לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עו"ד יערית אוליאל – מחלקת התעבורה

נגן וידאו אודות יערית אוליאל - עורכת דין מתמחה בדיני תעבורה

מערכת המשפט הישראלית כוללת בתי משפט נפרדים לתעבורה, היות ומדובר בתחום רב היקף. מנתונים סטטיסטים, ניתן לראות כי בתי המשפט לתעבורה דנים בשנה אחת במעל ל- 100,000 תיקים שדרגת חומרתם נעה בין עבירות קלות בנושא ערעורים על דו"חות תנועה, לבין עבירות חמורות הנושאות עימן כתבי אישום (תאונות דרכים, הפקרה ועוד). הליך משפטי תעבורתי מתנהל כהליך פלילי לכל דבר ועניין, לכן קיימת חשיבות מרבית בייצוג משפטי הולם על ידי עורך דין תעבורה מיומן.

 

 

עורך דין תעבורה, יערית אוליאל 

עורכת דין יערית אוליאל עוסקת אך ורק בתחום התעבורה ותאונות הדרכים. בעלת ניסיון רב שנים בייצוג נהגים בבית המשפט לתעבורה, חברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין ומעבירה הרצאות בהשתלמויות לעורכי דין ולבני נוער. עו"ד אוליאל החלה את לימודי המשפטים בשנת 2007 אותם סיימה בהצטיינות יתרה. את דרכה המקצועית החלה בהתמחות בפרקליטות הפלילית. לאחר סיום ההתמחות, התחילה את דרכה כסנגורית בתחום התעבורה.

בנוסף, עו"ד אוליאל מרצה בתחום דיני התעבורה מטעם לשכת עורכי הדין לבני נוער ובהשתלמויות מקצועיות ללימוד עורכי דין שרוצים להתמקצע בתחום התעבורה.

עו"ד יערית אוליאל – מחלקת התעבורה - uliel

תחום העיסוק של משרד עו"ד אוליאל  

המשרד מספק ייעוץ והגנה משפטית לחשודים ולנאשמים בעבירות תנועה לרבות:

  • נהיגה בשכרות
  • נהיגה תחת השפעת סמים
  • מעורבות בתאונת דרכים
  • נהיגה בפסילה
  • נהיגה תחת השפעת אלכוהול
  • שימוש בטלפון נייד
  • חציית צומת באור אדום
  • אי מתן זכות קדימה

בנוסף, עוד בתחומי המשרד – ליווי נהגים בהתמודדות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, וסיוע מול משרד הרישוי בעת הצורך. 

עו"ד אוליאל, מתמחה בהכוונת נהגים מול המרב"ד 

עו"ד אוליאל צברה ניסיון רב בתחום המכון הרפואי לבטיחות בדרכים לאחר שבפעם הראשונה לפני למעלה מעשור המכון הרפואי התלה את רשיון הנהיגה של בעלה עקב מחלה. מאז, מסייעת עו"ד אוליאל לנהגים רבים להשיב את רישיון הנהיגה שלהם לאחר שנפסלו ע"י המרב"ד.

המשרד מלווה נהגים פרטיים ומקצועיים בכל התהליך, החל מהכנה לבדיקות במכון הרפואי, ייצוג בוועדת הערר היושבת בתל השומר ואף הגשת ערעורים מנהליים על החלטות הוועדה לבית המשפט במקרה הצורך.

עו"ד יערית אוליאל – מחלקת התעבורה - uliel

עבודתה של עורכת דין יערית אוליאל בייצוג נהגים 

חשוב לזכור כי תחום התעבורה הוא תחום רחב ובעל השלכות רבות לחייו של הנהג הנאשם. בעוד שעבירות מסוימות עשויות להסתיים בקנס כספי מופחת, ניתן לראות כי קיימות עבירות תנועה אשר יכולות להקנות לנהג הנאשם שנים רבות מאחורי סורג ובריח בבית הסוהר. עורך דין תעבורה מיומן יכול להקטין באופן משמעותי את העונש, ואף להביא את הנהג לזיכוי מלא בעת איתור כשלים מהותיים.

עורכת דין יערית אוליאל, בקיאה בדיני התעבורה השונים ומכירה היטב את כלל סעיפי החוק. בגין הידע הרב שרכשה עו"ד, בעת התמודדות בתיק תעבורה, תדע להצביע על מחדלים שהתרחשו בפעולות המשטרה, ולהציג בני בית המשפט נסיבות מהותיות אשר עשויות להביא לביטול האישום כנגד הנהג, או לפחות להסדר מקל.

לקוחות המשרד נהנים משירות אישי ומקצועי. כל תיק נבדק ביסודיות ובהקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ע"מ להביא לתוצאה הטובה ביותר. תפקידנו הוא לשמור על רישיון הנהיגה שלך שהרי קשה לדמיין את חיינו בלעדיו. לאור האמור, אם אתם או יקירכם ניצבים בפני משפט בגין ביצוע עבירת תנועה (בכל דרגה שהיא), אנו מזמינים אותכם ליצור קשר עם משרדנו, כי חשוב שתדעו את זכויותיכם!

 

עורכת דין תעבורה
 
 
 
המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה