לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה עכו

מידי יום ניתנים דו"חות תעבורה לנהגים. בחלק מהמקרים מדובר בקנסות שכוללים מתן נקודות תעבורה ולעיתים אף זימון למשפט מסיבות שונות. כך בעצם, אדם נורמטיבי שמתגורר או נוסע באזור עכו, שאין לו עבר תעבורתי כלל, צפוי למצוא את עצמו ביום בהיר אחד מסובך עד מעל הראש. במקרים כאלו, חשוב מאוד לפנות אל עורך דין תעבורה עכו בהקדם האפשרי שיאפשר לדעת מה צפוי מכאן והלאה.

מי הגורמים שיכולים לפסול רישיון בעכו והסביבה?

יש מי שסבורים שאך ורק בתי משפט לתעבורה יכולים לפסול\לשלול או להתלות את רישיון הנהיגה, אך אין זה נכון. במקרים מסוימים, גם בתי דין צבאיים ורשויות הרישוי יכולים לפסול רישיון במידה ומדובר בפסילה מנהלית. אם נהגתם בניגוד לחוק מסיבה כלשהי, אתם עשויים גם לקבל זימון אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. מכון זה פועל מטעם משרד הרישוי והוא נחשב לאחראי בכל הנוגע לבדיקות של נהגים. אם הוזמנתם אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים או אם רישיון הנהיגה שלכם נמצא בסיכון לשלילה, עליכם לפנות בהקדם האפשרי לקבלת ייעוץ מטעם עורך דין תעבורה עכו כדי שתוכלו לקבל ייעוץ והכוונה.

עורך דין תעבורה עכו - uliel

מה נהגים עושים לאחר שקיבלו נקודות תעבורה?

לא מעט נהגים בוחרים שלא לעשות דבר לאחר שהם מקבלים נקודות תעבורה. בחלק מהמקרים מדובר בעבירות קטנות, כך שהם פשוט מוכנים להודות בפעולה שהם לא ביצעו. נהגים רבים עושים זאת בעיקר כדי למנוע מעצמם את כל הטרחה וההתעסקות שנוגעת להליכים המשפטיים שצפויים להתרחש במידה ואלה יעמדו על שלהם וינסו להוכיח את חפותם. ראוי לציין כי נהגים אלו לא צריכים לעבוד קשה, עורך דין תעבורה עכו יכול לעשות את כל העבודה בשבילם.

 

עורך דין תעבורה עכו
עורך דין תעבורה עכו

 

למה כדאי לפנות אל עורך דין תעבורה עכו?

כדאי וחשוב לפנות אל עורך דין תעבורה בעכו בגלל הסיבות הבאות:

  1. חוסך טרחה, זמן ומאמץ

כפי שנכתב בפסקה הקודמת, נהגים רבים בוחרים שלא לערער על קבלת הדו"ח מכיוון שהם רוצים להימנע מהמאמצים הרבים שכרוכים בהליך. עורך דין יטפל עבורכם בתיק מבלי שתצטרכו לבזבז זמן.

  1. המקצועיות

עורך דין תעבורה בקיא בכל הנוגע לענייני תעבורה כדוגמת עבירת שימוש בטלפון נייד, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, עבירת רמזור אדום, והוא יכול לסייע לכם בקלות מבלי לבחון בכל רגע מה החוק אומר.

  1. חזרה בטוחה לשגרה

במידה ואכן לא ביצעתם את הפעולה בה הואשמתם, אתם צפויים לחזור לשגרה לאחר שעורך הדין יעשה כל שביכולתו כדי להשיב לכם את הרישיון שכמעט נשלל.

 

תחומים שבהם עורך דין תעבורה עוסק

עורך דין תעבורה עכו עוסק בכל מיני תחומים שנוגעים לתחום התעבורה, להלן כמה מהמוכרים ביותר שבהם:

  1. ייצוג של נהגים שקיבלו כתב אישום בגין מעורבות בתאונת דרכים (מדובר בתאונות דרכים מכל הסוגים: קלה, קשה או תאונת פגע וברח).
  2. ייצוג של נהגים שנתפסו נוהגים בשכרות או תחת השפעת סמים
  3. ייצוג של נהגים שנהגו ללא רישיון
  4. ייצוג של נהגים שנתפסו נוהגים במהירות מופרזת באמצעות האמצעים הבאים:
    • מצלמת מהירות
    • דו"ח מצלמה
    • מכשיר ממל"ז
    • מכמורת דבורה
    • א-3
  1. ייצוג נהגים שקיבלו פסילה מנהלית על ידי קצין משטרה

 

פרטים שחשוב לבדוק מראש אצל עורך דין לתעבורה

רגע לפני שבוחרים עורך דין תעבורה עכו צריך לבחון שהוא עומד בתנאים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • ייצג מספר רב של תיקים בתחום התעבורה
  • בקיא בתחום התעבורה בלבד (ולא עוסק בתחומים אחרים בו זמנית)
  • בעל תעודת הסמכה

בחירת עורך דין לפי תנאים אלו צפויה להבטיח לכם שאתם בידיים טובות.

עורך דין תעבורה עכו - uliel

סיכום

עד כאן כל הפרטים שחשוב לדעת אודות עורך דין תעבורה עכו. אם מצאתם את עצמכם ביום בהיר אחד עוברים על חוקי התנועה ומואשמים בהאשמות קשות או קלות, אל תהססו ותפנו בהקדם אל עו"ד תעבורה.

 

פרטים אודות תחנת המשטרה האזורית עכו

כתובת: ההגנה 17, עכו

טלפון: 04-987-6808

 

משרד הרישוי הקרוב ביותר

כתובת:  בלטימור 3, עכו

שעות קבלת קהל: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 וימי ו' 7:30-13:00

 

פרטים אודות מספרי עירייה

04-995-6130

כתובת: ויצמן 35, עכו

 

עמדות רשיומט

כתובת: סניף סופר פארם, דוד רמז 67, עכו

נגישות: מלאה

 

פרטים אודות בתי משפט הקרובים ביותר

כתובת: יהושפט 15, מיקוד 24513, עכו

נגישות: מלאה

 

 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה