לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה – תל אביב

ישנם מקרים, בהם יש צורך בליווי או ייצוג של עורך דין תעבורה. אם קיבלתם המלצות על משרד משרד עורכי דין תעבורה ספציפי, כדאי שתוודאו שהמשרד עליו התקבלו ההמלצות אכן עוסק באופן בלעדי בדיני תעבורה. אם אינכם מכירים באופן אישי עורך דין תעבורה ובחרתם לערוך חיפוש בגוגל למציאת משרד עורך דין תעבורה בתל אביב, כנסו לאתר של עורך דין תעבורה מומלץ. בשלב זה, לפני שאתם בוחרים ליצור קשר עם עורך הדין, כדאי שתוודאו שכלל התכנים והמידע המופיע באתר אכן עוסק בתחום התעבורה ובעבירת התעבורה הרלוונטית למקרה שלכם.

משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל סניף בתל אביב – שעות פעילות

ימים ראשון-חמישי בין השעות 08:00-20:00


יום ו' בין השעות 08:00-14:00


כתובת המשרד- המסגר 18, תל אביב

טלפון המשרד- 072-371-8608
במקרים דחופים ניתן לפנות 24/7! בטלפון 054-3399889.

לבחירת עורף דין תעבורה בחיפה יש חשיבות רבה על ההליך ותוצאות המשפט. משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל סניף בתל אביב עוסק אך ורק בתחום התעבורה כבר מעל עשור, עו"ד אוליאל חברה בוועדת התעבורה ומרצה לעורכי דין בהשתלמויות בתחום התעבורה. משרדנו שם לדגש את השירות, מקצועיות וסובלנות דרך משרדנו עברו אלפי לקוחות מרוצים. ניתן לראות בהמלצות המשרד.

 

איך בוחרים עורך דין תעבורה בתל אביב

אם החלטתם לבחור עורך דין תעבורה בתל אביב שייצג אתכם בהליך, כדאי לשאול את עורך הדין הנבחר באלו תחומי משפט נוספים הוא מעניק שירות. אם עורך הדין מספר על תחומי עיסוק נוספים, אולי הוא לא הכתובת הנכונה עבורכם. ייצוג בעבירות תעבורה דורש מומחיות ומקצועיות מיוחדת. להליכים המשפטיים בתעבורה יכולות להיות השלכות על רישיון הנהיגה שלכם אף לאחר סיום ההליך המשפטי כמו חיוב באמצעי תיקון ע"י משרד הרישוי אשר יכולים להגיע כדי פסילת רישיון ואף הפנייה לבדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. כדי לוודא שאתם מקבלים ייצוג מקצועי, כדאי לבחור בעורך דין תעבורה ותיק ומנוסה העוסק בתחום זה בלבד.

 

עורך דין תעבורה בתל אביב והסביבה
עורך דין תעבורה בתל אביב והסביבה

 

חשיבות בחירת עורך דין תעבורה בתל אביב

חשיבות בחירת עורך דין תעבורה בתל אביב, אינה נועדה למען הנוחות הפיזית. אף אם אתם מתגוררים בתל אביב, והתיק מתנהל בבית המשפט לתעבורה בתל אביב, יותר חשוב שתבחרו בעורך דין תעבורה מקצועי ומיומן. פחות חשוב היכן המשרד שלו ממוקם ברחבי הארץ. עורך דין תעבורה העוסק אך ורק בתחום זה, מכיר את כלל בתי המשפט לתעבורה ברחבי הארץ ומופע בהם דרך קבע.

כיצד לבחור עורך דין תעבורה

בשיחת הייעוץ הראשונה, עם עורך דין תעבורה, כדאי לשים לב, שהוא אינו מחווה עדיין דעה מקצועית על התיק, כיוון שבשיחה זו, הוא אינו מעורה עדיין, בכל פרטי המקרה. כדאי לא ליחס חשיבות רבה מדי, לעצות מאנשים, לגבי מקצועיותם של עורכי דין שונים, אלא לבקש לראות פרוטוקולים, ממקרים דומים אחרים ולהחליט בעצמכם.

כדי לבחור עו"ד תעבורה, שייצג אתכם נאמנה, כדאי לחפש בגוגל וברשתות החברתיות, כדי לוודא שעורך הדין, אכן מתמחה בדיני תעבורה בלבד. עורך דין, העוסק בדיני תעבורה באופן קבוע, עולה בניסיונו על כל עורך דין אחר, גם אם הוא בעל עשרות שנות ניסיון בעריכת דין. ניתן להשוות את בחירת עורך הדין לבחירת רופא. למשל, אם מי מכם או מבני משפחתכם היה נזקק חלילה לניתוח מוח – האם הייתם הולכים לאורטופד? אף אם אותו אורטופד בעל שם עולמי, ברור לכולם שאיש לא היה מפקיד בידיו טיפול שאינו בתחום מומחיותו. כך גם בעריכת דין. כשאתם באים לבחור עורך דין, וודאו שהוא עוסק אך ורק בתחום הרלוונטי לכם אחרת כל ניסיונו, עשיר ככל שיהיה, אינו רלוונטי למקרה שלכם. 

עורך דין תעבורה – תל אביב - uliel

עורך דין תעבורה מומלץ בתל אביב

אם קיבלתם זימון לבית משפט לתעבורה בתל אביב, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם עו"ד יערית אוליאל. עו"ד אוליאל, מתמחה בתחום דיני התעבורה בלבד, עוסקת בתחום שנים רבות, ומופיעה בבית המשפט לתעבורה במחוז תל אביב דרך קבע. עו"ד אוליאל, תטפל בתיק שלכם באופן יסודי ומעמיק, בשקיפות ובפניות מלאה, עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל

משרדה של עו"ד אוליאל, מספק שירותי עריכת דין בתחום התעבורה בלבד: תיקי תאונות דרכים, תאונות פגע וברח, נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון, עבירות מהירות ועוד. כל הליך המתנהל בפני בית המשפט לתעבורה מצוי בתחום מומחיותו של המשרד. בנוסף, מספק המשרד גם ייצוג וליווי לנהגים בהליכים מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ומול משרד הרישוי. 

עורך דין תאונות דרכים בתל אביב

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים עם נפגעים, אתם מחויבים על פי חוק, להמתין במקום התאונה עד להגעת אמבולנס או משטרה, ולוודא כי הנפגע מקבל טיפול מתאים. מיד לאחר מכן, כדאי להיוועץ בהקדם בעורך דין תאונות דרכים, לפני מסירת גרסתכם למשטרה. משרד עורכי דין תאונות דרכים יערית אוליאל מעסיק דרך קבע בוחן תנועה, יוצא משטרת ישראל בעל 40 שנות ניסיון בחקירה ושחזור תאונות דרכים. הבוחן מסייע בכל תיקי תאונות הדרכים של המשרד, הן בבחינת התיק וליווי מקצועי בבניית אסטרטגיית ההגנה והן במתן חוות דעת משפטיות לבית המשפט.

להמשך קריאה על תאונות דרכים במדריך המלא שלנו.

עורך דין נהיגה בשכרות תל אביב

משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל מספק הגנה גם בתיקי נהיגה בשכרות ונהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים. חשוב לציין שלעיתים תיקי נהיגה בשכרות יוצרים עבור הנהגים הסתבכות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל מסייע אף בדרכי ההתמודדות עם המרב"ד – המכון הרפואי לבטיחות בדרכים – העוסק ברפואה תעבורתית ובמניעת תאונות דרכים – בשל ליקוי בריאותי או נפשי של הנהג. עו"ד אוליאל, מלווה נהגים המופנים למרב"ד לבדיקת כשירות לנהיגה.

להמשך קריאה עורך דין נהיגה בשכרות.

עורך דין תעבורה – תל אביב - uliel

עורך דין דיני תעבורה תל אביב

המשרד מציע את שירותיו, בנושאי תעבורה, כגון: דו"חות תנועה, מהירות מופרזת, רמזור אדום, עבירות טלפון נייד, עקיפה מסוכנת, נהיגה ללא רישיון, נהיגה בזמן פסילת רישיון ועוד. בנוסף, מציע המשרד את שירותיו גם לנהגים שהסתבכו עם שיטת הניקוד ואמצעי התיקון של משרד הרישוי.

למרות שעבירות התעבורה, נתפסות בעיניי הציבור כעבירות מינוריות, המחוקק רואה בהן עבירות חמורות, ולכן יש להן גם השלכות חמורות. העונש על עבירות תנועה מתחיל בקנס, אך יכול להגיע לפסילת רישיון ואף למאסר בפועל. ייצוג של עו"ד תעבורה מקצועי, יכול להבטיח הקלה משמעותית בענישה, ובמקרים מסוימים, אף להביא לזיכוי מוחלט. כדאי לדעת, אם קיבלתם זימון לבית המשפט לתעבורה, סביר להניח שרישיונכם בסיכון. נהגים שנתפסים מבצעים עבירות תנועה קלות, יקבלו דו"ח הכולל קנס כספי ולעיתים אף נקודות. לעומת זאת, נהגים שקיבלו הזמנה לדין בשל ביצוע עבירת תנועה, המשמעות היא שהעבירה שביצעו היא עבירה חמורה בעיני המחוקק שענישה בדמות קנס כספי אינה מספקת. לכן, מי שקיבל הזמנה לדין לבית המשפט לתעבורה, כדאי שידע כי הוא צפוי לעונש של פסילת רישיון הנהיגה שלו, לכל הפחות. מכאן, ניתן להבין את החשיבות בפניה לעורך דין תעבורה לצורך ייצוג בבית המשפט לתעבורה במקרים אלו.

להמשך קריאה עורך דין דיני תעבורה.

חלק מהצלחות משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל

רישיון הנהיגה שלך בסכנה?  אנחנו כאן!

השאר פרטים עכשיו ונילחם עבור הצדק המגיע לך!

מידע אודות עמדות רשיומט, משרדי הרישוי ובית המשפט במחוז תל אביב

במקרה בו קיבלתם כתב אישום או שמא אתם מעוניינים להישפט בגין דו"ח שניתן לכם באזור תל אביב, המשפט בתיקכם יתנהל בבית המשפט לתעבורה הממוקם בבת ים.

כתובת בית המשפט:

נגישות:

טלפון ליצירת קשר:

רחוב הרב ניסנבוים יצחק 7, בת ים. היכל המשפט בת ים.

 

נגישות מלאה

ניתן ליצור קשר עם מרכז המידע של בתי המשפט לתעבורה:

 077-270-3333

 

שעות קבלת קהל במזכירות בית המשפט מתקיימים בימים: א'-ה', בין השעות: 08:30-13:30.

במקרה בו אתם מעוניינים באישור תצהירים, ניתן להגיע בימים אלו בשעות המצוינות.

משרדי הרישוי במחוז תל אביב:

יש לקבוע תור מראש באמצעות מספר הטלפון 5678*, או באמצעות האפליקציה my visit. לקוחות שלא קבעו תור מראש, לא יורשו להיכנס למשרדי הרישוי השונים.

כתובת המשרד:

שעות קבלת קהל:

טלפון ליצירת קשר:

דרך בן גוריון 38, רמת גן

שעות קבלה בימים:

א', ג'-ה'

בין השעות:

08:00-13:00
08:00-13:00
15:30-18:15

5678*

יהודה 1, אריאל

שעות פעילות בימים:

א', ג'-ה', בין השעות 08:00-12:00

יום ב', בין השעות 08:00-12:00 או 14:30-17:00

5678*

פרידמן אלעזר 7, פתח תקווה

ימים א', ב', ד', ה', בין שעות:

08:00-13:00

יום ג', בין השעות:

08:00-13:00 או 15:30-18:00

5678*

הלוחמים 1, חולון

ימים א', ב'-ה', בין השעות:

 08:00-13:00

יום ג', בין השעות:

08:00-13:00 או 15:30-17:45

שעות הפעילות אחה"צ הם בעניין חידוש רישיון נהיגה ורכב, ושירות לנכים.

5678*

 

עמדות שירות עצמי(רשיומט) בחדרה:

עמדות רשיומט הן עמדות שירות עצמי אשר מעניקות אפשרות לבצע פעולות מבלי להגיע פיזית לאחד מסניפי הרישוי, וללא כל המתנה בתור.  

שעות פעילות

נגישות:

כתובת:

ימים א'-ה': 08:30-24:00,
ביום ו' : 08:00-24:00
ביום שבת: 09:30-24:00

נגישות מלאה

סופר פארם, גולדה מאיר 7, חולון

בימים א'-ה' בין השעות:
08:30-23:30
יום ו' בין השעות: 08:00-17:00

נגישות מלאה

בן גוריון 183, רמת גן

שעות פעילות בימים א'-ה' בין השעות: 08:30-23:00
ביום ו', בין השעות 08:00-16:00

נגישות מלאה

יכין סנטר, שחם 17, פתח תקווה

 

 

 

 
 
שאלות נפוצות
כדי לדעת איך לבחור נכון ולמה כדאי לשים לב ולבדוק לפני שבוחרים עורך דין תעבורה, ריכזנו עבורכם מספר עצות חשובות. כל הפרטים באתר.
מומלץ לבחור עו"ד, המתמחה בתחום התעבורה בלבד, והוא בעל ניסיון רב בתחום זה. לפרטים נוספים על איך לבחור נכון, כנסו לאתר.
כדי לוודא שאתם מקבלים את הייצוג האיכותי ביותר, מומלץ לבחון את ההמלצות שקיבלתם ע"י חיפוש שמו ברשתות החברתיות, בגוגל ועוד. אם שמו של עורך דין תעבורה מומלץ מופיע תמיד בהקשר של דיני תעבורה, כנראה שהגעתם למקום טוב. פרטים נוספים באתר.
כדאי לשים לב, לזמינות ומהירות התגובה של עורך הדין, האם ניתן להיות איתו בקשר ישיר, האם המענה שלו מקצועי והאם טיפל במקרים דומים בעבר. פרטים נוספים על איך לבחור עורך דין תעבורה באתר. לקריאה נוספת בקרו באתר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה