לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בירושלים

בשנים האחרונות נדמה כי כבישי ישראל הפכו לאזור רווי באסונות, אלפי תאונות דרכים, אינספור פצועים ומאות הרוגים. במקרים בהם התרחשו עבירות תנועה או תאונות, קיימת חשיבות מרבית לייצוג של עורך דין תעבורה מיומן. כל אחד מאיתנו עשוי להיקלע לסיטואציה כזאת או אחרת במהלך שנות נהיגתנו, ולכן חשוב להבין כי התמודדות לבד היא אינה הדרך הנכונה, הסתייעות בידי עורך דין תעבורה ירושלים עשויה להטיב עם הנהגים הנאשמים החל מהקלה בענישה ועד לזיכוי מלא מן האשמה.

מתי יש צורך בייצוג משפטי ע"י עורך דין תעבורה ירושלים?

ייצוג משפטי על ידי עורך דין תעבורה ירושלים הוא רצוי ואף הכרחי בעת התרחשות עבירות תנועה הנושאות עימן דו"ח ברירת משפט(קנס כספי + נקודות) וכמובן במקרים של הזמנה לדין. חשוב להבין כי הסתייעות עם עורך דין מיומן מהותית והכרחית גם בביצוע עבירות קלות אשר מצריכות תשלום של קנס וצבירת נקודות. במקרים בהם נהגים יצברו לחובתם מספר נקודות חובה הקבוע בחוק(12 ומעלה) הם יידרשו בביצוע אמצעי תיקון כדוגמת קורסי נהיגה, ואילו אם יש לחובתם מספר נקודות רב יותר, הם עשויים להיות חשופים בפני שלילה לפרק זמן לא מועט, ובהתאם לכך מתעורר הצורך בייצוג משפטי הולם. בנוסף, בעת קבלת כתב אישום, חשוף הנהג הנאשם לסנקציות רבות החל מקנס כספי, שלילת רישיון הנהיגה שלו ואף למאסר בפועל!

למידע נוסף אודות שיטת הניקוד מטעם משרד הרישוי, בקרו במדריך המלא.

 

עורך דין תעבורה בירושלים
עורך דין תעבורה בירושלים

 

 

בחירת עורך דין תעבורה בירושלים

בחירת עו"ד תעבורה הוא החלק החשוב ביותר בעת קבלת דו"ח תנועה. עו"ד תעבורה מיומן הבקיא ברזי הדינים השונים יידע לסייע לכם ככל הניתן החל מהקלה בענישה באמצעות קבלת הסדר מקל, ועד לזיכוי מלא מן העבירה המיוחסת לכם. בכדי לבחור עורך דין תעבורה בירושלים, קבלו מאיתנו מספר טיפים בעניין:

  • יש לוודא כי תחום התמחותו של עורך הדין הוא תעבורה בלבד.
  • אם יש ברשותו אתר אינטרנט, בקרו באתר וודאו כי חומר העיסוק שלו הוא דיני התעבורה.
  • הקפידו להגיע לשיחת ייעוץ הן פרונטלית והן טלפונית, בכדי לוודא שעורך הדין אכן מבין את המקרה שלכם ומגלה בו ידע ובקיאות רבה.
  • ייחס אישי הוא קריטריון חשוב בליווי הנהגים הנאשמים.
  • ניתן לבקש לראות פרוטוקולים בתיקים הזהים שלכם בכדי להבין כיצד נגמר התיק ובפני מה אתם צפויים.

עורך דין תעבורה בירושלים - uliel

עורך דין תעבורה מומלץ בירושלים

בחירת עורך דין תעבורה בירושלים עשויה להיות לא פשוטה, ולכן רצוי ואף ומומלץ לברר בנוגע לתחום עיסוקו של עורך הדין הנ"ל. במקרה בו עורך הדין מעניק שירותים נוספים בתחומי משפט אחרים, ייתכן והוא לא הבחירה הנכונה עבורכם. חשוב להבין כי תחום התעבורה הוא תחום רחב היקף, כאשר הסעיפים בו מסועפים ואינם פשוטים להבנה כלל, בהתאם לכך חשוב להסתייע בידי עורך דין תעבורה המתמחה בתחום התעבורה בלבד. הליך משפט תעבורה מתנהל כהליך פלילי לכל דבר ועניין, לכן לבחירת עורך דין תעבורה בירושלים קיימת חשיבות מרבית על חייכם. לבית המשפט טווח ענישה רחב שנע בין קנסות כספיים, רישום נקודות, מאסר על תנאי, שלילת רישיון הנהיגה, ואף מאסר בפועל. עורך דין מיומן ידע כיצד לפעול בתיקכם ולהשיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר שניתן בהתאם לנסיבות הקיימות.

עורכת דין יערית אוליאל מתמחה בתחום התעבורה למעלה מעשור, ובעלת רזומה עשיר של הצלחות בתיקי התעבורה השונים, החל מייצוג נהגים בעלי עבירות קלות כדוגמת טלפון נייד, ועד לעבירות חמורות לרבות: נהיגה ללא רישיון, תאונות דרכים, נהיגה תחת השפעה משכרת(סמים/אלכוהול) וכן הלאה. עו"ד אוליאל, מעניקה ייחס אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך בהליכים הנדרשים וזאת עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

 

משרד עורכי דין בענייני תעבורה, יערית אוליאל

משרדה של עו"ד יערית אוליאל, מתמחה בתחום התעבורה בלבד. המשרד מעניק שירותים במספר תחומים לרבות:

יש לציין כי מדובר בקומץ קטן מתחום עיסוקו של המשרד וכי באופן כללי, כל ההליכים המנוהלים בבית המשפט לענייני תעבורה הם בתחום מומחיותו של צוות המשרד. בנוסף, המשרד מעניק שירותים הן בהליכים המתנהלים מול המכון הרפואי והן בהליכים המתנהלים מול משרד הרישוי. כמו כן, המשרד מספק שירותי ייצוג גם בתביעות פיצויים בגין נזקי גוף או נפש.

חלק מהצלחות משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל

רישיון הנהיגה שלך בסכנה?  אנחנו כאן!

השאר פרטים עכשיו ונילחם עבור הצדק המגיע לך!

עורך דין תאונות דרכים ירושלים

תאונת דרכים היא חוויה טראומטית הן לצד הפוגע והן לצד הנפגע, בהתאם לכך נהגים רבים עשויים שלא לפעול בהתאם לחוק ולכן חשוב להבין אילו חובות מוטלות על המעורבים בתאונה. אם הינכם מעורבים בתאונת דרכים, מומלץ להיוועץ עם עורך דין תעבורה המתמחה בתיקי תאונות דרכים בכדי להבין מהו מסלול הפעולה הטוב ביותר עבורכם בהתאם לנסיבות. גם בתיקי תביעות פיצויים, קיימת חשיבות מרבית להבין כיצד יש לפעול, אנו נתקלים בלא מעט נפגעים שקיבלו פיצויים מועטים מאלו המגיעים להם, לכן חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים בעניין זה.

עורך דין תעבורה בירושלים - uliel

מידע בנושא עמדות רשיומט, משרדי הרישוי ובית המשפט במחוז ירושלים

ביצעתם עבירת תנועה חמורה במחוז ירושלים כדוגמת נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת או עקיפה מסוכנת? הינכם צפויים לעמוד לדין בבית המשפט לתעבורה בירושלים, אשר ממוקם בבניין ביהמ"ש לענייני משפחה בעיר. בנוסף, גם במקרה שקיבלתם דו"ח ברירת משפט באזור הנ"ל ואתם מעוניינים להישפט בגינו, המשפט ייערך בביהמ"ש הנ"ל.

כתובת בית המשפט: נגישות: טלפון ליצירת קשר:
רחוב בית הדפוס 12, ירושלים.

 

קיימת נגישות בבית המשפט ובנוסף מותקנות גם מערכות עזר לשמיעה. מידע אודות נושא הנגישות, ניתן לחייג למרכז המידע של בתי המשפט לתעבורה, מספר טלפון:

077-270-3333

בכפוף לשעות הפעילות.

ניתן לשלוח פקס למספר:

02-5010290

 

משרדי הרישוי במחוז ירושלים

במקרה בו אתם מעוניינים לגשת למשרד הרישוי בכדי לבצע מספר פעולות בנושא רישוי הרכב והנהיגה כדוגמת: הפקדת רישיון, חידוש בתום שלילה, בירור עיקולים וכ"ו, עליכם לזמן תור מראש, אחרת לא תורשו להיכנס לסניף. בנוסף, חשוב לדעת כי לאור העומסים הרבים, ניתן לבצע במעמד התור סך הכל עד שתי פעולות. מעוניינים לזמן תור? ניתן לעשות זאת באמצעות המענה קולי במספר הטלפון: 5678*, או על ידי שימוש באפליקציה my visit.

כתובת המשרד: שעות קבלת קהל: טלפון ליצירת קשר: נגישות:
אגריפס 42, ירושלים, בניין כי"ח קבלת קהל נעשית בימים א'-ה' בין השעות:

08:00-13:00

יום א', בין השעות:

15:30-17:30

5678* נגישות מלאה, קיימת מעליות מהחניון ובנוסף קיימים שערים המובילים למשרד ללא גרם מדרגות.
האומן 10 ירושלים, בניין כדורי, תלפיות. שעות קבלת קהל בימים:

א'-ה', בין השעות:

08:00-13:00 או

בימים א', ג', בין השעות:

15:30-17:30

5678* קיימת נגישות חלקית במקום ע"י כניסה נגישה עם מעלית(ניתן לצלצל לקבלת עזרה).
התנופה 17, בית קרסו, ירושלים קבלת קהל מתבצעת בימים א', ב', ד', ה' בין השעות 08:00-13:00

וביום ג' בין השעות:

08:00-13:00 או

15:30-18:00

5678* יש לבדוק נגישות אל מול משרד הרישוי הנוכחי.

שימו לב, בסניף תלפיות בלבד, קיימת קבלת קהל ביום ג' בין השעות 08:00-13:00 בנושא הוראת נהיגה,  ללא זימון תור מראש

 

עמדות רשיומט(שירות עצמי) במחוז ירושלים

טרם הגעתכם לסניף הרישוי, מומלץ לבדוק באתר האינטרנט אילו שירותים ניתנים לביצוע בעמדת הרשיומט בכדי לחסוך בזמן בהמתנה לתורים ארוכים ומייגעים. להלן הסניפים בהם קיימות עמדות רשיומט באזור הקריות וחיפה:

שעות פעילות נגישות: כתובת:
בימים א'-ה', בין השעות:
08:00-22:30
ביום ו', בין השעות:
08:00-15:00
במוצאי שבת, חצי שעה לאחר צאת השבת ועד ל23:00.
נגישות מלאה סופר פארם הממוקם בשדרות משה דיין, פסגת זאב ירושלים, קניון הפסדה.
בימים א'-ה', שעות הפעילות של הסניף הן:

08:30-22:20 וביום ו', בין השעות: 08:30-16:00.
במוצ"ש הסניף נפתח כחצי שעה לאחר צאת השבת ועד השעה 23:00.

נגישות מלאה פייר קניג תלפיות, קניון הדר 26 ירושלים. בסופר פארם קניון הדר.

 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה