לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

מחשבון אחוז אלכוהול בדם – BAC

הוא משחרר לנו את כל החסמים, גורם לנו להרגיש בעננים, הוא זמין, הוא חוקי ואפילו טעים- האלכוהול.

בעת צריכתו של האלכוהול, הוא נספג באמצעות הקיבה והמעי הדק, לאחר מכן הוא מתפרק בכבד ע"י פעילות האנזים. אז למה זה בעצם רלוונטי לכם?

פעולת הפירוק של האנזים בכבד משתנה לפי נתונים שונים, למשל:

  • מין
  • גיל
  • משקל
  • גובה
  • צריכת מזון שומני
  • שתיית מים

בפועל אם ניקח אישה צעירה, בעלת מבנה גוף רזה אל מול גבר צעיר וחסון, באותה צריכת הכמות תהיה האישה שיכורה לפי המדדים, יותר מן הגבר.

 

להאזנה למאמר לחצו כאן:

 

כמה אלכוהול מותר לי לשתות לפני נהיגה ברכב?

כל אדם שונה מאחרו, אנשים בעלי מסת גוף כבדה עשויים ליהנות מצריכת 2 מנות משקה אלכוהולי, לעומת אנשים רזים שיוכלו להתפנק בכוסית משקה אחת בלבד טרם יעברו על הכתוב בחוק.

לפי החוק במדינת ישראל הכמות המקסימלית לצריכת אלכוהול היא – 240 מיקרוגרם. נוסיף ונאמר, כיום לפי פסיקת בית המשפט רף האכיפה עלה ל- 290 מיקרוגרם. נהיגה בשכרות הינה עבירה חמורה הנושאת עימה עונשים מהותיים בעלי השלכות עתידיות.

מחשבון אחוז אלכוהול בדם - BAC
מחשבון אחוז אלכוהול בדם - BAC

האם תוצאת מחשבון האלכוהול היא בטוחה?

מחשבון האלכוהול שלנו נותן חישוב משוער לריכוז האלכוהול (BAC) בדם, אך שימו לב – מלבד הנתונים שמוזנים על ידכם (גיל, מין, משקל, סוג וכמות המשקה), קיימים גורמים נוספים הנוטים להשפיע על מאזן האלכוהול בגופכם למשל: מבנה גנטי, מצב בריאותי, כמות צריכת מזון טרם צריכת האלכוהול ועוד.

לכן שתיינים חביבים אנו פשוט ממליצים "אם שותים לא נוהגים", הרי למה לכם כל הסיכונים הכרוכים והחישובים המיותרים? הקפידו לבחור נהג תורן טרם הבילוי, סעו במונית תהיו אחראים על עצמכם ובכך תגנו על סביבתכם.

מחשבון אחוז אלכוהול בדם - BAC

מחשבון אחוז אלכוהול בדם – BAC

מספר כוסות / בקבוקים כמות משקה אחוז אלכוהול במשקה * האחוזים המצויינים לעיל הינם ממוצעים. ישנם משקאות שונים מכל סוג, עם אחוזי אלכוהול שונים במעט.
מספר כוסות / בקבוקים כמות משקה אחוז אלכוהול במשקה
מספר כוסות / בקבוקים כמות משקה אחוז אלכוהול במשקה
משקל גוף בק"ג מין (ביולוגי) שעות מאז שתיה אחרונה

רמת אלכוהול בדם:

קיבלתם תשובה במחשבון אלכוהול בדם – BAC שלנו?

כפי שצוין קודם לכן, קיימים נתונים רבים אשר משפיעים על פירוק האלכוהול בגופכם.

אנו ממליצים לקחת "בערבון מוגבל" את תשובת המחשבון ולא להסתמך עליה טרם עלייתכם לכביש. משרדנו מסיר כל אחריות.

ובנימה קצת אישית, הקפידו לאכול מזון שומני לצד האלכוהול, תרוו את גופכם בהרבה מים, תנוחו ובשום מקרה אל תעלו על ההגה אם שתיתם.

  • רוצים לדעת מה עושים במקרה ועצרו אותכם לבדיקה ? קראו את המדריך המלא שלנו על נהגיה בשכרות 
  • אם כבר נתפסתם ננוגים בשכרות תוכלו לקרוא כאן מה תפקידו של עורך דין נהיגה בשכרות ואיך הוא יכול לעזור

נתפסת נוהג בשכרות? יש מה לעשות!

משרדנו מייצג נהגים בתיקי נהיגה בשכרות בכל הארץ. יש בידינו כלים וידע נרחב שנצברו כבר שנים רבות באיתור כשלים ואיתור בעיות בראיות של התביעה, באיתור ליקויים בתחזוקת מכשירי הינשוף ובתקיפת מיהמנות הבדיקה שנערכה לך בשטח!
אנו ננהל עבורך במקצועיות את המשא ומתן עם התביעה המשטרתית באופן ישיר בכדי להשיג את התוצאה האפשרית הטובה ביותר בזכות הניסיון שלנו.
גם אם נתפסתם נוהגים בשכרות זה לא אומר שכל הבדיקה בוצעה כמו שצריך. במרבית המקרים ניתן להגיע לעסקת טיעון מקלה ואף לזיכוי מוחלט. עורך דין נהיגה בשכרות יכול לעזור! אל תשלים עם ענישה חמורה כי אתה עלול לאבד את רישיונך לשנים רבות. לפרטים נוספים צור קשר עוד היום. אנחנו כאן כי הרישיון שלך חשוב!

מחשבון-אחוז-אלכוהול-בדם2--–-BAC
המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
עסקת טיעון נהיגה בשכרות

נהיגה בשכרות נתפסת כאחת מן עבירות התעבורה החמורות ביותר בגין הסכנה הממשית להתרחשותן של תאונות דרכים. נהג אשר יימצא נוהג

שימוע בעבירת נהיגה בשכרות

נתפסים נוהגים בשכרות? הינכם עשויים להיות מזומנים לשיחת שימוש בפני קצין משטרה. באופן כללי, שימוש איננו עניין טכני אלא עניין

עורך דין נהיגה בשכרות

האם יצא לכם אי פעם לצאת לערב עם החברים, בילוי במועדון או סתם לביקור שגרתי עם המשפחה כשאלכוהול היה מעורב

משרדנו מתמחה רק בתעבורה