לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה באשדוד

עולם המשפט הוא סבוך ומורכב, ובתחומים רבים הידע של האזרח הפשוט שאינו בקיא בדינים השונים הוא מצומצם. אך אם יש תחום בו החיים האזרחיים מצטלבים באופן קבוע הוא תחום התעבורה. עורך דין תעבורה באשדוד מוצא עצמו עסוק למדי במגוון נושאים, עליהם נרחיב במהלך המאמר הבא.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים

אחת התופעות הקשות וההרסניות ביותר בנהיגה בישראל היא נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול. נהגים רבים עולים על ההגה כאשר הם תחת השפעת אלכוהול או סמים, ובכך מסכנים בצורה משמעותית את כל הסביבה שלהם. אך לעיתים נופלים פגמים משמעותיים בהליך איסוף הבדיקות, בין אם מדובר בבדיקת דם או שתן, והדבר מביא בהכרח להגשת כתב אישום והליכים חמורים כנגד נהגים שלאו דווקא אשמים על פי חוק. בשל העובדה כי האזרח אינו בקיא בדיני תעבורה, עליו להיעזר בסמכות משפטית שתייצג אותו, כמו למשל עורך דין באשדוד, שמכיר את החומר המשפטי לעומק ומסוגל לסייע.

 

חוות דעת מקצועית

הידע המקצועי של עורך דין תעבורה באשדוד משחק תפקיד משמעותי למדי גם בנושא של תאונות דרכים, למשל. במקרה של תאונת דרכים, מגיע לזירה בוחן משטרתי במטרתו לנסח חוות דעת בהתבסס על הנתונים בזירה, לצד הנתונים הידועים על מצב הרכבים טרם התאונה, תנאי מזג אוויר ופרמטרים נוספים. ביכולתו של עורך דין תעבורה לבחון את חוות הדעת המשטרתית, למצוא בה סתירות ובכלל, להטיל ספק סביר תוך הסתמכות על ניסיונו ויכולותיו בנושא. במקרה של תאונת דרכים מורכבת, יש לפעול על פי חוק ולהזעיק סיוע רפואי, ובמקביל להיוועץ בעורך דין תעבורה באשדוד, אם זהו תחום השיפוט בו יטופל המקרה, בטרם נמסרת גרסה רשמית למשטרה.

 

מהירות מופרזת

אין חדש בכך שעבירת מהירות מופרזת היא רעה חולה בתרבות הנהיגה בישראל ושיש לנקוט כנגדה ביד קשה, שכן היא עלולה להוביל לתאונות קטלניות. לצד זאת יש לסייג, שכן אם נהג מקבל דוח בגין מהירות מופרזת, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תעבורה מנוסה בטרם ישולם הדוח. לצד הקנס הכספי, מוטלות נקודות רישוי על הנהג, שעשויות להביא לפסילת הרישיון שלו. עורך דין תעבורה מודע לכך שאמצעי האכיפה שבשימוש משטרת ישראל אינן מדויקים במאת האחוזים, ובמידה וניתן להטיל ספק סביר בתקינותם או יותר מכך, לאתר כשלים טכניים שהביאו לאבחון שגוי של עבירת מהירות המיוחסת ללקוח, ניתן להפחית משמעותית את העונש, להמירו לאזהרה ללא נקודות רישוי ובמקרים מסוימים גם להביא לזיכוי מלא וביטול הדוח לחלוטין. לכן, יש חשיבות עליונה בהתייעצות עם עורך דין תעבורה באשדוד.

עורך דין תעבורה באשדוד
עורך דין תעבורה באשדוד

 

לא על כל דוח

עם זאת, חשוב להבהיר שנהג ללא רישום או עבר פלילי שקיבל דוח בגין חניה, לא צריך לצאת למאבק משפטי עיקש וחסר תקדים, חמוש בעורך דין תעבורה. מדובר במקרים בהם הרישיון עצמו נמצא בסכנת שלילה, לצד העובדה שיש להטיל ספק באשמתו של הנהג ובהליך גיבוש כתב האישום נגדו.

מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו בעת קבלת דו"ח תנועה, אנשי המקצוע שלנו ידעו לבדוק את שלל הנסיבות והממצאים ולהעניק לכם ייעוץ ראוי והולם. ייתכן ולא ניתן יהיה לסייע בעניינכם, או שמא תוכלו לקבל תוצאה טובה וזאת מבלי להסתייע בשירותנו כדוגמת, הגשת בקשה להמרה באזהרה או לחילופין בקשה לביטול הדו"ח. לכן, ייעוץ ראשוני מקדים יעניק לכם את כל הפתרונות. ליצירת קשר עם משרדנו:

טלפון – 072-3718608

כתובת מייל  – [email protected]

 

מדוע לבחור בעורך דין תעבורה באשדוד?

הדבר תלוי במספר משתנים. ראשית, מיקומו של בית המשפט בו יתנהל המקרה של הלקוח יקבע במידה לא מבוטלת את תחום השיפוט של משרד עורכי דין תעבורה שיטפל בתיק. זאת לצד מקום המגורים של הלקוח, שכן חשוב שיהיה בסמיכות למשרד בשל ריבוי פגישות ייעוץ והעברת מסמכים רלוונטיים. שנית, הליך המשפט התעבורתי עשוי להימשך זמן מה, לכן קרבה עם עו"ד עשויה להועיל ואף להקל עם הנהג הנאשם, שכן תחושת הליווי האישי איננה ניתנת להחלפה.

אנו דוגלים בשקיפות מלאה ועל כן דואגים באופן שוטף לעדכן בקטגוריית הצלחות המשרד, פרוטוקולים בתיקים שניהלנו. תוכלו לקרוא אודות עמלנו בתיקים וכמו כן אודות התוצאות שהתקבלו וכך להסיק על עניינכם האישי:

לקריאה בנושא עבירת נהיגה במהירות מופרזת – לחצו כאן.

לקריאה בנושא עבירת טלפון נייד – לחצו כאן.

לקריאה בנושא עבירת רמזור אדום – לחצו כאן.

 

כיצד ניתן לערער על כתב אישום בגין נהיגה בשכרות?

כשום שכתב אישום בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים הוא חמור ובעלת השלכות לא מבוטלות על עתידו של הנאשם, כך על השוטר לבצע את הבדיקות השונות (בדיקת דם, שתן או בדיקת ינשוף) בצורה מקצועית ובהתאם להוראות היצרן. כל חריגה בהליך איסוף הבדיקות עשוי לבטל את כתב האישום, וזה אחד מתפקידיו של עורך דין תעבורה באשדוד.

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה