לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

יש לי משפט על תאונת דרכים עם נפגעים קלים. האם אני חייב עורך דין?

התשובה לשאלה האם אני חייב עורך דין על תאונת דרכים עם נפגעים קלים היא שלילית. אינך חייב להיות מיוצג ע"י עורך דין תעבורה. כל אדם רשאי לבחור לייצג את עצמו בהליכים המתנהלים נגדו. השאלה היא האם זה הדבר החכם לעשות ובכדי לענות על השאלה הזאת כדאי להבין בפני מה אתה עומד ומה עלול להיות העונש שיגזור עליך בית המשפט אם תורשע.

כתב אישום על תאונת דרכים עם נפגעים קלים

כתב אישום על תאונת דרכים עם נפגעים יכול לכלול עבירות חמורות הכוללות עונש של פסילת רישיון לתקופת מינימום הקבועה בחוק כמו עבירה של נהיגה בקלות ראש. כדאי לדעת שגם אם הוגש נגדך כתב אישום המייחס לך עבירה קלה יותר בחומרתה של נהיגה בחוסר זהירות, עדיין התביעה תבקש מבית המשפט להטיל עליך עונש של פסילת רישיון הנהיגה בפועל.

יש לי משפט על תאונת דרכים עם נפגעים קלים. האם אני חייב עורך דין? - uliel

חומרת הענישה נקבעת בין היתר מנסיבות התאונה

האם עברת עבירות נוספות שגרמו לתאונה, מה הנזק שנגרם לנפגעים בתאונה, אם חלילה הנפגע סובל משברים בגופו, כתב האישום יכלול עבירה של חבלה של ממש המהווה עבירה חמורה הכוללת אף היא עונש של פסילת מינימום. כמו כן, בית המשפט מביא בחשבון את עברך התעבורתי, את ותק הנהיגה שלך ועוד.

רק עורך דין תעבורה הבקיא בתחום ומכיר היטב את כלל הסעיפים המיוחסים לך ידע להסביר לך בפני מה אתה ניצב ומהם הסיכונים הכרוכים בהרשעתך.

הצלחות משרדנו בתיקי תאונות דרכים

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

נגמר בקנס בלבד!
תאונת דרכים עצמית
שבעה ימי פסילה בלבד
לאחר תאונת דרכים
תאונת דרכים בפעם
השנייה ללא פסילה

במשרדנו נוהלו מאות תיקי תאונות דרכים, אפשר לעזור גם לך! 

 

בית המשפט גזר עליי עונש של פסילת רישיון, האם לאחר הפסילה בזה נגמר הסיפור?

עניין נוסף שכדאי להכיר הוא המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. נהג שהורשע בעבירה של נהיגה בקלות ראש ובית המשפט גזר עליו עונש פסילה של 12 חודשים או יותר, בסיום הפסילה, יחוייב הנהג בביצוע בדיקות רפואיות במרב"ד כתנאי לחידוש רישיונו.

רבים טועים לחשוב שאם סיימו לרצות את העונש שגזר עליהם בית המשפט כזה הסתיים הסיפור. כמובן שמדובר בטעות שכן לכל הרשעה עלולות להיות השלכות על המשך עתידך כנהג ולכן כדאי להיעזר בעורך דין תעבורה מנוסה שידע לקחת בחשבון את כלל הסיכונים ויחתור לתוצאה הטובה ביותר עבורך.

עבור נהגים חדשים המצב מורכב עוד יותר. אם בית המשפט יפסול את רישיונם לתקופה העולה על 3 חודשים, הם יחויבו בבחינה עיונית ומעשית כתנאי לחידוש רישיונם ואם יורשעו בעבירה שגרמה לתאונת דרכים שבה נהרג או נחבל אדם – יאלצו להגיע גם לבדיקות במכון הרפואי לבטחות בדרכים.

יש לי משפט על תאונת דרכים עם נפגעים קלים. האם אני חייב עורך דין?
יש לי משפט על תאונת דרכים עם נפגעים קלים. האם אני חייב עורך דין?

חשיבות הייצוג ע"י עורך דין תאונות דרכים עם נפגעים קלים

נכון, אין כל חובה להיות מיוצג ע"י עורך דין תאונות דרכים אך אם רישיון הנהיגה שלך חשוב לך, כדאי לכל הפחות, לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך דין תעבורה המתמחה בייצוג נהגים שהוגש נגדם כתב אישום בגין גרימת תאונת דרכים. עורך דין תאונות דרכים ידע לייצג אותך על הצד הטוב ביותר – לבחון היטב את ראיות התביעה, את העבירות שיוחסו לך בכתב האישום ואת כלל נסיבות התאונה ע"מ להביא לתוצאה הטובה ביותר בנסיבות העניין.

יש לי משפט על תאונת דרכים עם נפגעים קלים. האם אני חייב עורך דין? - uliel

נכון, מרבית התיקים לא מסתיימים בזיכוי מהדהד אך יש הבדל עצום בין התוצאה אליה יכול להגיע עורך דין תעבורה לבין התוצאה שתתקבל אם הנהג לא יהיה מיוצג ולא יהיה באולם בית המשפט אף אחד שבא להשמיע את קולו של הנהג.

סיכומו של דבר, אם רישיון הנהיגה שלך חשוב לך, אל תתמודד לבד. כתב אישום על תאונת דרכים עם נפגעים אינו עניין של מה בכך. אתה זקוק להגנה משפטית, לתמיכה ולייעוץ במהלך כל ההליך. משרד עורכי דין יערית אוליאל מעניק הגנה לנהגים בתיקי תאונות דרכים בכל רחבי הארץ. אנו מזמינים אותך לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות.

הצלחות משרדנו בתיקי תאונות דרכים

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

נגמר בקנס בלבד!
תאונת דרכים עצמית
שבעה ימי פסילה בלבד
לאחר תאונת דרכים
תאונת דרכים בפעם
השנייה ללא פסילה

במשרדנו נוהלו מאות תיקי תאונות דרכים, אפשר לעזור גם לך! 

כתב אישום בגין מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים עשוי לכלול עונשים משמעותיים כדוגמת פסילת רישיון הנהיגה ואף מאסר בפועל. בהתאם לכך חשוב להסתייע בידי עורך דין תעבורה מיומן.

במקרה שרישיון הנהיגה שלך נפסל לתקופה של מינימום 12 חודשים אתה תחויב בביצוע מבדקים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. מומלץ להיוועץ עם עורך דין תעבורה המתמחה בהתמודדות מול המכון הרפואי.

במקרה שכזה, אתה תחויב בביצוע תיאוריה וטסט מחדש כתנאי לחידוש רישיון הנהיגה שלך.

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה