לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין נהיגה בשכרות בתל אביב

מי מאיתנו לא היה בתל אביב ונפעם לגלות כל פעם מחדש את כמות הרכבים על הכבישים, וכלי הרכב השונים כדוגמת אופניים חשמליים וקורקינטים ממונעים. בהתאם לנתונים שעולים, ניתן לראות כי תל אביב הינה העיר השנייה בגודלה מבחינת גודל האוכלוסייה השוכנת בה. עוד ניתן להוסיף ולומר כי בעיר תל אביב חיי בילוי רבים, החל ממועדונים, מסעדות, ברים שכונתיים וכיוצ"ב.

כפי שכולנו יודעים, אלכוהול נהיה מרכיב מרכזי בתרבות הבילוי הישראלית, בהיותו נוכח בכל אירוע החל מימי הולדת, ארוחות משפתיות, פגישות עם חברים ועוד. כאשר נהג יימצא נוהג בשכרות, יוגש כנגדו כתב אישום חמור בגין ביצוע העבירה הנ"ל ובהתאם לכך הוא צפוי לעונשים רבים הן ממשטרת ישראל והן מבית המשפט לתעבורה. בנוסף, הרשעה בבית המשפט בגין ביצוע העבירה, עשויה להטיל על הנהגים הנאשמים אמצעי תיקון מטעם משרד הרישוי, טרם יושב אליהם רישיון הנהיגה שלהם בחזרה.

בהתאם לחשיבות הדברים, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין נהיגה בשכרות בתל אביב ובכך להבטיח הליך משפט ראוי והולם. עורך דין מיומן ידע להעניק לנהגים הנאשמים ייצוג משפטי מקצועי אשר עשוי להטיב עימם במשפט החל מהקלה בענישה ועד לזיכוי מלא מן האשמה.

 

כיצד לבחור עורך דין נהיגה בשכרות בתל אביב?

כיום קיימים עורכי דין רבים אשר עוסקים בתחום התעבורה הממוקמים בעיר תל אביב, לכן חשוב לדעת כיצד לבחור ייצוג משפטי ראוי והולם בענייכם. לבחירת עורך הדין חשיבות רבה על חייכם, על כן אין להקל ראש בשלב זה. בהתאם לכך ריכזנו עבורכם מספר טיפים מהותיים אשר עשויים לסייע לכם בבחירה נכונה של עורך דין נהיגה בשכרות בתל אביב:

טיפים לבחירת עורך דין נהיגה בשכרות הסבר:
יחס אישי ואנושי כבר בשלב הראשוני תוכלו לקבל אינדיקציה בעניין אופן התנהלותו של עורך הדין. לאור העובדה כי נהיגה בשכרות הינה עבירה חמורה, ייתכן וההליך המשפטי יהיה מורכב ואף יידרש בזמן רב עד שיגיע לסיומו. בהתאם לכך חשוב לקבל מעורך הדין הבנה לכל הסיטואציה בה אתם נמצאים, יחסי אישי ואנושי הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בעת בחירת עורך דין.
מקצועיות מקצועיותו של עורך הדין עשויה להתבטא במספר דרכים לרבות: שאילת השאלות הנכונות, הענקת ייעוץ מכוון, הסבר מפורט על ההליך אליו אתם צפויים, הערכת הסכנות וכן הלאה. חשוב לדעת כי הינכם רשאים לבקש מעורך הדין שיחשוף בפניכם פרוטוקולים מתיקים שטיפל אשר דומים לשלכם ככל הניתן, בכדי לראות את התוצאה שהתקבלה בעניינם וכך להעריך את הסיכויים לתוצאה זהה בעניינכם.
תחום עיסוקו של עורך הדין תחום התעבורה הוא תחום רחב המכיל את תקנות התעבורה, פקודת התעבורה ודינים שונים. חשוב להבין כי מדובר בתחום מורכב אשר מצריך בקיאות רבה בנושא, בכדי להעניק לנהג הנאשם ייצוג משפטי כנדרש. לאור העובדה כי הרשעה בעבירת נהיגה בשכרות צופה עונשים רבים לנאשמים, חשוב לוודא כי הינכם מיוצגים על ידי עורך דין אשר עוסק בתחום התעבורה בלבד, ולא בתחומים נוספים.
המלצות אנשים רבים נוטים לתת חוות דעת חיובית או שלילית על עורך הדין, בהתאם לתוצאה שהתקבלה בעניינם. בהתאם לכך אין לייחס להמלצות אלו חשיבות רבה מכיוון שכל מקרה לגופו ולנסיבותיו ועל כן מומלץ שלא לתת להמלצות משקל רב בבחירתכם.

עורך דין נהיגה בשכרות בתל אביב - uliel

 

מדוע צריך להיעזר בעורך דין נהיגה בשכרות בתל אביב

עבירת נהיגה בשכרות הן נהיגה תחת השפעת סם והן נהיגה תחת השפעת אלכוהול, הינה עבירה חמורה בגין הסכנה הממשית הטמונה בה להתרחשותן של תאונות דרכים. בהתאם לנתונים סטטיסטים אשר מפורסמים מדי שנה באופן עקבי ומהימן, ניתן לראות כי תאונות דרכים רבות התרחשו בגין נהיגה בשכרות. בהתאם לכך בתי המשפט לתעבורה נוקטים ביד קשה עם נהגים אלו לרבות:

  • פסילת רישיונם בפועל של הנהגים המורשעים בעבירת נהיגה בשכרות לתקופה של 24 חודשים!
  • פסילת רישיון הנהיגה על תנאי.
  • ייתכנו מקרים בהם יפסוק בית המשפט על מאסר על תנאי או מאסר בפועל.
  • קנס כספי

בנוסף, עליכם לדעת כי ההרשעה בבית המשפט לתעבורה בגין עבירת נהיגה בשכרות עשויה למנוע ממכם לנהוג שוב בזמן הקרוב וזאת בהתאם לאמצעי התיקון של משרד הרישוי. כאשר נהג מורשע בעבירה זו, עליו לבצע מספר טרם יושב אליו רישיונו, לרבות:

  • קורס נהיגה בסיסי / ייעודי.
  • תיאוריה / טסט.
  • מבדקים במרב"ד.
  • שלילת רישיון הנהיגה לתקופה של 3 חודשים / 9 חודשים.

בהתאם לכל הסנקציות שציינו זה עתה, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין נהיגה בשכרות ובכך להבטיח לעצמכם הליך משפטי ראוי והולם. עורך דין מיומן ידע לבחון עבורכם את כל החומר הראיות ולאתר ליקויים מהותיים אשר עשויים להביא להקלה בענישה ואף לזיכוי מלא.

עורך דין נהיגה בשכרות בתל אביב
עורך דין נהיגה בשכרות בתל אביב

קיבלתם כתב אישום בגין נהיגה בשכרות? כך עורך דין עשוי לסייע לכם

בעת קבלת כתב אישום בגין נהיגה בשכרות, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי ומיומן החל מהשלב הראשוני. עורך הדין מגיש בקשת לקבלת חומר הראיות שיש לתביעה כנגדכם החל מתוצאות בדיקת הינשוף, טפסי הליך השימוע, סרטון ממצלמה גוף(אם קיים) וכן הלאה. עורך הדין עובר על כל הממצאים הנ"ל ואף בודק במקביל את תקינות מכשיר הינשוף ואת התנהלותם של כלל המעורבים באירוע לרבות: השוטר שעצר אותכם לצורך ביצוע בדיקת הנשיפון, מפעיל הינשוף וכ"ו. המטרה העיקרית של עורך הדין היא לוודא האם הכל נעשה כנדרש או שמא עלו ליקויים. במקרה שקיימים ליקויים בראיות התביעה, עורך הדין פועל להשגת הסדר טיעון מקל לנהג הנאשם או שמא זיכוי מלא מן העבירה בהתאם לנסיבות ולראיות כמובן. אדם מן היישוב לא ידע לאמוד את אותם כשלים ועל אחת כמה וכמה להציגם בפני התביעה ובפני בית המשפט. ייצוג משפטי מקצועי עשוי להטיב עימכם במעמד הענישה ולהביא לתוצאה הטובה ביותר בעניינכם.

עורך דין נהיגה בשכרות בתל אביב - uliel

שאלות נפוצות
בהתאם לקבוע בחוק, נהג אשר יורשע בעבירת נהיגה בשכרות צפויים לפסילת רישיון הנהיגה בפועל לתקופה של 24 חודשים בצירוף סנקציות נוספות כדוגמת קנס כספי, מאסר על תנאי וכן הלאה. לעוד מידע, כנסו לאתר.
ייצוג משפטי על ידי עורך דין נהיגה בשכרות עשוי להבטיח לך הגנה משפטית מקסימאלית ככל הניתן. עורך הדין יבחן עבורך את כל חומר הראיות בתיק, יאתר כשלים מהותיים, ינהל משא ומתן אל מול התביעה, ובמקרים המתאימים גם ינהל דיון הוכחות בתיק. המטרה העיקרית של כל הנאמר היא הקלה בענישה ואף זיכוי מלא מן העבירה.
מדובר בשאלת מיליון הדולר! רף האכיפה הקבוע בפסיקה הינו 290 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף(קיים רף אכיפה שונה כאשר מדובר בנהגים הנכללים בקבוצת האוכלוסייה המיוחדת כדוגמת נהגים חדשים). אז כמה בעצם מותר לך לשתות? במאמר המלא.
חד משמעית לא! בדיקת הנשיפון מהווה אך ורק אינדיקציה ראשונית לקיום חשד סביר לביצוע העבירה, בכדי להגיש נגדך כתב אישום בגין עבירת נהיגה בשכרות, תידרש לבצע בדיקת ינשוף כנדרש. לעוד בנושא, באתר.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
עורך דין נהיגה בשכרות בקריות

ניתן לראות כי בשנים האחרונות חל ריבוי במוקדי הבילויים הממוקמים ברחבי הקריות לרבות, מסעדות, פאבים, מועדונים וכן אטרקציות כאלו ואחרות.

משרדנו מתמחה רק בתעבורה