לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה ברעננה

מחפשים עורך דין תעבורה ברעננה? במידה ואתם לא מכירים עורך דין תעבורה באופן אישי, סביר להניח כי החיפוש שלכם יתחיל באינטרנט, אך כפי שלבטח אנחנו מכירים, חיפוש שכזה יעלה מספר תוצאות, מהן נצטרך לבחור את עורך הדין המומלץ ביותר. כיצד אם כן נעשה את הבחירה המיטבית?

 

מתי נצטרך עורך דין תעבורה ברעננה?

תפקידו של עורך דין תעבורה ברעננה או בכל מקום אחר הוא, לספק את השירות המשפטי הטוב והיעיל ביותר עבור הלקוח. באמצעות הכרת דיני התעבורה, הידע והכלים המקצועיים, הרי שהוא יוכל לסייע לנו להפחית את חומרת האישומים המופנים נגדנו ואף להביא לביטולם.
כל עוד מדובר בעבירת התנועה הראשונה, מומלץ לרוב, לנסות ולפתור את העניין בכוחות עצמכם. במקרים של דו"חות תעבורה שהצטברו, צבירת נקודות תעבורה ועבירות תעבורה חמורות, יש לפנות בהקדם לעורך דין תעבורה מקצועי.

 

החשיבות של בחירת עורך דין תעבורה מומלץ

ישנם אנשים החושבים כי יוכלו להסתדר באופן עצמאי ולייצג את עצמם בבית המשפט לתעבורה, אמנם אפשרות זו קיימת, אך היא בהחלט אינה מומלצת, בעיקר בשל העובדה כי המחוקק רואה בעבירות התעבורה עבירות חמורות ויכול להשית על הנאשם סנקציות ועונשים חמורים, דוגמת קנסות כבדים, שלילת הרישיון ובמקרים חריגים, אף עונשי מאסר בפועל.
עורך דין תעבורה מקצועי יכול לקבל מבית המשפט את החומר הראייתי המהווה את הבסיס לאישומים נגדכם ובאמצעות הידע והכלים המקצועיים העומדים לרשותו, עורך הדין יוכל למצוא את הנקודות שיכולות לפעול לטובתכם ולהביא להקלה בענישה ובחלק מהמקרים, אף להביא לזיכוי מוחלט.

עורך דין תעבורה ברעננה
עורך דין תעבורה ברעננה

 

עורך דין תעבורה מומלץ ברעננה

במידה ואתם תושבי רעננה ואתם לא מכירים עורך דין תעבורה באופן אישי, סביר להניח כי דרך החיפוש העיקרית שלכם אחר עורך דין תעבורה מקצועי, תתחיל בחיפוש אינטרנטי. חיפוש שכזה יעלה לא מעט תוצאות ועלינו לדעת אם כן, באילו פרמטרים עלינו להתמקד בכדי להגיע אל עורך דין התעבורה המומלץ ביותר.

משרדנו מתמחה בתחום התעבורה ותאונות הדרכים בלבד, אנו דוגלים בשקיפה מלאה וליווי אישי לאורך כל ההליך הנדרש. אנשי המקצוע שלנו פועלים בתחום שנים רבות והינם בעלי ידע רב. לשיחת ייעוץ ראשונית ללא כל התחייבות, ניתן ליצור קשר:

מספר טלפון – 072-3718608

מייל – [email protected]

 

כיצד בוחרים עורך דין תעבורה ברעננה?

למעשה, על אף הנוחיות הרבה הנלווית לכך שמשרד עורכי הדין ממוקם קרוב לאזור המגורים שלנו, המרחק הגיאוגרפי אינו צריך להוות שיקול עיקרי בעת בחירת עורך דין תעבורה מומלץ, הן בגלל שמדובר בסדרת מפגשים קצרה והן בגלל שקרבה גאוגרפית אינה מעידה על טיב השירות שתקבלו.
לפיכך, הפרמטר העיקרי בו מומלץ להתמקד במהלך חיפוש אחר עורך דין תעבורה, הוא תחום ההתמחות של משרד עורכי הדין ובמקרה שלנו, חשוב שתחום התעבורה יהיה תחום ההתמחות העיקרי בו משרד עורכי הדין עוסק.

 

מהם תחומי העיסוק של המשרד

בעת קבלת דו"ח תנועה יש להבחין בין שני סוגים:

דו"ח ברירת משפט, לרבות:

דו"ח הזמנה לדין, למשל:

 

באילו מקרים נפנה לעורך דין תעבורה?

במקרים בהם הצטברו לנו עבירות תעבורה ו/או נקודות תעבורה וכן במקרים בהם קיבלנו זימון לבית המשפט לתעבורה, חשוב שנפנה בהקדם האפשרי לייעוץ אצל עורך דין תעבורה, אשר לאחר בחינה מעמיקה של התיק שלנו, יוכל לפעול להקלת הענישה ובמקרים מסוימים, גם לזיכוי מוחלט.

 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה