לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה עפולה

אחת הטעויות הנפוצות שנהגים לעיתים נוטים לעשות היא לטפל בעצמם בנושאים שנוגעים לתעבורה. כלומר, נהגים שעברו עבירות תנועה או נתפסו נוהגים כשהם תחת השפעת אלכוהול, בוחרים לגשת באופן עצמאי אל תחנת המשטרה ואל בית המשפט ולטפל בעניין בעצמם. יש לדבר השלכות קשות, שכן, לעיתים מדובר בתחום פלילי שמחייב סיוע מטעם עורך דין תעבורה עפולה. בשורות הבאות יצוינו מספר מצבים שבהם חשוב לפנות אל עורך דין תעבורה.

לאחר קבלת כתב אישום וזימון לבית משפט לתעבורה

יש מי שסבורים שאין סכנה בהגעה עצמאית אל בית המשפט לאחר קבלת כתב אישום. אנשים אלו מציינים בפני השופט את המצב כפי שהיה, מנסים לשכנע ומצפים שהשופט ייעתר לבקשתם ויקבע כי הם זכאים. מצב שכזה בא לידי ביטוי בעיקר בסרטים וסדרות בטלוויזיה. ישנם מקרים חמורים שבהם אירעה פגיעה באזרחים חפים מפשע והדבר עשוי להוביל להחלטה קשה מצד בית המשפט ולהביא במקרים מסוימים למאסר. לכן, חשוב בכל מצב שהוא להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה עפולה ולא להסתכן, מכיוון שזה יוכל לייצג כל מקרה באופן מקצועי.

 

עורך דין תעבורה עפולה
עורך דין תעבורה עפולה

 

 

לאחר שקיבלתם זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (או בקצרה, המרב"ד) הינו מכון רפואי שבודק את הכשירות הרפואית של נהגים. אם קיבלתם זימון למכון זה, כדאי שתדעו שאתם צפויים לעבור את הבדיקות הבאות:

  • בדיקה פסיכולוגית
  • בדיקה פסיכיאטרית
  • בדיקה אישיותית
  • בדיקה רפואית

לאחר שירוכזו כל תוצאות הבדיקות, מומחי המכון יבדקו את הכשירות הרפואית שלכם בכל הנוגע לנהיגה. המסקנות צפויות להישלח את רשות הרישוי המקומית בעפולה. חשוב מאוד לפנות אל עורך דין תעבורה עפולה לפני שאתם יוצאים אל המכון, כדי שתוכלו לקבל ייעוץ הולם והכנה לקראת הבדיקות שצפויות להתקיים במקום.

 

אם ביצעתם עבירת תנועה ואתם נהגים חדשים

אם אתם גרים באזור עפולה והסביבה ועונים על הקריטריונים הבאים:

  1. טרם מלאו לכם 24 שנים
  2. יש לכם רישיון פחות משנתיים

כדאי שתדעו שאתם צפויים לקבל יחס מחמיר בכל הנוגע לעבירות תנועה. אם נתפסתם לאחר שנהגתם בשכרות, עקפתם באופן לא חוקי או שנהגתם ברכב ללא מלווה, אתם עלולים לקבל עונשים חמורים, לדוגמא, פסילת רישיון, ביצוע טסט חוזר ועוד. אם ביצעתם עבירת תנועה בזמן שאתם מוגדרים כנהגים חדשים, כדאי שתפנו אל עורך דין תעבורה בעפולה ותקבלו ייעוץ הולם שאולי יאפשר לכם להפחית את רמת העונש.

עורך דין תעבורה עפולה - uliel

חלק מהצלחות משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל

רישיון הנהיגה שלך בסכנה?  אנחנו כאן!

השאר פרטים עכשיו ונילחם עבור הצדק המגיע לך!

נהיגה במהירות מופרזת

נתפסתם נוהגים במהירות מעל המותר באזור עפולה? אין זה משנה אם הייתם בדרך לפגוש את בת הזוג שלכם שיולדת או שאיחרתם למסיבת ההפתעה של חבר. נהיגה במהירות מופרזת עלולה לפגוע בכם ובסובבים אתכם. נהגים שנתפסו נוהגים מעל המהירות המותרת עשויים למצוא את עצמם מתמודדים עם הקנסות הבאים:

  1. תשלום דו"ח כספי
  2. קבלת נקודות תעבורה
  3. שלילת רישיון (במקרים שבהם מדובר במהירות גבוהה במיוחד מעל המותר)

אם קיבלתם את אחד או יותר מהקנסות הללו, כדאי שתתייעצו עם עורך דין תעבורה עפולה כדי לשמוע את הזכויות שלכם.

 

שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה

בשנים האחרונות אירעו לא מעט תאונות בכבישים בעקבות שימוש של נהגים בטלפון הנייד בזמן הנהיגה. שימו לב, אין זה משנה אם השתמשתם בנייד למטרת שיחה או שרק החזקתם אותו מבלי לשוחח כלל, אתם עשויים לשלם קנס גבוהה מאוד בכל אחד מהמקרים הללו. אם נתפסתם בזמן שעשיתם שימוש כלשהו בנייד במהלך הנהיגה, עליכם להתייעץ עם עורך דין תעבורה עפולה ולבחון מה עליכם לעשות כעת.

עורך דין תעבורה עפולה - uliel

סיכום

אלו היו התחומים שבעקבותיהם ניתן לפנות אל עורך דין תעבורה עפולה. אם יש לכם שאלה בכל עניין שלא צוין פה ונוגע לתחום התעבורה, אל תהססו ותפנו לקבלת פרטים.

משרדנו עוסק בתחומים השונים לרבות: נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בשכרות, טלפון נייד, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים וכ"ו.

פרטים אודות תחנת המשטרה האזורית עפולה

כתובת: הנשיא ויצמן 7, עפולה

טלפון: 04-652-4444

 

משרד הרישוי הקרוב ביותר

כתובת: יהושוע חנקין 14, עפולה

שעות קבלת קהל: ימי א' בין השעות 8:00 ל-13:00 ומשעה 15:30 ועד 18:00. ימי ב-ה בין השעות 8:00 ועד 13:00

 

פרטים אודות מספרי עירייה

04-652-0426

 

עמדות רשיומט בעפולה

כתובת: יהושוע חנקין 14, קניון העמקים, עפולה

נגישות: מלאה

 

פרטים אודות בתי משפט הקרובים ביותר

בית משפט השלום, מנחם אוסישקין 42, עפולה

נגישות: מלאה

 

 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה