לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בנתניה

כשום שאדם לא ייצג את עצמו כאשר הוא מואשם בעבירות פליליות חמורות, כך אין סיבה שיעשה זאת כאשר מדובר בדיני תעבורה. בעוד רבים נוטים לראות בהתייצבויות לבית משפט כפרוצדורות מינוריות שאפשר להתמודד איתם לבד, לאדם מן השורה אין את הידע הדרוש על מנת לייצג את עצמו בצורה נאותה ויעילה אל מול בתי המשפט. לשם כך, ולשם סיבות נוספות שינומקו בהמשך, יש צורך בסיוע מצידו של עורך דין תעבורה בנתניה.

 

מהירות מופרזת? אל תעמדו לבדכם

עבירות מהירות הן מהשכיחות ביותר בתחום דיני התעבורה, כאשר ככל שהעבירה משקפת חריגה גדולה יותר מהמהירות המותרת בקטע הכביש הרלוונטי, כך פוטנציאל העונש המקסימלי בגין עבירה זו הולך וגדל. עבירות מהירות מביאות לצבירת נקודות רישוי ועקב כך גם לפסילת רישיון הנהיגה. עורך דין תעבורה בנתניה, אם בית המשפט מתנהל בתחום שיפוטה של העיר או אם אתם גרים בקרבת העיר או בתוכה, הוא ללא ספק הכתובת עבורכם אם מצאתם את עצמכם מוזמנים לדין בגין מהירות מופרזת. עורך דין תעבורה מנוסה יודע שיש מקום לבחון במסרקות ברזל את אמצעי האכיפה שהביאו להאשמת הנהג, זאת לאור תקדימים בנושא שהובילו לזיכוי מפאת כשלים טכניים של אותם אמצעים. עורך דין תעבורה בנתניה ידאג לייצג בצורה הולמת ויעילה את לקוחותיו בבית המשפט על מנת להפחית את העונש ככל הניתן ואף לבטלו בהינתן האפשרות.

 

היכרות עמוקה עם הנהלים הרלוונטיים

ההבדל המהותי שעשויה לעשות נוכחותו של עורך דין תעבורה בנתניה בעניינכם, נובע באופן טבעי מהיכרותו המעמיקה את דיני התעבורה. כאשר מדובר למשל בעבירות המייחסות נהיגה בשכרות, עורך דין תעבורה יידע לבחון את הראיות ואת הליך איסופן, שבו עשוי היה ליפול דופי שישנה לחלוטין את התמונה. יש לזכור כי מצב בו נהג מסרב למשל, לבצע בדיקת ינשוף, נתפס בעיני החוק ככזה שיש לו מה להסתיר ויוגדר כנהג שיכור. הדבר יחזק את כתב החשדות נגדו בעתיד. לכן, אם אכן נתפסתם או אתם חשודים בנהיגה בשכרות, יש לפנות לעורך דין תעבורה ללא דיחוי.

עורך דין תעבורה בנתניה
עורך דין תעבורה בנתניה

הפחתת העונש

במקרים של תאונות דרכים למשל, המצב מורכב למדי. לאחר שנבחן חומר החקירה של מקרה התאונה, שמורכב מעדויות שנגבו מעדי ראייה, ראיות מהזירה עצמה וחומר רפואי שנאסף אודות הנהגים המעורבים- מוגשת המלצה מטעם בוחן משטרתי, שהינה בעלת משקל רב לגבי הגשת או אי הגשת כתב אישום והעמדה לדין. עם זאת, יש לסייג ולציין שהמלצה זו אינה מחייבת, ובכוחו של עורך דין תעבורה, כזה המחזיק בניסיון רב שנים בתיקים שכאלה, לערער על ההמלצה על סמך תיק הראיות, וכתוצאה מכך לשנות את אופן ההתמודדות עם התיק. עורך דין תעבורה בנתניה מסוגל להגיע להבנות עם התביעה, בין אם זו הפרקליטות או תביעה משטרתית, להגיע להסדר להפחתת העונש ולשנות את התמונה בצורה משמעותית.

 

מה חשוב בבחירת עורך דין תעבורה?

בראש ובראשונה, זמינות ונגישות. באופן טבעי, חשוב לבחור בעורך דין תעבורה שמשרדו ממוקם בסמוך למקום מגוריו של הלקוח, על מנת לשמור על קשר רציף ונגיש בכל הקשור לפגישות ייעוץ, גיבוש אסטרטגיה והעברת חומרי חקירה ומידע חיוני נוסף.

 

מהם העונשים הצפויים בגין עבירות מהירות?

חומרת העונש במקרה של עבירת מהירות נמצאת יותר בצבירת נקודות רישוי מאשר הקנסות הכספיים, שנחשבים מינוריים לעומת נקודות הרישוי שעלולות להביא בסופו של דבר לפסילת רישיון הנהיגה ולשלילתו לתקופה ארוכה. לכן אם אדם עומד בפני אישום בגין עבירת מהירות, מומלץ לפנות לעורך דין תעבורה.

 

מדוע חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה

אנשים רבים נוטים להתחבט בשאלה – האם יש להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה בעת קבלת דו"ח תנועה או שמא במקרה של מעורבות בתאונת דרכים. חשוב להבהיר כי תחום התעבורה הוא תחום מורכב ומסועף המכיל בחובו דינים רבים אשר דורשים היכרות מעמיקה. עורך דין תעבורה מנוסה ומיומן, בקיא ברזי הדינים השונים, בפסיקה ובחוק להבדיל מן האדם הסטנדרטי שאיננו משפטן. האמונה כי "יהיה טוב", לצערנו לא מתקיימת בהליך המתנהל בביהמ"ש לתעבורה, ולכן ייצוג משפטי אינו בגדר המלצה, אלא חובה.

 

באילו עבירות יש להסתייע בעו"ד תעבורה בנתניה?

יש להבדיל בין שני סוגים של דו"חות תנועה – האחד, דו"ח ברירת המשפט המכיל קנס כספי ונקודות תעבורה והשני, דו"ח מסוג הזמנה לדין. בשני התרחישים שהוצגו, מומלץ להסתייע בשירותיו של עו"ד תעבורה וכעת נסביר –

בעת קבלת דו"ח עם נקודות בגין ביצוע עבירה כדוגמת נסיעה במהירות מופרזת, שימוש בטלפון נייד בנהיגה וכיוצ"ב  רישיונכם עשוי להימצא בסכנה בהתאם לשיטת הניקוד של משרד הרישוי. לכן, חשוב להיוועץ עם עו"ד בכדי להבין את מצבכם ולראות כיצד ניתן לסייע לך בהפחתת הנקודות. בעת קבלת דו"ח מסוג הזמנה לדין, משמע כי ביצעתם עבירת תנועה חמורה אשר יש בה סכנה ממשית לביטחונם של יתר משתמשי הדרך. בהתאם לכך, הינכם צפויים לענישה מחמירה בהגיעכם לביהמ"ש כדוגמת שלילת רישיון הנהיגה ולעיתים גם מאסר בפועל. ייצוג משפטי של עו"ד תעבורה עשוי להקל עימכם ולהביא עבורכם תוצאה טובה.

דרכי ההתקשרות עם משרד עו"ד תעבורה בנתניה

כל שנותר לכם לעשות בכדי להבטיח לעצמכם ניהול הליך כנדרש, הוא ליצור עימנו קשר בהקדם האפשרי. להלן פרטי ההתקשרות:

מספר טלפון – 072-3718608

כתובת מייל – [email protected]

אל תהססו, שיחת ייעוץ ללא כל התחייבות.

 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה