לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה נוף הגליל

מידי יום נהגים שמתגוררים או נוסעים ברכבם באזור נוף הגליל מוצאים את עצמם ללא שום התרעה מוקדמת מקבלים דו"ח מטעם שוטר שעמד בצד הדרך או דרך אמצעי אחר כלשהו. יש נהגים שמעדיפים לשלם את הדו"ח ולקבל על עצמם את העונש שעשוי לכלול קבלת נקודות תעבורה ולעיתים גם פסילה של הרישיון. חשוב לציין כי במקרים כאלו עדיף שלא לקבל את המצב כמובן מאליו ולהתייעץ עם עורך דין תעבורה נוף הגליל. בשורות הבאות נציין את כל הפרטים שנוגעים להתייעצות עם עורך דין זה.

החשיבות בסיוע של עורך דין תעבורה נוף הגליל

כפי שצוין לעיל, חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תעבורה מאזור נוף הגליל. הסיבה העיקרית לכך היא שבישראל, תחום התעבורה נחשב כחלק מתחום פלילי. נהג שאין לו עבר פלילי ותעבורתי עלול למצוא את עצמו ביום בהיר אחד מואשם בהאשמות חמורות. עורך דין תעבורה יכול לסייע לנהג, לבחון את המצב, לבדוק האם יש אפשרות להקל את העונש ובמקרים מסוימים לבדוק אם ניתן להוכיח את חפותו.

עורך דין תעבורה נוף הגליל - uliel

מומלץ שלא להקל ראש ולגשת אל בית הדין באופן עצמאי

יש מי שאינם מודעים להשלכות שעשויות לבוא לידי ביטוי במידה והם לא יסתייעו בשירותיו של עורך דין תעבורה נוף הגליל. אלו שבוחרים לגשת אל בית הדין ולטפל בעניין באופן עצמאי מסיבות שונות מסכנים את עצמם ומקלים ראש בנושא. חשוב לפנות אל עורך דין במידה והואשמתם באחד או יותר מהמצבים הבאים:

אל תקלו ראש במיוחד במקרים שבהם מעורבים נהגים, נוסעים או הולכי רגל שנפצעו. לעיתים, עבירות תעבורה עשויות להוביל לגרימת מוות והדבר עלול להביא להאשמות קשות.

 

עורך דין תעבורה נוף הגליל
עורך דין תעבורה נוף הגליל

 

הדרכים הנפוצות לפתיחת הליך תעבורה

ישנן כמה דרכים שונות שניתן באמצעותן לפתוח הליך תעבורה. 3 הדרכים הנפוצות ביותר הן:

  • הגשת כתב אישום באמצעות התובע המשטרתי
  • הזמנה של הנאשם לדין (הזמנה זו נמסרת על ידי השוטר בעת התקרית)
  • פסילה מנהלית

מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה נוף הגליל ולהסתייע בכל אחד מהמקרים הללו.

חשוב לדעת – כל נאשם זכאי לבקש משפט

אין זה משנה איזו עבירת תעבורה ביצעת, קלה כחמורה, כזו שכוללת מעורבות של אנשים אחרים או לא – בכל מקרה, אתה זכאי לבקש להישפט. ראוי לציין כי הבקשה למשפט יכולה להתבצע רק בתוך 90 יום מהרגע שבו ביצעת את העבירה וקיבלת את הדו"ח. כדאי לדעת כי לעיתים, במקרים שבהם נהגים ביקשו להתייצב למשפט ונמצא בסופו של דבר כאשמים, מצאו את עצמם עם עונשים כבדים יותר מהעונש המקורי שהיה צפוי להיות מוטל עליהם. לכן, כדאי להתייעץ עם עורך דין תעבורה נוף הגליל לפני שמבקשים להגיע למשפט.

עורך דין תעבורה נוף הגליל - uliel

לסיכום

רגע לפני סיום חשוב לציין כי בדומה לכל הליך פלילי, גם בהליך שנוגע לעבירות תנועה יש למשטרה חומר חקירתי רב שנוגע לנאשם (מדובר בחומר שנמצא בנוסף לכתב האישום שנמסר לידי הנאשם). העדים בחלק מהמקרים הם אנשי מקצוע שנוגעים לתחום התעבורה, למשל, בוחני תנועה, שוטרים וכו'. לכן יש צורך להיעזר בהקדם בסיועו של עורך דין תעבורה נוף הגליל שבקיא בכל הנוגע לחקירת העדים באופן מקצועי כדי לנסות ולהביא להקלה בעונש. אל תהססו ותפנו אל עורך דין מיד בתחילת ההליך.

 

פרטים אודות תחנת המשטרה האזורית נוף הגליל

כתובת: גלבוע, נוף הגליל

טלפון: 04-6029444

 

משרד הרישוי הקרוב ביותר

כתובת: מעלה יצחק 14, נצרת עילית, נוף הגליל

שעות קבלת קהל: בימים א-ה בין השעות 8:00 ועד 13:00. בימים א ו-ג בין השעות 15:30 ועד 17:30
שימו לב! יש לזמן תור מראש לפני ההגעה אל הסניף. ללא תיאום תור מראש, לא ניתן יהיה להיכנס אל הסניף.

 

פרטים אודות מספרי עירייה נוף הגליל

04-6478888

 

עמדות רשיומט נוף הגליל

כתובת: סופר פארם בתוך קניון עופר סנטר נוף הגליל, דרך אריאל שרון, נוף הגליל

נגישות: מלאה

 

פרטים אודות בתי משפט הקרובים ביותר

בית משפט השלום נצרת עילית, כיכר קריית יצחק רבין

קבלת קהל: בימים א-ה בין השעות 8:30 לבין 13:30

נגישות: מלאה

 

 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה