בית המשפט לתעבורה בצפת טלפון – שעות פעילות – כתובת – פקס – מייל

בית משפט לתעבורה צפת – מחוז צפון

למענכם דרכי ופרטי התקשרות עם בית המשפט ולשכת התעבורה בצפת. אם זומנתם לדיון בבית המשפט בשל עבירת תעבורה כזו או אחרת, מומלץ ביותר להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה מראש. זאת בכדי לדעת ולהבין בצורה הטובה ביותר מהי תמונת המצב, העונש המצופה והחשוב ביותר – איך ניתן להגיע לתוצאה המטיבה ביותר לאור הנסיבות.

עורך דין תעבורה עובד מול גורמי תביעה מטעם המשטרה שאלו הם עורכי דין המתמחים בדיני תעבורה גם כן, בכדי להשיג את ההסדר הנוח וההולם ביותר עבור הנאשם. במידה ומועד הדיון קרב ועדיין לא קיימתם ייעוץ עם עורך דין תעבורה, אתם זכאים לבקש את דחייתו של מועד הדיון באמצעות שליחת פקס לבית המשפט ע"י הנימוק כי עליכם להסדיר ייצוג משפטי של עורך דין תעבורה. מרבית השופטים מקבלים את הבקשה מפאת החשיבות של ייצוג משפטי הולם בעת הליך משפטי.

חשיבות עורך דין תעבורה בהתמודדות בבית המשפט בצפת

קיבלתם זימון לבית משפט בצפת בגין עבירת תעבורה? ייצוג משפטי על ידי עורך דין תעבורה מקצועי עשוי להטיב עם מצבכם החל מהקלה בענישה ועד לזיכוי מלא בכללותו.

עורך דין תעבורה הבקיא בדיני התעבורה, יסייע לכם בהתמודדות מול בית המשפט החל מהשלב הראשוני ולאורכו של כל התהליך.

למידע נוסף, עורכת דין אוליאל מסבירה במאמרה – עסקת טיעון במשפט תעבורה רבות אודות עבודת הסנגור

בית משפט לתעבורה צפת – טלפון – מרכז מידע 

 

פקס בית משפט תעבורה צפת

כתובת בית משפט לתעבורה בצפת

מרום כנען צפת, בניין המשטרה, מרום כנען.

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות דברו עם עורך דין תעבורה המומחה בהתמודדות מול משרד הרישוי

חייגו עכשיו 072-371-8614  אנחנו כאן כי הרישיון שלך חשוב!

לשכת תביעות תעבורה צפת – מחוז צפון

צילום חומרי חקירה ומענה טלפוני בלשכת תביעות תעבורה צפת

יום ראשון

08:00 עד 12:00

יום שלישי

08:00 עד 12:00

13:30 עד 15:30

יום חמישי

08:00 עד 12:00

צילום חומרי חקירה בתיקי מעצר

בימים א'–ה' בין השעות 08:00-12:00

דואר אלקטרוני תביעות תעבורה צפת

[email protected]

כתובת לשכת תביעות תעבורה צפת –

מעלה כנען, משטרת צפת.

פקס וטלפון של לשכת תביעות תעבורה צפת

מפת ניווט אל בית משפט לתעבורה בצפת

במאמר זה דיברנו על:
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

משרדנו מתמחה רק בתעבורה