לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בפתח תקווה

נהיגה היא פעילות שגרתית מחיינו ולצד הצורך לציית לתקנות וחוקים שונים, כולנו עשויים למצוא את עצמנו מקבלים זימון לבית המשפט לתעבורה ועומדים בפני האפשרות שרישיון הנהיגה שלנו יישלל. במקרים כאלו, חשוב שיהיה לצידנו עורך דין תעבורה מקצועי ובמאמר זה נראה כיצד לבחור עורך דין תעבורה בפתח תקווה

 

בית המשפט לתעבורה

פעולת הנהיגה הפכה להיות חלק שגרתי מהחיים שלנו, כשהיא מאפשרת לנו ניידות מלאה ועבור לא מעט מהאנשים, מדובר בצורך חיוני של ממש. כפי שכל נהג למד בתיאוריה, נהיגה בכלי רכב כרוכה בציות ללא מעט תקנות וחוקים שונים, כאשר כל חריגה קטנה מהם, עלולה לעלות לנהג בדו"חות, נקודות, זימון לבית המשפט לתעבורה ועונשים חמורים נוספים.
בית המשפט לתעבורה, הוא בית המשפט בו נידונות עבירות התנועה השונות, על פי פקודת התעבורה, כאשר סמכות השיפוט של בית המשפט לתעבורה נתונה לאזור השיפוט בו בוצעה העבירה. כך לדוגמה, אם עבירת התנועה בוצעה בפתח תקווה, הסמכות המשפטית תהיה לבית המשפט בפתח תקווה ובמקרה זה, עליכם לחפש אחר עורך דין תעבורה בפתח תקווה.

 

תהליך הדיון המשפטי וחומרת הענישה

עם קבלת הזימון לבית המשפט לתעבורה, בעל הדין יקבל פירוט של עבירת התנועה בה הוא נאשם ולאחר הקראת האישום, יוכל בעל הדין להשיב אחת מארבע התשובות: מודה באשמה באופן מלא, מודה באופן חלקי, כופר באשמה ולטעון טענות מקדמיות (דוגמת התיישנות).
לבית המשפט לתעבורה קיים טווח ענישה רחב, הנע בין עונשים כספיים ושלילת רישיון (על תנאי או בפועל) ועד עונשי מאסר (על תנאי או בפועל). לפיכך, במידה וקיבלתם זימון לבית המשפט לתעבורה, חשוב לממש את זכותכם לייצוג על ידי עו"ד תעבורה ולחפש היטב אחר עורך דין תעבורה בפתח תקווה.

עורך דין תעבורה בפתח תקווה
עורך דין תעבורה בפתח תקווה

חשיבות הייצוג על ידי עורך דין תעבורה

אנשים רבים נוטים להתייחס לעבירות התנועה השונות כאל עבירות מינוריות, אך כפי שניתן לראות מטווח הענישה הרחב אשר בסמכותו של בית המשפט לתעבורה, ניתן להבין כי המחוקק רואה בעבירות אלו עבירות חמורות בהחלט. בכדי להימנע מענישה מקסימלית, חשוב להיוועץ בהקדם האפשרי בעורך דין מקצועי המתמחה בדיני התעבורה.
במסגרת עבודתו של עורך דין תעבורה, הוא יפעל לבחינת חומר הראיות בתיק ולמציאת הליקויים אשר יביאו לענישה מקלה ואף לזיכוי מלא. ניהול הליך ההוכחות באופן מקצועי , זימון עדים ושאילת שאלות קונקרטיות, מתוך הבנה מקיפה של הנהלים הנדרשים במקרים אלו, הם רק חלק מהפרמטרים המקצועיים הנלווים לייצוג משפטי מקצועי על ידי עו"ד תעבורה מומחה.

 

כיצד לבחור עורך דין תעבורה בפתח תקווה?

מעבר לחיפוש המקוון הפשוט שכולנו עושים בגוגל, כאשר מחפשים עורך דין תעבורה בפתח תקווה, חשוב לוודא כי מדובר במשרד עורכי דין ותיק ומנוסה בתחום, אשר תחום ההתמחות הבלעדי שלו הוא נושא התעבורה.
כמו כן, ניתן לבחון את מידת מקצועיותו של עורך הדין לתעבורה המיועד, באמצעות הצלחות בתיקים אחרים ובהמלצות של לקוחות אחרים, אשר יעידו וימליצו על שירותיו של עורך הדין לתעבורה, באופן שיבטיח לכם ראש שקט. משרד עו"ד תעבורה יערית אוליאל בפועל בשקיפות מלאה ומציג לכלל לקוחתיו פרוטוקולים מתיקים אשר התנהלו בביהמ"ש בעבירות שונות.

לקריאה כיצד הצלחנו לסייע לנהג בעבירת מהירות מופרזת – לחצו כאן.

לקריאה כיצד הצלחנו לסייע לנהג אשר קיבל כתב אישום בגין גרימת תאונת דרכים – לחצו כאן.

לקריאה כיצד סייענו לנהג בביטול 8 נק' תעבורה בדו"ח טלפון – לחצו כאן.

 

כיצד מערכת המשפט מתייחסת לעבירות התעבורה השונות?

השכיחות של עבירות התעבורה וכן של התרחשות תאונות דרכים, הביאו את מערכת המשפט בישראל להתייחס בחומרה רבה לעבירות התעבורה השונות ובהתאם לכך, טווח הענישה בגין עבירות התעבורה הינו רחב ונע בין קנסות, דרך שלילת הרישיון ועד עונשי מאסר בפועל במקרים חריגים.

 

מהי החשיבות של ייצוג על ידי עורך דין תעבורה?

ההתייחסות המחמירה של מערכת המשפט לעבירות התעבורה השונות, הבאה לידי ביטוי בעונשים הקבועים בחוק, אינם מותירים מקום לספקות באשר לחשיבות של ליווי וייצוג מקצועי על ידי עורך דין תעבורה מומחה, אשר לאחר סקירת חומרי התיק, יפעל לענישה מקלה ובמקרים מסוימים, אף לזיכוי מוחלט.

 

אופן יצירת קשר עם משרדנו

בעת קבלת דו"ח תנועה קיימת חשיבות מרבית לזמנים, לכן מומלץ להיוועץ עם עורך דין תעבורה בהקדם האפשרי בכדי לקבל הערכת מצב בהתאם לנסיבות. להלן הפרטים ליצירת קשר:

טלפון משרד – 072-3718608

מייל – [email protected]

אל תאמר נואש, ייתכן וניתן לסייע גם לכם.

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה