לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה שפרעם

אם מצאתם את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים, נוהגים בשכרות או מבצעים עבירת תעבורה כלשהי באזור שפרעם, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב. המאמר הבא יסקור את חשיבות הליווי מטעם עורך דין תעבורה שפרעם. בהמשך ייבדק מיהו עורך דין תעבורה טוב ואיך הוא יכול לסייע לכם להתמודד אל מול האשמות חמורות שהואשמתם או שייתכן שתואשמו בהן.

דרגות חומרת הענישה שעשויות לבוא לידי ביטוי בענייני תעבורה

אם הייתם מערבים בתאונת דרכים, אתם עשויים למצוא את עצמכם חשופים להגשה של כתב אישום מטעם בית המשפט לתעבורה. כתבי אישום אלו מחולקים לכמה דרגות של חומרה:

  1. כתב אישום לתאונה שכוללת נזק בלבד
  2. כתב אישום לתאונה שאירעה בה פגיעת גוף קלה
  3. כתב אישום לתאונה שבה נגרמה חבלה של ממש
  4. כתב אישום לתאונה שבמהלכה נגרם מוות ברשלנות

ראוי לציין כי לחומרה של כתב האישום יש השפעה משמעותית על החומרה של הענישה הצפויה.

 

עורך דין תעבורה שפרעם
עורך דין תעבורה שפרעם

 

 

דרכי ענישה מקובלות

דרכי הענישה בכל הנוגע לתחום התעבורה הן מגוונות ועשויות להשתנות בהתאם לעבירה שבוצעה. דרכי הענישה עשויות להיות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  1. קבלת קנס כספי ונקודות תעבורה
  2. פסילת רישיון נהיגה על תנאי
  3. עבודות שירות למספר חודשים
  4. מספר שנות מאסר (במידה ומדובר בעבירת המתה)

אם ידוע לכם שאתם צפויים לקבל את אחד או יותר מהעונשים הללו, כדאי שתפנו בהקדם האפשרי אל

.עורך דין תעבורה שפרעם - uliel

חשיבות הפנייה המוקדמת אל עורך דין תעבורה שפרעם

כעת ידוע לכם כל המידע החשוב על כתבי האישום והעונשים הקבועים בחוק. כך שאתם צריכים לדעת מהי החשיבות של הפנייה המוקדמת אל עורך דין תעבורה. לא נלאה אתכם ונאמר כי חשוב מאוד לפנות אל עורך דין תעבורה ברגע שבו אתם יודעים שביצעתם עבירת תעבורה כדוגמת: נהיגה בשכרות, מהירות מופרזת, עקיפה מסוכנת וכ"ו. אל תמתינו להגעתו של כתב האישום, אלא תפנו באופן מידי אל עורך דין תעבורה. מניסיוננו האישי, נהגים שנוקטים יוזמה ומערבים את עורך הדין בתחילת הדרך, משפרים את נקודת ההתחלה שלהם באופן משמעותי.

חלק מהצלחות משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל

רישיון הנהיגה שלך בסכנה?  אנחנו כאן!

השאר פרטים עכשיו ונילחם עבור הצדק המגיע לך!

מה עומד מאחורי חשיבות הפנייה המוקדמת?

חשוב לפנות אל עורך דין תעבורה שפרעם בהקדם האפשרי מכיוון שאתם צפויים למצוא את עצמכם מתבקשים לשוחח עם בוחן תנועה שמגיע לזירת התאונה או עם שוטר שמבקש לדבר אתכם. בשלב זה, אתם צפויים להישאל שאלות שונות שנוגעות לתאונה שעברתם וייתכן שתתבקשו למסור גרסה. סיוע מטעם עורך דין יאפשר לכם לענות באופן מיטבי על השאלות שתישאלו. שכן, ברוב המקרים, נהגים מוצאים את עצמם נסערים ובעקבות כך, הם עונים תשובות שגויות מתוך לחץ.

 

מה התפקיד של עורך דין תעבורה שפרעם?

לעורך דין תעבורה יש כמה תפקידים חשובים:

  1. הערכת מצב

עורך הדין מעריך את מצבכם בהתאם לנתונים שתמסרו לו (במהלך שיחה ראשונית או תוך כדי שיחת ייעוץ במשרדו) ולאחר מכן, הוא מסביר מה המצב הנוכחי מנקודת מבטו ומהו ההליך שצפוי בהמשך.

  1. הדרכה להמשך

עורך הדין ידריך אתכם כיצד לענות על שאלות שיבססו את חפותכם (אין הכוונה לשים בפיכם גרסה אחרת לחלוטין, אלא לאפשר לכם למסור את הגרסה שלכם בצורה אחידה וברורה).

  1. בחינת הממצאים בשלב מוקדם

אם תיצרו קשר עם עורך דין בזמן שאתם נמצאים בשטח, תוכלו לאפשר לו לבחון את הממצאים בשלב מוקדם וליצור בסיס ראייתי לסתירת הממצאים של המשטרה במידת הצורך.

.עורך דין תעבורה שפרעם - uliel

סיכום

כעת אתם יודעים כי עורך דין תעבורה טוב הוא זה שניצב לצד הלקוח שלו ומלווה אותו לאורך כל הדרך יד ביד, כך שנותר לכם רק לבחור עורך דין תעבורה שפרעם. נאחל לכם הצלחה רבה בהמשך.

 

 

פרטים אודות תחנת המשטרה האזורית שפרעם

כתובת: שפרעם

טלפון: 04-90594444

 

משרד הרישוי הקרוב ביותר

כתובת: שפרעם

שעות קבלת קהל: ימים ב', ה' משעה 8:00 עד שעה 13:00. ימי ב' משעה 15:30 עד שעה 18:00.
שימו לב! יש לזמן תור מראש, ללא זימון תור מראש לא ניתן יהיה להיכנס אל הסניף.

 

פרטים אודות מספרי עירייה

04-9059100

 

עמדות רשיומט

כתובת: סניף סופר פארם, שכנות אל עיין, שפרעם

נגישות: מלאה

 

פרטים אודות בתי משפט הקרובים ביותר

שעות קבלת קהל בבית משפט השלום בנצרת: בימים א'-ה' בין השעות 13:30-08:30.

נגישות: מלאה

 

 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה