לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

איך בוחרים עורך דין תאונות דרכים

כשמדובר בצריכת שירותים ולא ברכישת מוצרים, קשה עד מאוד לכמת את טיב השירות. אז איך בוחרים עורך דין תאונות דרכים שידע לתת את השירות המקצועי ביותר והנכון ביותר עבורנו? 

 

 

איך בחורים עורך דין תאונות דרכים – טיפים

זמינות גבוהה

חשוב למצוא עורך דין תאונות דרכים שיוכל לתת לכם מענה מהיר ומיידי. כשמדובר בתאונת דרכים, יש חשיבות רבה למהירות הטיפול בשל הפעולות שיש לנקוט. ככל שהתאונה קשה יותר כך עולה החשיבות לפעול בזריזות ובמיומנות, הן במתן הייעוץ המשפטי הראוי לנהג החשוד בגרימת התאונה והן בתיעוד הזירה ואיסוף הממצאים.

איך בוחרים עורך דין תאונות דרכים - uliel

יחס אישי

בנוסף, לאחר תאונת דרכים לא פחות חשוב שתקבלו יחס אישי מעורך הדין. לא דרך המזכירה ולא באמצעות המתמחה במשרד. נהג שהיה מעורב בתאונת דרכים שרוי במצב נפשי לא פשוט. הוא מוכה תדהמה ולחוץ מאוד  וכאשר עורך הדין מלווה אותו באופן אישי ומגלה רגישות ואמפטיה למצבו הוא נוסך בו תחושת ביטחון שהוא לא לבד בסיפור הזה.

 

עורך דין תאונות דרכים מנוסה ומקצועי

לא פחות חשוב מכך הוא הניסיון של עורך הדין בתאונות דרכים. נסו לברר – האם זהו תחום העיסוק היחידי במשרדו? האם הוא יכול לספר לכל על הצלחות עבר בתיקים דומים לשלכם? שימו לב, לא כדאי לפנות במקרה כזה לעורך דין אזרחי או מסחרי ואפילו לא לעורך דין פלילי. עורך הדין היחיד שידע לתת את המענה המקצועי הראוי הוא עורך דין תעבורה הבקיא בתיקי תאונות דרכים! וותרו על ייעוץ חינם מחבר כזה או אחר. הטעויות שעלולות להיעשות במהלך הדרך לא ניתנות לתיקון. זה לא הזמן לחסוך.

 

עורך דין תאונות דרכים אמין – איך בוחרים עורך דין תאונות דרכים

נקודה נוספת שחשוב לשים לב אליה היא האם עורך הדין מפזר הבטחות מפוצצות בפגישתכם הראשונה? אם כן, כדאי לסיים את הפגישה ולחפש עורך דין תאונות דרכים מומלץ אחר. עורך דין תאונות דרכים מנוסה יהיה חכם מספיק בכדי לבצע תיאום ציפיות ויפעל בשקיפות מלאה מולכם לאורך כל ההליך. המטרה שלכם משותפת – להגיע לתוצאה האפשרית הטובה ביותר במקרה הספציפי שלכם.  זכרו שאף תיק לא זהה למשנהו. כל תיק מאופיין בנסיבות שונות וראיות אחרות ולכן לא ניתן להשוות את התוצאה הסופית בלבד.

 

עורך דין תאונות דרכים בחיפה ובקריות

מיקום משרד עורך הדין הוא נקודה שראוי להתייחס אליה אבל היא לא זו שתכריע את הכף בבחירת עורך הדין. אם מצאתם עורך דין באיזור מגוריכם או באיזור שבו התרחשה התאונה, בדקו את יתר הקריטריונים. הם חשובים יותר. המיקום במקרה הזה הוא עניין של נוחות בלבד.

לפרטים נוספים על עורך דין תעבורה בקריות>>>

 

כמה עצות עד שתבחרו עורך דין

הייתם מעורבים בתאונת דרכים? כמובן שהדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לסייע לכל מי שנפצע בתאונה. עשו לעצמכם טובה גדולה ואל תדברו עם אף אחד. לא עם הפרמדיק של מד"א ולא עם עוברי אורח. תפנו את עצמכם לבית חולים לקבלת סיוע רפואי ותבקשו למסור את גרסתכם בשלב מאוחר יותר.

 

בוחן תאונות דרכים

אם הבוחן מתקשר אליכם ומבקש שתגיעו לחקירה אל תלכו לפני שתתייעצו עם עורך דין! מותר לכם לבקש לדחות את החקירה כדי להתייעץ. תקבעו פגישה דחופה עם עורך דין תעבורה מטעמכם וספרו לו בפירוט רב כיצד התרחשה התאונה. עורך דין תעבורה יקשיב לסיפור שלכם וישקול לשלוח לזירת התאונה בוחן מטעמכם. הבוחן שישלח עורך הדין שלכם, תפקידו למצוא ממצאים בשטח שיכולים לסייע לכם. הוא כאן כדי לשמור עליכם שלא תעמדו לדין על עבירה שלא ביצעתם. בוחן תנועה מקצועי ידע לאסוף את הממצאים מהשטח, לצלם תמונו וסרטונים ולאתר כל שביב ראיה שתוכל לסייע בהגנה עליכם.

בלא מעט מקרים הבוחן המשטרתי מפספס ממצאים חשובים שיכולים להיות לעזר רב להגנה. לכן, אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, חשוב מאוד ליצור קשר בהקדם האפשרי עם עורך דין תאונות דרכים שידע כיצד לפעול באופן מיידי. זכרו שככל שחולף זמן רב יותר ממועד קרות התאונה כך ייעלמו מהשטח ממצאים שיכלו אולי להיות לכם לעזר. כמו שינויים בכביש או בדרך, גזימת עצים, צמים שחסמו את שדה הראיה ופונו מהדרך, סימנים על הכביש ועוד.

לפרטים נוספים על תפקידיו של בוחן תאונות דרכים>>>

 

איך בוחרים עורך דין תאונות דרכים
איך בוחרים עורך דין תאונות דרכים

 

איך בוחרים עורך דין תאונות דרכים – משרד עורכי דין תאונות דרכים

עורכת דין יערית אוליאל עוסקת בתחום התעבורה ותאונות הדרכים מזה שנים רבות. המשרד נותן מענה מקיף בתחום התעבורה בכלל ובתחום תאונות הדרכים בפרט. בין אם נפגעתם בתאונה ובין אם אתם חשודים בגרימת התאונה, עורכת דין יערית אוליאל מזמינה אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות.

המשרד עובד באופן שוטף עם בוחן תנועה אשר מלווה כל תיק ותיק על מנת לתת מענה מקצועי ומקיף ללקוחות המשרד. עורכת דין אוליאל ליוותה נהגים בכל התהליך ובהצלחה רבה אף בתאונת דרכים קטלנית אשר בסיום ההליך הוחלט להימנע מהגשת כתב אישום כנגד הנהגת הפוגעת תודות לייעוץ המשפטי המהיר והמדויק שקיבלה הנהגת.

כמו כן, במשרד עורכת דין יערת אוליאל קיימת מחלקה משפטית שמטפלת בתביעות לפיצויים לאחר תאונות דרכים עם עורכי דין מובילים בתחום. בין אם נפגעת ובין אם פגעת, אתה זקוק לליווי מקצועי ואמין של עורך דין תאונות דרכים. עורך דין תאונות דרכים ידע למקסם את הפיצויים להם אתה זכאי מחברת הביטוח וידריך אותך לכל אורך הדרך כיצד לפעול במסגרת החוק.

אם אתה הנהג הפוגע וחשוב לך לשמור על רישיון הנהיגה שלך כדאי לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין תאונות דרכים. להרשעה בגרימת תאונה עלולות להיות השלכות משמעותיות עבורך גם לאחר שיגמר התיק. נהגים רבים סבורים שאם יקבלו על עצמם את העונש שיגזור עליהם בית המשפט בזה יגמר הסיפור.

לא תמיד כך הדבר. הרשעה בגרימת תאונת דרכים שבה נהרג או נפגע אדם עלולה לגרור אחריה זימון לבדיקות אישיותיות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. למכון הרפואי יש סמכות להמליץ למשרד הרישוי לפסול את רישיון הנהיגה שלכם אפילו לאחר שסיימתם את עונש הפסילה שהטיל עליכם בית המשפט. לכן, חשוב מאוד לפנות לעורך דין תעבורה הבקיא בכל החוקים והכללים וידע בדיוק כיצד להימנע מסיבוכים אף בעתיד.

איך בוחרים עורך דין תאונות דרכים - uliel

שאלות נפוצות
מדובר בשאלה חשובה, היות ולבחירת עורך הדין חשיבות רבה לעניין התוצאה שתתקבל בעניינך! בשלב הבחירה מומלץ לשים לב למס' פרמטרים חשובים כדוגמת תחום העיסוק, מיקום, ניסיון וכיוצ"ב. לעוד מידע, באתר.
במקרה שהוגש נגדכם כתב אישום בגין תאונת דרכים, חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד תעבורה היות ולביהמ"ש מתחם ענישה רחב. עו"ד מיומן עשוי להקל בענישה ואף להביא לזיכוי מלא מן הענישה במקרים המתאימים.
בוודאי! תחום התעבורה הוא תחום מורכב ומסועף ועל כן חשוב להיעזר בעורך דין העוסק בתחום זה בלבד. קיימת חשיבות רבה להכרת רזי הדינים השונים ובקיאות בנהלים הנדרשים.
רצוי לבחור עורך דין בסמוך להתרחשות התאונה ככל שניתן. לרוב מדובר בתיקים מורכבים המכילים ראיות רבות ולכן חשוב להסתייע בעורך דין כבר בשלב הראשוני לשם מיקסום ההגנה.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה