לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בקרית שמונה

אתם גרים בקרית שמונה ומצאתם את עצמכם זקוקים לשירותיו של עורך דין תעבורה בקרית שמונה? אם כך, דעו שהגעתם למקום הנכון. מידי שנה, הולכי רגל ונהגים מחפשים ליווי מטעם עורך דין מקצועי באזור קריית שמונה שיסייע להם בהתמודדויות שונות שנוגעות לתחום התעבורה. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתדעו בנושא.

מקרים שבהם המשרד של עו"ד יערית אוליאל מטפל

אם אתם מעוניינים בסיוע מטעם עורך דין תעבורה בקרית שמונה, עליכם לפנות בהקדם האפשרי אל עורכת הדין אוליאל. לעורכת הדין יש ניסיון רב בכל הנוגע לנושאים הבאים:

עורך דין תעבורה בקרית שמונה - uliel.

למה חשוב להתייעץ עם עורך דין תעבורה בקרית שמונה?

אם נתפסתם עוברים על כללי התעבורה ואתם צפויים לקבל זימון לבית המשפט בקריית שמונה והסביבה, חשוב מאוד שתתייעצו קודם כל עם עורך דין תעבורה בכל הנוגע לתחום של דיני תעבודה, מכיוון שלעורך הדין יש את כל המידע הנחוץ בכל הנוגע לתחום ובין היתר בתחומים הבאים:

עורך דין תעבורה בקרית שמונה - uliel.

  • בתקנות השונות
  • בפסיקה הנוכחית בתחום
  • בהלך הרוח של בתי המשפט והשופטים

מה עלול לקרות אם לא תתייעצו עם עורך דין מוסמך?

אם תחליטו מסיבה כלשהי שלא להסתייע בשירותיו של עורך דין בקריית שמונה אתם עלולים למצוא את עצמכם בתסבוכת. שכן, אתם עלולים למצוא את עצמכם מאבדים את רישיון הנהיגה שלכם לזמן ממושך או לצמיתות (הדבר תלוי בחומרת העבירה שביצעתם). במקרים מסוימים אתם עלולים גם למצוא את עצמכם מאחורי סורג ובריח. חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הנוגע לתחום התעבורה. כך שאם מצאתם את עצמכם עוברים על החוק, אל תתלבטו ותפנו אל עורך דין מוסמך בקריית שמונה שיסייע לכם וילווה אתכם בהליך.

עורך דין תעבורה בקרית שמונה
עורך דין תעבורה בקרית שמונה

קיבלתם קנס כספי או נקודות תעבורה בקריית שמונה והסביבה? ייתכן שתוכלו לערער על כך

יש מי שסבורים כי קבלת קנס כספי או נקודות תעבורה בעקבות עבירות תנועה כלשהן הן עניין שלא ניתן לשינוי, אבל ההפך הוא הנכון. ניתן לפנות אל עורכת הדין אוליאל כדי לבחון את המקרה ולבדוק האם יש באפשרותכם לערער על הקנס או על נקודות התעבורה שניתנו לכם. ישנם לא מעט מקרים שבהם ניתן לערער על קבלתם ולהביא לביטולם. לכן, רגע לפני שתפתחו את הארנק כדי לשלם על הקנס או לפני שתקבלו את הנקודות כמצב שלא ניתן לשינוי, כדאי שתפנו אל עורך דין תעבורה בקרית שמונה ותבררו האם ניתן לערער עליהם.

חלק מהצלחות משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל

רישיון הנהיגה שלך בסכנה?  אנחנו כאן!

השאר פרטים עכשיו ונילחם עבור הצדק המגיע לך!

מידע אודות תחנת המשטרה האזורית

כתובת: המכבים 8, קניון 8 סנטר, קריית שמונה.

טלפון: 04-6958444

נגישות: מלאה

 

מידע אודות משרד הרישוי הקרוב ביותר

כתובת: קניון לב הצפון, קריית שמונה

שעות קבלת קהל: ימים א-ה בין השעות 8:00 ועד 13:00

ביום ב, בין השעות 15:30 ועד 17:30

נגישות: מלאה

 

מידע אודות מספרי עירייה

מספר טלפון עיריית קריית שמונה: 04-6908444

 

מידע אודות עמדות רשיומט

כתובת: מרכז קניות ביג, קריית שמונה

טלפון: 5678*

נגישות: מלאה

 

מידע אודות בתי משפט הקרובים ביותר

בית המשפט השלום קריית שמונה

נגישות: מלאה

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה