לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה באשקלון

עורך דין תעבורה בחר את אחד התחומים הנחוצים ביותר בעולם המשפט, קל וחומר במדינת ישראל. המזג החם של נהגי ישראל, לצד האכיפה המחמירה וההגבלות שבכוחו של משרד הרישוי להטיל, הופכת ייעוץ עם עורך דין תעבורה, באשקלון ובכלל, לשכיחה למדי. במאמר זה נעסוק בתחומי ההתמחות של עורך דין תעבורה ובמצבים בהם אין מנוס מפנייה לסיוע משפטי מקצועי מטעמו.

 

תאונות דרכים- אל תעברו את זה לבד

אחד התרחישים הדרמטיים והבלתי צפויים שעלולים לקרות הוא ללא ספק תאונת דרכים. תרבות הנהיגה בארץ היא ללא ספק מסוכנת, ועל אף שנהג יכול להיות זהיר ושומר חוק ככל שיהיה, הוא עדיין תלוי בחסדיו של נהג אחר. ישנם חוקים ברורים במשפט הישראלי לגבי התנהלות לאחר תאונה, בוודאי אם מדובר בתאונת דרכים רבת נפגעים ואף קטלנית. לצד המחויבות להזעיק כוחות הצלה ולהעניק סיוע לנפגעים בזירה, על הנהג המעורב להיוועץ בעורך דין תעבורה, כזה שיידע להכווין אותו בנוגע לדרכי הפעולה העדיפות לניהול האירוע. עורך דין תעבורה באשקלון יאסוף מידע אודות נסיבות התאונה, יזכיר לנהג לתעד בצורה מקיפה ככל הניתן את זירת האירוע, לגבות עדויות מעדי ראייה ולבחון את גרסתו בקור רוח ובשיקול דעת. מומלץ להתייעץ עם עורך דין תעבורה בטרם תימסר גרסה רשמית למשטרה שתגיע לזירה, שכן יש משקל רב לגרסה זו.

 

התייחסות לעבירות נהיגה בשכרות

אחת הסוגיות הבעייתיות בכבישי ישראל שייכת ללא ספק לנהיגה בשכרות. משטרת ישראל, בצדק רב, נוהגת ביד קשה עם כל נהג שנמצא נוהג תחת השפעת אלכוהול או סמים. אך ישנם מקרים בהם הבדיקות המצביעות לכאורה על הימצאות אלכוהול בדמו של הנהג, אינן מדויקות או אינן נלקחות על פי הוראות היצרן. כמובן שהנהג שכבר קיבל זימון למשפט בצירוף כתב אישום בגין נהיגה בשכרות, לא יוכל לעמוד לבדו אל מול הסיטואציה. עורך דין תעבורה באשקלון יידע לבחון את כתב האישום כמו גם את אמצעי האכיפה שבו השתמש השוטר, ובחלק מהמקרים ניתן למצוא כשלים טכניים או טעויות אנוש מצד השוטר, שיביאו להפחתת העונש ובמצבים רבים גם לביטול ההאשמה כליל.

רוצים לדעת כיצד הצלחנו לסייע לנהג שהוגש כנגדו כתב אישום בגין עבירת נהיגה בשכרות – לחצו כאן.

ייצוג משפטי וביטול דוחות

לא מדובר כמובן בדוחות חניה פשוטים, כי אם דוחות מהירות. מהירות מופרזת היא מסוכנת למדי ועלולה להיות קטלנית במקרים רבים, אך אמצעי האכיפה שדרכם מודדים את המהירות, כמו ממל"ז, מצלמת דבורה או מכמונות מהירות, נוטים לאי דיוקים ולפיכך הופכים כל האשמה בגין מהירות מופרזת לכזאת שיש לבחון לעומק. עורך דין תעבורה באשקלון, כזה שמאחוריו ניסיון רב במצבים כאלה, יציע ייצוג משפטי ובחינת הדוחות על מנת למנוע צבירת נקודות רישוי שעשויות להביא למגבלות על רישיון הנהיגה. כאשר מדובר בהתמודדות אל מול שלטונות החוק בבית המשפט, חשיבותו של עורך דין תעבורה לצד הנהג היא ראשונה במעלה.

עורך דין תעבורה באשקלון
עורך דין תעבורה באשקלון

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין במקרה של עבירת מהירות?

מעבר לקנסות הכספיים הניתנים במקרה של עבירת מהירות, נקודות הרישוי שנצברות מביאות את הנהג להיות מחויב לקחת קורס נהיגה בסיסי ואף לשלילת רישיון לתקופות ארוכות של מספר חודשים ומעלה. אם יש חשד שנעשה עוול לנהג במסגרת עבירת המהירות בה הוא מואשם, מומלץ לפנות לעורך דין תעבורה באשקלון.

באילו תיקים משרדנו מטפל

משרדנו מטפל בתחום התעבורה ותאונות הדרכים בלבד. צוות המשרד מונה עו"ד מקצועיים ומיומנים הבקיאים ברזי הדינים השונים. כחלק מעבודתנו, אנו מטפלים בכל סוגי דו"חות התנועה לרבות:

בנוסף, אנו מעניקים ייעוץ וליווי כנדרש לנהגים הנדרשים להגיע למבדקים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים מסיבות כאלו ואחרות.

מהם העונשים הצפויים בגין גרימת תאונת דרכים?

ישנם מספר עונשים בדרגת חומרה עולה, התלויה באופן ישיר בנסיבות התאונה. על מנת לקבוע את העונש המשקף ביותר, בית המשפט מביא בחשבון את עברו של הנאשם בתחום התעבורה, מהות העבירה שגרמה לתאונה וכמובן את תוצאותיה. מנעד העונש רחב, החל מפסילת רישיון באופן זמני ועד למאסר ארוך טווח במקרים של תאונה קטלנית.

פרטים ליצירת קשר עם משרד עורך דין תעבורה באשקלון

במקרה בו נרשם לחובתכם דו"ח תנועה, פנו לאנשי המקצוע שלנו בהקדם האפשרי וקבלו ייעוץ ראוי והולם התואם את נסיבותיכם האישיות. ניתן ליצור קשר בדרכים הבאות:

טלפון – 072-3718608

מייל – [email protected]

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה