לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בחולון

עבירות התנועה השונות, יכולות לגרור אחריהן עונשים בדרגות חומרה שונות, החל מקנסות ונקודות תעבורה, דרך שלילת הרישיון ועד עונשי מאסר בפועל, כאשר בכל אחד מהמקרים הללו, חשוב ומומלץ לפנות לעורך דין תעבורה בהקדם. במידה ואתם לא יודעים כיצד לאתר עורך דין תעבורה מומלץ בחולון, המאמר הבא נכתב במיוחד בשבילכם

 

עבירות תעבורה והעונשים הקבועים בחוק

נהיגה היא פעילות שגרתית ויום – יומית עבור רבים מאיתנו, כאשר השימוש ברכב נעשה הן לצרכי פנאי והן לצרכי עבודה וצרכים חשובים אחרים. דיני התנועה הרבים והרגלי הנהיגה שאימצנו לעצמנו עם השנים, יכולים יחדיו לגרום לכך שכל אחד מאיתנו יעבור עבירות תנועה שונות, העלולות לחשוף אותנו לסנקציות ועונשים שונים, במקרה שניתפס.
לאור תאונות הדרכים הרבות, מערכת המשפט בישראל נוטה להתייחס בחומרה רבה לעבירות התנועה השונות ובהתאם לכך, ניתן לראות כי קיים טווח נרחב של אופני ענישה בגין עבירות תנועה, אשר מתחיל בקנסות ונקודות תעבורה ויכול להיגמר גם בעונשי מאסר בפועל.

עורך דין תעבורה בחולון
עורך דין תעבורה בחולון

 

ערעור על דו"ח תנועה בבית המשפט לתעבורה

אנשים רבים נוטים לחשוב כי, בית המשפט לתעבורה הוא מקום המיועד לבירורים ודיונים אודות עבירות תנועה חמורות בלבד, דוגמת נהיגה בשכרות ומהירות מופרזת. אך למעשה, ניתן להגיע לבית המשפט לתעבורה גם לצורך ערעור על דו"ח שקיבלנו, במטרה להפחית או לבטל את הקנס שקיבלנו ו/או את נקודות התעבורה שנקבעו לנו.
ערעורים יכולים להיות מוגשים גם על פסק דין תעבורה, כאשר במקרים אלו, חשוב להתייעץ מראש עם עורך דין תעבורה מקצועי, על מנת שיבחן היטב את פרטי המקרה וייתן את חוות דעתו המקצועית לגבי הצלחת הערעור.

 

עורך דין תעבורה בחולון

בין אם מדובר בערעור על דו"ח תנועה ובין אם בזימון לבית המשפט לתעבורה בגין עבירות תנועה חמורות יותר, על מנת למקסם את הסיכויים שבית המשפט יקבל את טענותיכם, יש להתייחס לדיון בבית המשפט לתעבורה במלוא הרצינות הנדרשת ולפעול לקבלת ייצוג של עורך דין תעבורה מקצועי.
עורך דין תעבורה בחולון לדוגמה, צריך לגלות מומחיות רבה בדיני התעבורה בכלל ובעבירות התנועה הנפוצות בפרט – תאונות דרכים, נהיגה בשכרות, עבירות מהירות וכדומה, כאשר הכרת החוקים ודרכי ההתנהלות המקובלות בבית המשפט לתעבורה, יוכלו בהחלט לסייע לעורך הדין להפחית את חומרת האישומים.

 

כיצד לבחור עורך דין תעבורה בחולון?

ככל ואתם מתגוררים בחולון, אין ספק כי לשיקולי הנוחיות יש משקל רב בחיפוש אחר עורך דין תעבורה בחולון, אך חשוב לדעת כי הנוחיות אינה משחקת תפקיד עיקרי בחיפוש אחר עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום ולמעשה, כדאי להתמקד בעיקר במומחיות שלו בתחום התעבורה ובכך שזהו הנושא הבלעדי בו משרד עורכי הדין מתעסק.לפיכך, מומלץ שלא להסתמך רק על חיפוש אינטרנטי, אלא להתקשר לקבל שיחת ייעוץ ראשונה, באופן שיעזור לכם להבין מהם ההשלכות של עבירת התנועה שביצעתם וכיצד עורך הדין יוכל לעזור לכם. בשיחה זו תוכלו לתהות על קנקנו של עורך הדין המיועד ולהתקדם לקראת פגישה במשרד, לשמוע המלצות מלקוחות אחרים ולקבל שירות מקיף ומקצועי.

 

לייעוץ עם משרדנו, להלן הפרטים

משרדנו מייצג נהגים בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, בתחום התעבורה ותאונות הדרכים, לרבות:

 

בהתאם לכך, אם קיבלתם דו"ח תנועה מסוג ברירת משפט עם קנס כספי ונקודות או שמא הוגש נגדכם כתב אישום, פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע לכם :

טלפון משרד – 072-3718608

מייל – [email protected]

 

מהם העונשים הקבועים בחוק בגין עבירות תנועה?

לאור שכיחותן ההולכת וגוברת של תאונות הדרכים, מערכת המשפט בישראל מתייחסות בחומרה יתירה לעבירות התנועה השונות ובהתאם לכך, מלבד עונשים כספיים ונקודות תעבורה, ישנם גם עונשים חמורים יותר, היכולים להגיע לשלילת הרישיון ועונשי מאסר בפועל.

 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה