לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בכפר סבא

תושבי כפר סבא? רבים מכם בוודאי מחפשים עורך דין תעבורה מומלץ שיסייע לכם לערער על דו"חות תעבורה שצברתם או שייצג אתכם נאמנה בבית המשפט לתעבורה. אך כפי שלבטח התברר לכם, חיפוש המילים עורך דין תעבורה בכפר סבא הניב לכם לא מעט תוצאות והבחירה נראית משימה מאתגרת למדי. כיצד אם כן תעשו זאת נכון?

 

חשיבות בחירת עורך דין תעבורה בכפר סבא

לעבירות תנועה ייתכנו עונשים שונים, הנעים בין דו"חות כספיים לבין עונשים מחמירים יותר, כמו שלילת הרישיון ואף עונשי מאסר. כל עוד מדובר בדו"ח הראשון שקיבלתם, סביר להניח כי לא תצטרכו להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה בכפר סבא. אך במידה ומדובר בכמה עבירות תנועה שהצטברו ו/או בזימון למשפט שקיבלתם, עליכם לפנות בהקדם לעו"ד תעבורה.
עורך דין תעבורה בכפר סבא יכול לסייע לכם להפחית את חומרת האישומים המופנים נגדכם ואף להביא לביטולם המוחלט. הגנה זו יכולה להיות נקודת ההבדל בין ענישה מקלה לבין שלילת רישיון הנהיגה שלכם, חיוב בבחינה עיונית / מעשית ועוד. לפיכך, כאשר ניגשים לבחור עורך דין תעבורה בכפר סבא, חשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון.

 

המיקום עושה את ההבדל?

בראש ובראשונה, חשוב להדגיש כי גם אם הנכם תושבי כפר סבא, אין זה אומר בהכרח כי הפתרון הכי טוב עבורכם הוא עורך דין תעבורה בכפר סבא. אין ספק כי משרד עורכי דין הנמצא קרוב לאזור המגורים שלנו יהיה פתרון נוח עבורנו, אך כפי שראינו, הענישה המחמירה בדיני התעבורה מחייבת אותנו לבחור את עורך הדין בהתאם למומחיות, הניסיון והמקצועיות שלו.

עורך דין תעבורה בכפר סבא
עורך דין תעבורה בכפר סבא

 

באילו פרמטרים עלינו להתמקד בחיפוש אחר עורך דין תעבורה?

החיפוש אחר עורך דין תעבורה מומלץ, צריך להתמקד בתחום ההתמחות שלו, אשר במקרה שלנו, צריך להיות תחום התעבורה. ישנם לא מעט משרדי עורכי דין אשר בוחרים לעסוק במספר תחומים ובמידה ונתקלתם במשרד כזה, סביר להניח שהוא פחות יתאים לכם. בנוסף על ההתמחות בדיני תעבורה, מומלץ לוודא כי מדובר בעורך דין תעבורה בעל ניסיון של מספר שנים ובעל צוות מקצועי, המבין ברזי משפט התעבורה ובאופן הניהול המיטבי של תיקי תאונות דרכים. לאחר בדיקת פרמטרים אלו, תוכלו להתקדם אל פגישת הייעוץ עם עורך הדין.

משרדנו עוסק בתחום התעבורה ותאונות הדרכים בלבד, צוות המשרד מונה עורכי דין מיומנים בעלי ניסיון רב בניהול תיקים בתחום, ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל, עם ניסיון רב של מעל ל-40 שנים.

 

למה חשוב לשים לב בעת פגישת הייעוץ?

כשאנחנו נפגשים עם עורך דין תעבורה לפגישת ייעוץ, יש לשים לב לכך שעורך הדין אינו מביע את חוות דעתו בצורה מוחלטת, שכן בפגישת הייעוץ הראשונית, לא ניתן לעמוד על פרטי המקרה לאשורם ולפיכך, לא ניתן לקבוע בצורה מוחלטת מהן דרכי הפעולה המומלצות.
במהלך פגישת הייעוץ ניתן יהיה להתרשם מאופיו של עורך הדין ומהבקיאות בדיני התעבורה ובמעמד זה, ניתן לבקש גם פרוטוקולים ומקרי עבר, אשר יעידו על ההצלחות שהיו לעורך דין התעבורה במקרים דומים לשלכם.

 

הצלחות משרדנו בתיקי תעבורה שונים

היות ואנו דוגלים בשקיפות מלאה, מדי יום מתפרסמים על ידנו פורטוקולים מבתי המשפט השונים בעבירות תנועה כאלו ואחרות, על מנת להמחיש עבורכם את התוצאה אשר עשויה להתקבל בעניינכם.

לקריאה אודות תיק בעניין נסיעה במהירות של 68 קמ"ש מעל המותר – לחצו כאן.

לקריאה אודות תיק בעניין נהיגה בשכרות – לחצו כאן.

לקריאה אודות תיק בנושא עבירת רמזור אדום – לחצו כאן.

 

קיבלתם דו"ח תנועה? צרו קשר עם משרד עו"ד תעבורה יערית אוליאל

הידע המקצועי וההבנה המעמיקה ברזי משפט התעבורה, יכולים יחדיו לסייע לנו לחקור לעומק את המקרה בו אתם נאשמים ולמצוא את הנקודות והראיות הרלוונטיות, שיובילו להפחתת האישומים ואף ביטולם. לאור מגמת החמרת הענישה בדיני התעבורה, לייעוץ מקדים עם עו"ד תעבורה קיימת חשיבות רבה.

טלפון משרד – 072-3718608

מייל – [email protected]

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה