לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה ברחובות

במקרים של עבירות תעבורה, ערעור על דו"חות תנועה וקבלת זימון לבית המשפט לתעבורה, חשוב לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין תעבורה שייצג אתכם נאמנה. אם אינכם מכירים עורך דין תעבורה באופן אישי ואתם נוטים להסתמך על המלצות וחיפושים אינטרנטיים, כדאי שתדעו כיצד לעשות זאת נכון, כפי שנראה במאמר זה

 

מתי נדרשת מעורבות של עורך דין תעבורה?

את עבירות התעבורה ניתן לחלק לעבירות תעבורה קלות ועבירות תעבורה חמורות. בעוד שבמקרים של עבירות תנועה חמורות, דוגמת נהיגה בשכרות, עבירת מהירות מופרזת, כולנו מבינים את החשיבות של מעורבות עורך דין תעבורה מקצועי בייצוג מיטבי שלנו, הרי שבמקרים של עבירות תעבורה קלות, קיימת נטייה לזלזל בחשיבותן ובטיפול מוקדם בהן.
בפועל, עבירות תעבורה קלות, אליהן נלוות לעיתים נקודות תעבורה, יכולות ללוות אתכם מספר שנים ולהביא בסופו של דבר למצב בו סך העבירות הקלות שנצברו לחובתכם, יכולות להגיע לכדי קנסות ועונשים חמורים ואך לפסילת רישיון הנהיגה שלכם בהתאם לאופן שיטת הניקוד. לפיכך, גם במקרים כאלו, חשוב לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין תעבורה מקצועי.

 

ייצוג מיטבי עם עורך דין תעבורה מקצועי

הענישה בגין עבירות התעבורה השונות, יכולה לנוע בין מתחם רחב לרבות:

  • קנסות כספיים
  • נקודות תעבורה
  • פסילת רישיון הנהיגה הן בפועל והן על תנאי
  • עונשי מאסר בפועל

בין אם דובר באישומים קלים ובין אם באישומים מחמירים כדוגמת גרימת תאונת דרכים, הידע והכלים המקצועיים העומדים לרשותו של עורך דין תעבורה מיומן, יסייעו לו לבחון היטב את הראיות העומדות נגדכם ולהציג את הטיעונים שיביאו להפחתה ואף ביטול של האישומים

עורך דין תעבורה ברחובות
עורך דין תעבורה ברחובות

עורך דין תעבורה ברחובות

לאחר הבנת החשיבות שבייצוג מקצועי על ידי עורך דין תעבורה, אנשים רבים שואלים – האם עצם העובדה שאני גר ברחובות, אומרת כי עליי להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה ברחובות? אמנם מדובר בפתרון נוח ופשוט עבורנו, אך כאשר מחפשים עורך דין תעבורה, יש להתמקד בפן המקצועי ובניסיון של עורך הדין, ללא קשר לקרבה למקום המגורים.
חיפוש אחר עורך דין תעבורה ברחובות יכול להיות גם משיקולים רציונליים ולאו דווקא מענייני נוחות, כמו במקרים בהם הנהג נפסל מלנהוג ולכן, יעדיף להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה ברחובות באזור מגוריו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי אין תחליף למקצועיותו של עורך הדין ובסופו של דבר, לא מדובר בסדרת מפגשים ארוכה במיוחד.

 

על מה חשוב להקפיד כאשר בוחרים עורך דין תעבורה?

בין אם אתם מחפשים עורך דין תעבורה ברחובות ובין אם בכל מקום אחר בארץ, החיפוש אחר עורך דין תעבורה מקצועי צריך להתמקד בתחום ההתמחות של משרד עורכי הדין, אשר צריך להיות כמובן תחום התעבורה, כתחום עיסוק מרכזי ולא כעוד נושא בו משרד עורכי הדין מספק שירות.
כאשר תחום התעבורה הינו תחום העיסוק המרכזי של עורך דין התעבורה, הרי שהוא יכיר היטב את תקנות ודיני התעבורה השונים, את התקדימים המשפטיים ודרכי ההתנהלות המקובלות מול בית המשפט לתעבורה, באופן שיספק לנו הגנה מיטבית ויבטיח לנו כי אנחנו נמצאים בידיים בטוחות ומקצועיות. משרדנו בקיא ברזי הדינים השונים ומעניק ייצוג משפטי ראוי והולם לכלל לקוחותיו.

 

באילו מקרים נפנה לעורך דין תעבורה?

בכל מקרה בו נרשם לחובתכם ד"וח תעבורה או שמא הוגש נגדכם כתב אישום, הינכם חשופים לסנקציות משמעותיות לרבות: קנס כספי, נקודות תעבורה, פסילת רישיון הנהיגה בפועל / על תנאי, וכן במקרים חריגים אף מאסר בפועל. יש להסתייע בשירותיו של עורך דין תעבורה בהקדם האפשרי וכך להבטיח ניהול הליך כנדרש. ניתן ליצור קשר עם משרדנו באחת מן הדרכים הבאות:

טלפון משרד – 0723718608

מייל – [email protected]

 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה