בית המשפט לתעבורה חיפה – טלפון – שעות פעילות – כתובת – פקס – מייל

בית משפט לתעבורה חיפה - מחוז חיפה

ריכזנו עבורכם מספר דרכים ליצירת קשר עם בית המשפט ולשכת התעבורה בחיפה. לו זימנו אתכם לדיון בבית המשפט לתעבורה, כדאי לשכור עורך דין המתמחה בדיני תעבורה מבעוד מועד, בכדי לקבל תמונת מצב כללית על המתרחש. לדוגמא, העונש המצופה, ההתמודדות הצפויה לכם ואיך ניתן לסייע לכם להגיע לתוצאה האופטימלית ביותר.

עורך דין המתמחה בדיני תעבורה עובד מול עורכי דין המתמחים בדיני תעבורה גם כן מטעם המשטרה, זאת על מנת להגיע להסדר הראוי ביותר עבורכם, מעוניינים לדעת מהן השלכותיו של ההסדר וכיצד הוא עשוי להטיב עימכם? קרו במאמר עסקת טיעון במשפט תעבורה. אם טרם הספקתם לשכור או אפילו להתייעץ עם עורך דין מסוג זה ותאריך הדיון קרוב, באפשרותכם לשלוח פקס לבית המשפט ולבקש דחייה בשל הסדר לייצוג משפטי ע"י עורך דין המתמחה בדיני תעבורה. ברוב המקרים, השופטים נענים בחיוב לבקשה ודוחים את הדיון, בשל חשיבותו של ייצוג משפטי.

קיבלתם זימון לדיון בבית משפט לתעבורה בחיפה? היוועצו עם עורך דין מנוסה בתחום

מרבית האנשים במהלך חייהם יתקלו בבעיה משפטית כזו או אחרת. לרוב, אנשים אלו, אינם ידעו כיצד לפתור את הבעיה שנוצרה ללא כל סיוע. 

אם קיבלתם זימון עבור דיון בביהמ"ש לתעבורה בעכו, היוועצו בהקדם האפשרי עם עורך דין תעבורה הבקיא בתחומו וזאת בכדי לטיב עם תיקכם בנסיבות אליהן נקלעתם. 

זכרו כי למימד הזמן יש השפעה רבה על התוצאה שתתקבל, לכן אל תתמהמהו, היוועצו עם עורך דין תעבורה בכפוף להודעת הזימון.

בית משפט לתעבורה חיפה – טלפון – מרכז מידע 

 

פקס בית משפט תעבורה חיפה

כתובת בית משפט לתעבורה בחיפה 

שדרות הפלי"ם 12, חיפה

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות דברו עם עורך דין תעבורה המומחה בהתמודדות מול משרד הרישוי

חייגו עכשיו 072-371-8614  אנחנו כאן כי הרישיון שלך חשוב!

לשכת תביעות תעבורה חיפה - מחוז חיפה

צילום חומרי חקירה ומענה טלפוני בלשכת תביעות תעבורה חיפה

יום ראשון

08:00 עד 12:00

יום שלישי

08:00 עד 12:00

13:30 עד 15:30

יום חמישי

08:00 עד 12:00

צילום חומרי חקירה בתיקי מעצר

בימים א'–ה' בין השעות 08:00-12:00

דואר אלקטרוני תביעות תעבורה חיפה

 [email protected].il

כתובת לשכת תביעות תעבורה חיפה –

שדרות פל-ים 5, בנין מגדל ישראל קומה 8, חיפה

פקס וטלפון של לשכת תביעות תעבורה חיפה

מפת ניווט אל בית משפט לתעבורה בחיפה

במאמר זה דיברנו על:
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

משרדנו מתמחה רק בתעבורה