכי דין מטעם המשטרה, בשביל להגיע להסדר הנוח וההולם ביותר למענך. במידה ומועד הדיון קרוב וטרם שכרת עורך דין, זכותך לבקש את דחייתו של מועד הדיון. ניתן לשלוח פקס לבית המשפט לבקשת דחייה ולנמק כי עלייך להסדיר את ייצוגך המשפטי. לרוב, השופטים נותנים את האישור לדחיית הדיון מפאת חשיבותו של הייצוג המשפטי.

טרם התייצבותכם בבית המשפט לתעבורה בת ים, היוועצו עם עורך דין

במקרה שבו קיבלתם זימון לבית המשפט לתעבורה בבת ים, פנו אל עורך דין תעבורה בכדי שזה יבחן עבורכם את תיקכם בצורה המקיפה ביותר. לא פעם נמצאו פגמים מהותיים בראיות שהוצגו בביהמ"ש בידי התביעה, אשר במקרים מסוימים יש בפגמים אלו להביא לביטול כתב האישום בכללותו או שמא לקבלת הסדר מקל. ניתן למצוא מידע נוסף בנושא עסקת טיעון במשפט תעבורה, במאמרה של עו"ד אוליאל. 

לאור האמור, טרם התייצבותכם בביהמ"ש , פנו לעורך דין תעבורה המנוסה בתחומו אשר עשוי לצמצם באופן משמעותי את חומרת העבירה המיוחסת לכם

בית משפט לתעבורה בת ים – טלפון – מרכז מידע 

 

פקס בית משפט תעבורה בת ים

כתובת בית משפט לתעבורה בבת ים

רחוב הרב ניסנבוים יצחק 7, בת ים, היכל המשפט בת ים.

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות דברו עם עורך דין תעבורה המומחה בהתמודדות מול משרד הרישוי

חייגו עכשיו 072-371-8614  אנחנו כאן כי הרישיון שלך חשוב!

לשכת תביעות תעבורה בת ים – מחוז תל אביב

צילום חומרי חקירה ומענה טלפוני בלשכת תביעות תעבורה בת ים

יום ראשון

08:00 עד 12:00

יום שלישי

08:00 עד 12:00

13:30 עד 15:30

יום חמישי

08:00 עד 12:00

צילום חומרי חקירה בתיקי מעצר

בימים א'–ה' בין השעות 08:00-12:00

דואר אלקטרוני תביעות תעבורה בת ים

[email protected]

כתובת לשכת תביעות תעבורה בת ים –

רחוב סלמה 18, פינת רחוב אמץ 2' קומה ב' מטה מחוז תל אביב, תל אביב יפו.

פקס וטלפון של לשכת תביעות תעבורה בת ים

בית המשפט לתעבורה בבת ים - סרטון סיור קצר

מפת ניווט אל בית משפט לתעבורה בבת ים

במאמר זה דיברנו על:
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

משרדנו מתמחה רק בתעבורה