לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה נצרת

נהיגה בנצרת והסביבה עשויה להיות לעיתים לפעולה אוטומטית במיוחד לאחר שמקיימים אותה בתדירות יום יומית. רבים מאתנו נוהגים להיכנס אל האוטו מספר פעמים במהלך השבוע כדי להגיע אל מקום העבודה, כדי לנסוע לסידורים וכו'. נסיעות שגרתיות עשויות להסתיים באסון בעקבות אי תשומת לב מצדנו או מצד גורמים אחרים בכביש. מצבים שכאלו הם רק חלק מהמקרים שבעקבותיהם יש להגיע אל עורך דין תעבורה נצרת. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים בנוגע לקבלת סיוע מעורך דין תעבורה.

 

המצבים שבהם צריך לפנות אל עורך דין תעבורה נצרת

אם עליתם על הרכב והנסיעה השגרתית שלכם הפכה להיות לזירת תאונה או אם צעדתם באזור נצרת ומצאתם את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים כהולכי רגל, אתם צריכים לפנות אל עורך דין תעבורה. ישנם מקרים נוספים שבהם תצטרכו להסתייע בעורך דין, להלן פירוט אודותיהם:

  • אם גרמתם לאדם אחר (הולך רגל, נהג או נוסע ברכב) נזק על הכביש
  • אם נתפסתם נוהגים בשכרות
  • אם נתפסתם נוהגים ללא רישיון (או ללא רישיון בתוקף)
  • אם נתפסתם נוהגים במהירות מופרזת
  • אם קיבלתם הזמנה למכון הרפואי לבטיחות בדרכים בעקבות תאונה

 

איך בוחרים עורך דין תעבורה?

ישנם לא מעט עורכי דין לתעבורה באזור נצרת וחשוב שתהיו בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין המתאים ביותר עבורכם. בעת בחירה של עורך דין תעבורה נצרת, אתם צריכים לבחון את הפרטים הבאים:

  • האם יש לו רישיון לעריכת דין
  • האם יש לו הצלחות בתיקים קודמים
  • האם יש לו ניסיון רב בתחום?
  • האם הוא עוסק בתחומים נוספים פרט לדיני תעבורה (פירוט אודות נושא זה יורחב בהמשך)

עורך דין תעבורה נצרת - uliel

מדוע חשוב לבחור בעורך דין שעוסק אך ורק בתחום התעבורה?

בפסקה הקודמת צוין כי בעת בחירה של עורך דין תעבורה נצרת, חשוב לבדוק שמדובר בעורך דין שעוסק אך ורק בתחום התעבורה ולא בתחומים אחרים כמו מקרקעין, דיני משפחה וכו'. במידה ועורך הדין עוסק רק בתחום אחד (התעבורה), יש לו את האפשרות להיות בקיא בתחום על כל בוריו מכיוון שכל עבודתו מכוונת לטיפול בתיקים מסוג זה. כאשר עורך הדין עוסק בכמה תחומים במקביל, הוא עלול למצוא את עצמו בקיא באופן חלקי בכל תחום ותחום. לכן, חשוב לבדוק שעורך הדין שאתם פונים אליו בקיא בתחום התעבורה בלבד. להלן התחומים בהם עוסק עו"ד תעבורה: עבירת רמזור אדום, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מהירות מופרזת ועוד שלל עבירות תנועה.

 

בירור ביקורות אודות עורך הדין

אם אתם רוצים לערוך חיפוש מעמיק אחר עורך דין תעבורה נצרת, דעו שאתם יכולים לעשות זאת בקלות. אפשר פשוט לערוך חיפוש בגוגל תוך יישום הפרטים הבאים:

  1. כתבו בשורת החיפוש: עורך דין תעבורה מומלץ בנצרת
  2. תיכנסו לאתר אקראי של עורך דין שמופיע בפניכם
  3. תחזרו לגוגל ותכתבו את שם העורך דין ומיד לאחר מכן תוסיפו את המילה "ביקורות"
  4. תבדקו מהן הביקורות והדירוג שנכתבו על ידי לקוחות קודמים
  5. תבחרו בעורך הדין בעל הביקורות הטובות ביותר
עורך דין תעבורה נצרת
עורך דין תעבורה נצרת

 

אל תפנו אל בית המשפט בגפכם

אם הייתם מעורבים בתאונה, אם נתפסתם נוהגים בשכרות או אם קיבלתם זימון לבית המשפט או לתחנת המשטרה בעקבות אי עמידה בחוקי הכביש, חשוב מאוד שתדעו שאתם צריכים להגיע עם ליווי מטעם עורך דין תעבורה נצרת. הגעה ללא ליווי עשויה לפגוע בכם מכיוון שאינכם בקיאים בתחום.

עורך דין תעבורה נצרת - uliel

לסיכום

כעת אתם יודעים את כל הפרטים החשובים בכל הנוגע אל עורך דין תעבורה נצרת, כך שנותר לכם רק לפנות אל עורך דין נבחר ולהסתייע בשירותיו.

 

 

פרטים אודות תחנת המשטרה האזורית נצרת

כתובת: רחוב 6077 מס' 6

טלפון: 04-6028444

 

משרד הרישוי הקרוב ביותר

כתובת: מעלה יצחק 14, נצרת עילית, נוף הגליל

שעות קבלת קהל: בימים א-ה בין השעות 8:00 ועד 13:00. בימים א ו-ג בין השעות 15:30 ועד 17:30
שימו לב! יש לזמן תור מראש לפני ההגעה אל הסניף. ללא תיאום תור מראש, לא ניתן יהיה להיכנס אל הסניף.

 

פרטים אודות מספרי עירייה

04-645-9365

 

עמדות רשיומט

כתובת: דרך העמק 999 מתחם דודג' סנטר, נצרת

נגישות: מלאה

 

פרטים אודות בתי משפט הקרובים ביותר

בית משפט השלום נצרת עילית, כיכר קריית יצחק רבין

קבלת קהל: בימים א-ה בין השעות 8:30 לבין 13:30

נגישות: מלאה

 

 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה