לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

תאונות דרכים

מאז הקמת מדינת ישראל נהרגו למעלה משלושים אלף בני אדם בתאונות דרכים, יותר מבכל מלחמות ישראל ופיגועי הטרור גם יחד. רק בשנת 2020 נהרגו בכבישי ישראל 302 בני אדם.

כתב אישום תאונת דרכים

להיות מעורב בתאונת דרכים הכוללת נפגעים זו חוויה לא פשוטה ויש לכך אף השלכות משפטיות. מרבית הנהגים כלל לא מודעים להשלכות אלו במועד התאונה אבל כדאי לדעת – במרבית תאונות הדרכים עם נפגעים יוגש כתב אישום תאונת דרכים נגד הנהג החשוד בגרימת התאונה אפילו חודשים לאחר התרחשותה.

הגברת האכיפה של משטרת התנועה (בעיקר באמצעות המצלמות), היא האמצעי העיקרי למלחמה בתאונות הדרכים. כתבי אישום בגין מעורבות בתאונות דרכים מוגשים בעיקר כאשר תאונת הדרכים אירעה עקב עבירת תנועה חמורה (נהיגה בשכרותאי ציות לרמזור אדום, אי מתן זכות קדימה להולך רגלנהיגה במהירות מופרזת ועוד) וכאשר יש נפגעים.

תאונות דרכים - uliel

גם אדם נורמטיבי שומר חוק עלול להיות מעורב בתאונת דרכים ולמצוא עצמו על ספסל הנאשמים עם כתב אישום חמור. במקרה של מעורבות בתאונה, מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין תאונות דרכים.

נגן וידאו אודות היית מעורב בתאונת דרכים?

 

 

מתי יוגש כתב אישום בגין תאונת דרכים

​לרוב, תאונת דרכים מתרחשת בעקבות עבירת תנועה (גם חוסר תשומת לב רגעי למתרחש בכביש עולה כדי עבירה) ולכן ע"מ להחליט האם יוגש כתב אישום בגין גרימת תאונת דרכים סעיף 62 לחוק סדר הדין הפלילי קבע שני תנאים – 

 

הצלחות משרדנו בתיקי תאונות דרכים

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

נגמר בקנס בלבד!
תאונת דרכים עצמית
שבעה ימי פסילה בלבד
לאחר תאונת דרכים
תאונת דרכים בפעם
השנייה ללא פסילה

במשרדנו נוהלו מאות תיקי תאונות דרכים, אפשר לעזור גם לך! 

התנאי הראשון – ראיות לכאורה לאשמת הנהג בגרימת התאונה

בתיק תאונת דרכים המתנהל נגד נהג על המדינה להוכיח מעבר לכל ספק סביר שהנהג אשם בגרימת התאונה על מנת שבית המשפט ירשיע אותו. לצורך הגשת כתב האישום כנגד הנהג – אין צורך רמת וודאות כה גבוהה אלא די בכך שיש ראיות לכאורה לאשמתו וכי יש סיכוי סביר להרשעה.

הראיות בתיקי תאונות דרכים נאספות ע"י בוחן המשטרה לתיק החקירה וכוללות – עדויות של כלל המעורבים, עדויות של עדי ראיה, חקירת החשוד, צילומים מזירת התאונה, סרטונים ממצלמות באיזור התאונה, סימני בלימה, כתמים על הכביש, תמרורים, בדיקת שדה הראיה של המעורבים, סימנים על כלי הרכב, חבלות ומסמכים רפואיים של הנפגעים ועוד. בוחן התנועה מרכז את כלל הראיות ומכין את חוות דעתו על פיהן. על הבוחן לקבוע מי אשם בגרימת התאונה והאם התאונה היתה נמנעת או בלתי נמנעת.

התנאי השני להגשת כתב אישום – עניין לציבור

כל תאונת דרכים בה נפגע אדם יש בה עניין לציבור. האינטרס הציבורי להילחם בתאונות הדרכים קיים בכל תיק תאונת דרכים עם נפגעים, להבדיל מתיקים עם נזקי פח בלבד (שבהם יוגש כתב אישום רק אם מדובר בנזק רציני או שהתאונה נגרמה בגלל עבירת תעבורה חמורה). 

אגב, ישנם תיקים בהם מוגש כתב אישום נגד נהג למרות שאינו אשם בגרימת התאונה. כתב אישום יוגש אם הנהג המעורב לא מילא את חובותיו ע"פ חוק. על חובות אלו תוכלו לקרוא בהמשך המאמר.

באיזה עבירות מואשם הנהג הפוגע בדרך כלל?

​מרבית תאונות הדרכים נגרמות בשל עבירות של הסחת הדעת. מספיקה שניה אחת של חוסר תשומת לב לכביש, חוסר ריכוז רגעי והתגובה מאחרת לבוא.  לכן, ברוב כתבי האישום תיוחס לנהג עבירה של נהיגה רשלנית או נהיגה בקלות ראש או נהיגה בחוסר זהירות, זאת, בנוסף לעבירה ספציפית שביצע הנהג כמו כניסה לצומת באור אדום, אי מתן זכות קדימה, עקיפה מסוכנת ועוד.

תאונת דרכים עם נפגעים

במקרים בהם התאונה כוללת נפגעים בגוף, המשטרה תנהל חקירה על נסיבות התאונה ותבחן את אחריות המעורבים בה. המשטרה תחקור האם תאונת הדרכים אירעה עקב חוסר תשומת לב של הנהג לכביש, האם נהג ברשלנות או בחוסר זהירות, אי ציות לתמרורים, דיבר בטלפון הנייד בזמן הנהיגה, נהג במהירות מופרזת או תחת השפעת אלכוהול.

לעיתים מגיעים אלינו לקוחות שלא מבינים מדוע הוגש נגדם כתב אישום לאחר תאונה עצמית (תאונה בה הם הנפגעים היחידים) ומבלי שביצעו עבירת תנועה חמורה. כפי שצוין, כתבי האישום מוגשים במקרים בהם נפגע אדם כתוצאה מתאונת דרכים, ואין זה משנה מיהו האדם שנפגע (הנהג עצמו, נהג של רכב אחר, נוסע או הולך רגל).

במרבית המקרים בהם מוגש כתב אישום בגין תאונת דרכים, מיוחסת לנהג עבירת תנועה שבצידה עונש של פסילת רישיון לתקופה מינימאלית (לרוב 3 חודשים או יותר, תלוי בעבירה המיוחסת לו ובתוצאות התאונה).

לרוב יתבצע שימוע לנהג החשוד בגרימת תאונת דרכים על ידי קצין משטרה. קצין המשטרה ייבחן בקפידה את עברו התעבורתי של הנהג וכן את נסיבות המקרה ונסיבותיו האישיות של הנהג. רישיון הנהיגה ברוב המקרים ייפסל פסילה מנהלית ל-60 ימים על ידי קצין המשטרה. לנהג יש זכות להיות מיוצג בהליך השימוע ע"י עורך דין תאונות דרכים.

כיצד חייבים לפעול לאחר מעורבות בתאונות דרכים עם נפגעים?

אם היית מעורב בתאונת דרכים עם נפגעים, גם אם מדובר בנפגעים באופן קל בלבד, עליך להעמיד את רכבך סמוך למקום התאונה, ולא להזיז אותו עד שהמשטרה תגיע, אלא אם כן יש צורך לפנות או לסייע לפצועים.

כמו כן, הנך מחויב על פי חוק להעניק עזרה ראשונה לפצועים, להזעיק את כוחות ההצלה ולהמתין עד שיגיעו למקום. אם לא תעניק סיוע לנפגע, אתה עלול להיות מואשם בעבירת הפקרת פצוע ולעמוד לדין פלילי הכולל ענישה מחמירה.

עליך למסור פרטים לכל מי שהיה מעורב בתאונה ולכוחות המשטרה, ולהודיע על קרות תאונת הדרכים למשטרה באופן מידי. רגע לפני שתמסור את גרסתך – כדאי לקבל ייעוץ והכוונה מעורך דין תאונת דרכים!

מהם העונשים בגין גרימת תאונות דרכים הכוללת נפגעים?

מלבד פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה לתקופה של עד 90 יום לאחר מעורבות בתאונה, כתב האישום והעונשים שינתנו לאחר הרשעה תלויים במספר גורמים – הנסיבות שהובילו לתאונה, עברו התעבורתי של הנהג המואשם, ותק הנהיגה, מידת האשמה (מידת הרשלנות או חוסר הזהירות), חומרת הפציעה שנגרמה ועוד.

בתיקי תאונות דרכים שנגרמו בעקבת עבירות תעבורה המפורטות בתוספת השנייה לפקודה קבע סעיף 38 לפקודת התעבורה עונש מינימום של 3 חודשי פסילה.

כאשר עבירת תעבורה כמו נהיגה ברשלנות, אי ציות לתמרורים, אי מתן זכות קדימה וכדומה גרמה לתאונה דרכים עם נפגעים באופן קל, רישיון הנהיגה של הנהג האשם יישלל לכל הפחות לשלושה חודשים.

כך גם אם כתוצאה מתאונת הדרכים נגרמה לאחד הנפגעים חבלה של ממש, העונש הקבוע הוא פסילת רישיון למינימום שלושה חודשים. מה נחשב לחבלה של ממש? שבר (ולו הקל ביותר), פצע פתוח, שריטה עמוקה ועוד כל אלו עלולים לענות על ההגדרה של חבלה של ממש ובכך להעלות את חומרת כתב האישום והעונש בהתאם. בתאונות דרכים עם חבלה של ממש הענישה מתחילה מ- 3 חודשי פסילה במקרים הקלים ביותר ויכולה להגיע גם למאסר בפועל ופסילת רישיון למשך שנים.

אם מדובר במקרה של פגיעה קשה או במוות שנגרם כתוצאה מהתאונה, רישיון הנהיגה עלול להיפסל לשנים רבות ובמקרים מסוימים אף לצמיתות.

עונשים נוספים שעלולים להיות מוטלים על נהג שהואשם בגרימת תאונת דרכים הם: תשלום פיצויים לנפגע, קנס, עבודות שירות, מאסר על תנאי ואף מאסר בפועל מאחורי סורג ובריח, הכל תלוי בנזקים שנגרמו בעקבות התאונה ובחומרת העבירות.

שימו לב – ישנם לא מעט פסקי דין שהטילו מאסר בפועל על נהגים נורמטיביים! החשיבות של עורך דין תאונות דרכים במקרים של תאונות דרכים קשות היא לא רק בגלל החשיבות של רישיון הנהיגה שלכם אלא גם לשם שמירה על החירות שלכם.

נגן וידאו אודות פגע בהולכת רגל שעברה באדום במעבר חצייה

תאונה ללא נפגעים

תאונות נזק לרכוש עליהן אין צורך לדווח למשטרת ישראל. נדרשת מעורבות המשטרה כאשר נהג מסרב להזדהות או בתאונות דרכים שבהם מעורבים כוחות ביטחון והצלה. המשטרה מחליטה אם להגיש כתב אישום כנגד אחד הצדדים גם אם אין נפגעים בגוף בתאונה. העונשים יכולים להיות משמעותיים אם תאונת הדרכים נגרמה בשל ביצוע עבירה כמו אי מתן זכות קדימה, נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, חציית צומת באור אדום וכו'.

תאונות דרכים - uliel

 

עורך דין תאונות דרכים

אם הוגש נגדכם כתב אישום בתאונת דרכים עם נפגעים, זה הזמן להיוועץ עם עורך דין תאונות דרכים המתמחה בדיני התעבורה בכלל ובתחום תאונות הדרכים בפרט. עורך דין מקצועי ומנוסה יסייע, יכוון וייצג אתכם בצורה ההולמת ביותר. חשוב לקבל ייעוץ ראשוני עוד לפני החקירה הראשונה במשטרה. 

 

דוגמאות לתיקי תאונות דרכים שנוהלו במשרדנו לאחרונה וזכו לפרסום:

כדי לעזור להבין עוד את הנושא ואם היית מעורב בתאונה מה צפוי לך,  ריכזנו מספר דוגמאות מתיקים שלנו שנוהלו לאחרונה במשרדינו שם תוכלו לראות בדיוק מה היה בתיק אלו כשלים הצלחנו לאתר ומה התוצאה הסופית אשר השגנו עבור לקוחותינו.

תאונת דרכים פעם שנייה – ללא פסילת רישיון! – להמשך קריאה.

כתב אישום בגין תאונת דרכים עם רמזור אדום – להמשך קריאה.

תאונת דרכים עצמית – להמשך קריאה.

אז מה עושים במקרים של תאונות דרכים?

בכל מקרה של תאונת דרכים, בין אם מדובר בתאונת דרכים ללא נפגעים, ובין אם מדובר בתאונת דרכים עם נפגעים, הקפידו לצלם את זירת האירוע ואת הרכב הפוגע והרכב הנפגע מכל צדדיו (רצוי ומומלץ לעשות זאת עוד בזמן שהרכב נמצא במקום המדויק בו הוא נעצר על גבי הכביש), את סימני הבלימה על הכביש (במידה וקיימים כאלו) וכן מפגעים בטיחותיים בכביש, במידה וקיימים.

עורך דין לתאונות דרכים יוכל לעשות שימוש בתמונות כראיות לטובתכם. מומלץ לצלם ולתעד כמה שיותר פרטים מהזירה- נזקים שנגרמו תוצאה מהתאונה, סימני בלימה, תמרורים באיזור התאונה, שדה ראייה של כלל המעורבים בתאונה וכו'. חשוב לזכור כי זמן קצר לאחר התאונה ייעלמו הסימנים מהכביש וכלי הרכב יתוקנו. אם היו עדי ראיה לתאונה, רישמו את פרטיהם לצורך מתן עדות מטעמך בבית המשפט.

אם במקרה הייתם מעורבים בתאונת דרכים קטלנית, מומלץ ליצור קשר מידי עם עו"ד לתאונות דרכים ממקום האירוע. עורך דין מומחה לתאונות דרכים ידע לזמן למקום מומחה הנדסי אשר יבצע איסוף נתונים מזירת האירוע. איסוף הנתונים ישמש את הנהג בניהול ההגנה המשפטית.

איסוף והנצחת ממצאים מיד לאחר האירוע חשוב מאד בעיקר בשל העובדה כי זמן רב יעבור עד לבירור נסיבות התאונה בבית המשפט ולכן ייתכן כי המקום ישתנה (הצבת תמרורים חדשים, סימון קווי עצירה או נתיבים, הסרת מפגעים שחסמו שדה ראיה (כמו ענפי עצים או אפילו רכבים שהועמדו במקום אסור וחסמו את שדה הראיה) וכדומה. הנצחת הממצאים במועד התאונה חשובה ויכולה להועיל להגנתך בבית המשפט בבו העת.

נגן וידאו אודות מה קורה שעבירת התנועה גרמה לתאונת דרכים?

היית מעורב בתאונת דרכים? אלה חובותיך! 

בין אם הנהג אשם בגרימת התאונה ובין אם לא – חוקי התעבורה מטילים עליו חובות שעליו לבצע לאחר מעורבות בתאונה! החובה החשובה מכל – לא לעזוב את מקום התאונה ולהעניק סיוע לנפגעים באופן מיידי. אחרת, הנהג ימצא את עצמו מסובך בעבירה חמורה של הפקרה לאחר פגיעה גם אם הוא כלל לא אשם בתאונה!

מה חייב נהג לעשות לאחר תאונת דרכים? לפי תקנה 144

144. (א)  נוהג רכב המעורב בתאונה שכתוצאה ממנה נהרג אדם או נפגע, יפעל לפי הוראות אלה:

(1)   יעצור מיד את הרכב במקום התאונה או קרוב אליו ככל האפשר, ולא יזיזנו ממקומו אלא אם יש הכרח להשתמש ברכב לצורך ביצוע האמור בפסקה (2) או אם שוטר הרשה את הדבר;

(2)   בהתאם לנסיבות המקרה ומקום התאונה, יגיש לכל אדם שנפגע באותה תאונה עזרה מתאימה ובמיוחד –

(א)   ידאג למניעת כל נזק נוסף לנפגע;

(ב)   יגיש לנפגע עזרה ראשונה שביכלתו להגיש על פי הכשרתו;

(ג)    יזעיק למקום התאונה את שירותי ההצלה המקצועיים הנחוצים על פי נסיבות המקרה ובין השאר, אמבולנס, משטרה ומכבי אש;

(ד)   ימתין ליד הנפגע עד להגעת שירותי ההצלה המקצועיים;

(ה)   במקום שאין אפשרות לפנות את הנפגע באמבולנס ידאג להעברתו ברכב מתאים אחר לתחנת עזרה ראשונה, לבית חולים או לרופא.

(3)   ימסור לשוטר, או לאדם שנפגע או לנוהג רכב אחר המעורב באותה תאונה, או לכל נוסע או אדם שהיה בחברתו של הנפגע, את שמו ומענו, את מספר רשיון הנהיגה ומספר הרישום של הרכב שהוא נוהג בו ושם בעליו ומענו, ויציג לפי דרישתם את תעודת הביטוח ואת אחד מאמצעי הזיהוי כמפורט בתקנה 9(א)(1) וירשה להעתיק כל פרט הרשום בהם;

(4)   יודיע מיד ככל האפשר ובאמצעי הקשר המהירים ביותר לתחנת המשטרה הקרובה למקום התאונה על אירועה ויפרט בהודעה את –

(א)   שמו ומענו;

(ב)   מקום האירוע ומקום הימצאו הוא, ואם ידוע לו – גם שם האדם שנפגע ולאיזה מקום הועבר לטיפול.

שימו לב, חובות אלו חלות בכל תאונת דרכים גם אם אין נפגעים!

עורך דין תאונות דרכים – תאונות דרכים קטלניות

תאונת דרכים קטלנית היא תאונה שבה נהרג אחד המעורבים. תאונה כזו זוכה לטיפול והתייחסות מיוחדת ממשטרת ישראל והחשיבות של ייצוג הנהג ע"י עורך דין תאונות דרכים מהרגע הראשון היא קריטית להמשך ההליכים נגדו. הנכם מוזמנים לקרוא בהרחבה על תאונת דרכים קטלנית, המורכבות שבה וחשיבות הייצוג במקרה כזה כאן.

זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום בגין תאונות דרכים?

מומלץ להיוועץ בעו"ד תעבורה טרם החקירה במשטרה, על מנת להבין מהן זכויותיך במהלך החקירה, מהן השאלות שתישאל וכיצד רצוי להשיב עליהן, ומהם הדברים שחשוב להדגיש בפני החוקר. לעו"ד יערית אוליאל, עו"ד תעבורה, ניסיון רב שנים של ייצוג נאשמים בתאונות דרכים.

ייצוג על ידי עורך דין תעבורה כבר בשלב החקירה, עשוי למנוע את הגשת כתב האישום.

עו"ד תאונות דרכים – חובת דיווח בתאונת דרכים

כאשר מתרחשת תאונת דרכים עם נפגעים חובה לדווח על התאונה למשטרת ישראל במהלך 24 שעות מקרות התאונה גם אם הזמנתם ניידת למקום והיא לא הגיעה. ניתן להגיש דיווח על תאונת דרכים באתר המשטרה בקישור זה – https://www.gov.il/he/service/traffic-accident-notice.

​​החשיבות של ליווי משפטי בתיקי תאונות דרכים

בשל ריבוי תאונות הדרכים והצורך הגובר ועולה להרתיע את הנהגים מביצוע עבירות מסכנות חיים, בתי המשפט מחמירים בשנים האחרונות בענישה. מאחר שברוב המקרים מדובר במקרים מורכבים, שלא ברור מה גרם לתאונה ומי אשם בה, יש חשיבות רבה לכל מילה שתצא מפיכם לאחר התאונה. ייעוץ, הכוונה וייצוג מיידי לאחר קרות התאונה על ידי עורך דין תאונת דרכים היא הדרך הבטוחה ביותר למיזעור נזקים.

להתייעצות בנושא כתב אישום תאונת דרכים או ייעוץ לפני חקירה בתאונת דרכים חייגו עכשיו למשרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל. צוות המשרד כולל בוחן תנועה מנוסה המלווה את כלל תיקי תאונות הדרכים ע"מ להעניק את ההגנה הטובה ביותר ללקוחות המשרד. 

ייעוץ של עורך דין תאונות דרכים מיד לאחר האירוע

מומלץ לקבוע באופן מיידי פגישת ייעוץ עם עורך דין מומחה בתאונות דרכים סמוך ככל שניתן לאחר התרחשות התאונה. עורך הדין ישמע את גרסתכם ויבחן פרטים נוספים שיתכן שלא הבחנתם בהם. כמו כן, בתאונות קשות או תאונות קטלניות, לעיתים יעלה צורך להוציא בוחן תנועה מטעמכם לזירת התאונה ע"מ לאסוף ראיות שיוכלו לשמש להגנה עליכם בהמשך ההליך.

בפגישה זו, יכין אתכם עורך דין תאונת דרכים לחקירתכם במשטרה ולמסירת גרסתכם. כך, בבואכם לחקירה כבר תדעו היטב בפני מה אתם עומדים ולא תעשו טעויות מתוך לחץ, חרדה או בלבול.  

ייצוג עורך דין תעבורה בתיקי תאונות דרכים

אם הוגש נגדך כתב אישום בגין תאונת דרכים על נהיגה רשלנית, נהיגה בקלות ראש או אפילו נהיגה בחוסר זהירות, כדאי מאוד לשכור שירותיו של עורך דין תאונות דרכים בהקדם. עורך דין תאונות דרכים ידע להעניק לך את ההגנה הטובה ביותר בבית המשפט ולמזער את הנזק. ישנן עבירות אשר בצידן ענישת חובה של פסילת הרישיון למספר חודשים כך שאם תבחר להגיע ללא ייצוג לבית המשפט אתה בסיכון גבוה לפסילת רישיונך. 

היית מעורב בתאונת דרכים? צור קשר בהקדם עם משרד עורך דין תעבורה ותאונות דרכים יערית אוליאל.

שאלות נפוצות
כאשר תאונת הדרכים התרחשה בעקבות עבירת תנועה שביצע הנהג וגרמה לפגיעה באדם או ברכוש. כתבי אישום בתאונות דרכים מוגשים בדרך כלל בשל ביצוע עבירות כמו "נהיגה בקלות ראש" או "נהיגה בחוסר זהירות". רוצים להבין מה זה אומר – כנסו לאתר.
העונש תלוי בגורמים רבים כמו תוצאות התאונה, מידת אשמתו של הנהג, עברו התעבורתי ועוד. פסילת רישיון הנהיגה, קנס כספי ובמקרים חמורים מאוד עלולה להסתיים אף במאסר בפועל.
בראש ובראשונה לסייע לכל מי שנפגע בתאונה. לאחר מכן מומלץ מאוד לתעד את זירת התאונה ולאסוף ראיות – תמונות, סרטונים, פרטים של עדי ראייה ומעורבים. והכי חשוב, לא לדבר עם אף אחד בשטח לפני שהתייעצתם עם עורך דין תעבורה מומחה לתאונות דרכים. למה זה חשוב? פרטים נוספים באתר.
שים לב שיחד עם כתב האישום קיבלת גם זימון לדיון בבית המשפט בעניינך. כדאי מאוד לתאם פגישה עם עורך דין תעבורה לפני הדיון. להסבר נוסף על ניהול תיק תאונת דרכים היכנס לאתר.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה