לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בגבעת שמואל

הדינמיקה הבעייתית של ישראלים בכביש, לצד הטמפרמנט הטבעי שלנו כתושבי המזרח התיכון, הן מתכון לחיכוכים רבים עם נהגים אחרים, גורמי אכיפת החוק ומשרד הרישוי. תרבות הנהיגה בארץ יוצרת לא מעט עבודה עבור עורכי דין לענייני תעבורה. אך לא אחת נופל דופי בהתנהלות המשטרה בעת נתינת הדו"ח או ביצוע הבדיקות שהובילו אליו, ולשם כך יש צורך להיעזר בסמכות משפטית שתגן על האזרח מפני העוולות שעלולות להיגרם לו.

 

חשיבותו של עורך דין תעבורה

ישנם מקרים בהם אדם אינו יכול לעמוד לבד אל מול רשויות החוק העוצמתיות. אנחנו שומעים לעיתים קרובות מדי על נהגים שצברו נקודות רישוי בגין מהירות מופרזת, על בסיס טעות בזיהוי או אבחנה שגויה של המהירות בה הם נסעו בפועל. במקרים מסוימים, מדובר ב"דוח אחד יותר מדי" שמביא לשלילה ולהגבלות נוספות על אותו נהג. אלו אינם מצבים בהם האזרח יכול להגן על עצמו בצורה המיטבית, שכן מעורבותו הרגשית עשויה להשפיע על התנהלותו אל מול גורמי האכיפה. לשם כך, הוא זקוק לשירותיו של עורך דין תעבורה בגבעת שמואל, שמשרדו יושב במרכז הארץ ומספק סיוע משפטי גם לתושבי גבעת שמואל והסביבה.

 

נדרשת זמינות גבוהה

במסגרת תפקידו, עורך דין תעבורה בגבעת שמואל מוכרח להיות זמין עבור הלקוח שלו ולהעניק לו סיוע ואוזן קשבת מסביב לשעון. לכן מומלץ לבחור עורך דין תעבורה שלא רק נמצא בסמיכות לאזור המגורים של הלקוח, אלא כזה הזמין לו לכל מענה ואחד שמכיר היטב את בית המשפט שיהיה אחראי על הטיפול במקרה. אין טעם לשלם שכר טרחה גבוה לעורך דין שתחום השיפוט שלו מרוחק בצורה משמעותית הן ממקום המגורים של הלקוח והן מבית המשפט בו מתנהל העניין.

 

קיבלתם דו"ח עם נקודות?עו"ד יכול לסייע לכם

במקרה שקיבלתם דו"ח תנועה עם נקודות, אל תאמרו נואש. עורך דין תעבורה מקצועי ומיומן ידע לבחון את הדו"ח באופן הנדרש ולראות האם נפלו ליקויים מהותיים כאלו ואחרים. הצגת כשלים אלו בפני התביעה בצורה מקצועית ועניינית, עשויה להביא להקלה משמעותית ולביטול כל הנקודות המיוחסות לכם בדו"ח.

להלן מספר מקרים בהם הצלחנו לסייע ללקוחות בביטול מלא של הנקודות:

  • לקריאה בעניין ביטול 8 נקודות בדו"ח טלפון נייד – לחצו כאן
  • לקריאה בעניין ביטול 10 נקודות בדו"ח מהירות מופרזת – לחצו כאן
  • לקריאה בעניין ביטול 10 נקודות בדו"ח רמזור אדום – לחצו כאן

 

רגישות ומקצועיות

עורך דין תעבורה בבאר יעקב חייב לגלות אמפתיה ללקוח ולמקרה שלו, ולהאמין שאכן נגרם לו עוול. בכוחו של עורך הדין להטיל ספק סביר באישומים חמורים כמו נהיגה בשכרות או עבירות הקשורות למהירות מופרזת, אם אכן יש מקום להטיל ספק שכזה. זאת, בהתבסס על למידתו של עורך הדין את המקרה שמונח לפניו, ומתוך אמונה שאכן נגרמו ליקויים כאלה ואחרים במהלך בניית כתב האישום, רישום הדוח או זיהוי העבירה שהלקוח ביצע לכאורה.

עורך דין תעבורה בגבעת שמואל
עורך דין תעבורה בגבעת שמואל

 

יכול להפוך את הקערה על פיה

כאמור, במידה ואכן נוצר מצב בו עורך הדין מערער בהצלחה על התנהלותה של המשטרה במקרה, או אם זוהו כשלים טכניים באמצעי האכיפה שמעידים על ביצוע העבירה, כמו בדיקת ינשוף שלא בוצעה על פי הוראות היצרן או מצלמת מהירות שאינה תקנית, ביכולתו להפוך את הקערה על פיה. לפעמים, עורך דין תעבורה יכול להשיג הסדר טיעון הכולל הפחתה משמעותית של העונש ההתחלתי שהיה אמור הנהג לקבל, ולעיתים יכול להביא לזיכוי מלא מכל חשד.

 

הייתי מעורב בתאונת דרכים, מה עליי לעשות?

החוק ברור מאוד בנושא של התנהלות מיד לאחר תאונת דרכים. יש לבדוק את מצבם של המעורבים האחרים בתאונה, ובמידת הצורך להזעיק כוחות כיבוי והצלה למקום. אסור בשום אופן לעזוב את הזירה, קל וחומר לפני שנמסרו ונלקחו פרטים חיוניים, נגבו עדויות ראייה ונתונים מזירת התאונה ובטרם נמסרה גרסה רשמית למשטרה. בטרם תמסרו גרסה, חשוב להתייעץ עם עורך דין תעבורה.

 

האם מומלץ לפנות לעורך דין תעבורה אם קיבלתי דוח ראשון אי פעם?

התשובה הפשוטה היא לא. מומלץ לפנות לשירותיו של עורך דין תעבורה במידה ונסיבות המקרה מורכבות וגורל הרישיון מוטל בספק, ואף חמור מכך- כאשר עומדות בפני הנהג האשמות בתחום הפלילי.

 

דרכי יצירת קשר עם משרד עו"ד תעבורה בגבעת שמואל

אם קיבלת דו"ח מסוג ברירת משפט עם נקודות או שמא הוגש נגדכם כתב אישום בגין ביצוע עבירת תנועה חמורה, פנו בהקדם האפשרי והבטיחו לעצמכם ניהול הליך משפטי באופן ראוי והולם.

להלן הפרטים ליצירת קשר:

טלפון משרד – 072-3718608

מייל – [email protected]

שיחת ייעוץ ללא כל התחייבות עם אנשי מקצוע הבקיאים בתחום התעבורה ותאונות הדרכים.

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה