לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בקרית אונו

נסיבות החיים עלולות לעיתים להוביל אותנו להתייעצויות כאלה ואחרות עם עורכי דין. ישנם עורכי דין רבים המתמחים כל אחד בתחום הכולל את עיקר עבודתם. אחד מהתחומים בהם קיימת סבירות לא מבוטלת שתצטרכו ייעוץ בו ביום מן הימים, הוא תחום התעבורה. עורך דין תעבורה בקרית אונו, אם זה אכן מקום מגוריכם, יכול לסייע לכם רבות בתרחישים שונים.

דיני תעבורה- נושא טעון ושכיח

כחלק מהחיים במדינת ישראל, רובנו תלויים במידה כזו או אחרת בתחבורה, מחזיקים ברישיון נהיגה ומבלים חלק לא מבוטל מזמננו על הכבישים. הדבר מביא אותנו להתחכך לא פעם עם נושאים כמו תאונות דרכים, קלות כבחמורות, נהיגה בשכרות ועוד תרחישים רבים. חיכוך זה עם רשויות החוק, חברות הביטוח ובמקרי קיצון גם בתי משפט במסגרת הליכים פליליים, מצריכים ליווי וייצוג משפטי איכותי ומקצועי. קל וחומר בעיר מרכזית כמו קריית אונו. עורך דין תעבורה בקרית אונו העובד במשרד באזורכם, עשוי לעשות את ההבדל עבורכם בסוגיות המשפטיות השונות, ולתת לכם את הכלים הדרושים להתמודדות.

ליווי משפטי במקרי נהיגה בשכרות

גורמי אכיפת החוק ידועים בקשיחותם בכל הקשור לביצוע עבירת נהיגה בשכרות. האשמה בגין נהיגה בגילופין הינה בעלת השפעות מכריעות על מעמדו של המואשם כנהג בישראל, שכן היא עשויה להביא לפסילת רישיונו ולהגבלות אחרות שיעמדו לחובתו בעתיד. במעמד כזה, הכולל מפגש עם שוטרים, חשוב לשמור על קור רוח ולזכור שאינכם לבד בהתמודדות, שכן ייעוץ בנושא עם עורך דין תעבורה הוא קריטי להמשך ההתנהלות בפרשה. בכוחו של עורך הדין לסייע למיוצגים שלו, לבחון מחדש את פרטי המקרה ובעת הצורך גם לערער על כשירות הדו"ח שנרשם ולהקל על עונשו של הנאשם בסיטואציה שכזו, במידה ויש מקום לעשות כך.

עורך דין תעבורה בקרית אונו
עורך דין תעבורה בקרית אונו

ייעוץ במקרי תאונות דרכים

אחת הסיטואציות הטעונות והקשות שאדם עשוי למצוא עצמו בהן היא תאונת דרכים. בין אם בצד הפוגע או הצד הנפגע, סערת הרגשות בה מצוי אדם המעורב בתאונה, משבשת את שיקול הדעת שלו ומערפלת את ההיגיון. החוק מעגן בצורה חד משמעית את הצעדים הנדרשים לנקיטה לאחר תאונת דרכים, כולל הזעקת כוחות הצלה, ובטרם מתרחש המפגש עם גורם שיטור, מומלץ מאוד להיוועץ בעורך דין תעבורה. על פי נתוני המקרה, הוא יידע להמליץ על דרכי פעולה. אם אחד או יותר מהמעורבים גר באזור קריית אונו, ושם גם יתנהל המשפט הקשור בתאונה, עורך דין תעבורה בקרית אונו הוא הכתובת עבורכם.

ערעור וביטול דוחות בקרית אונו

תחום עבודה נוסף הנחשב לשכיח ביותר בקרב עורכי דין בתחום התעבורה הוא נושא דוחות התנועה. דוחות תנועה, בעיקר אלה המתייחסים למהירות מופרזת, עשויים להביא לצבירת נקודות רישוי ולהגבלות על רישיון הנהיגה, החל מקורס נהיגה מונעת ועד שלילת הרישיון. לעיתים הדבר תלוי באמצעים טכניים שעלולים להיות לא מדויקים או לא רלוונטיים לאדם שקיבל את הדו"ח. עורך דין תעבורה בקרית אונו יבחן את המקרה ויוכל לערער על הדו"ח ואף לבטלו בעת הצורך.

כיצד בוחרים עורך דין תעבורה?

נשענים בעיקר על המלצות, קוראים אודות המוניטין של המשרד, מוודאים שהוא אכן פועל באזור קריית אונו ומבצעים שיחת היכרות על מנת להתרשם יותר לעומק. בקיאותו של עורך הדין ברזי הדינים השונים הינה מהותית וחשובה לשם ההצלחה בתיק הנדון בעניינכם. תחום התעבורה הינו תחום מורכב ומוסעף ועל כן דורש בקיאות ומקצועיות רבה.

הייתי מעורב בתאונת דרכים, מה עליי לעשות?

ראשית, יש לוודא כי במידת הצורך, כוחות הצלה בדרך למקום. לאחר מכן יש להחליף פרטים מזהים עם הנהג השני שמעורב בתאונה, לתעד את הזירה לפרטי פרטים לרבות גביית עדויות, תמונות וסרטוני וידאו, ובטרם מסירת הגרסה למשטרה, יש להיוועץ בעורך דין תעבורה.

באילו עבירות תנועה מטפל עו"ד?

משרד עו"ד תעבורה יערית אוליאל מתמחה בטיפול בקשת עבירות התנועה הרחב ותאונות הדרכים. להלן חלק מעבירות התנועה בהן מטפל המשרד:

משרדנו מטפל בכל סוגי עבירות התנועה וכמו כן, מעניק ליווי אישי בהתמודדות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. זכרו, תחום התעבורה הוא תחום פלילי לכל דבר ועניין, לכן התמודדות מול ערכאה משפטית ללא ייצוג משפטי ראוי והולם, עשוי להוביל לתוצאה קשה כדוגמת רישיון הנהיגה שלכם ובמקרים חריגים למאסר בפועל.

מתלבטים בין ייצוג עצמי לייצוג מקצועי? חשוב שתדעו

מעבר לסנקציית הקנס שהינכם צפויים לשלם בעת ביצוע עבירת תנועה, ייתכן ותידרשו להיפרד מרישיון הנהיגה שלכם לתקופה ממושכת ולעיתים אף מחירותכם. תחום התעבורה הינו תחום מורכב הדורש מקצועיות רבה בבחינת חומר הראיות. עו"ד תעבורה מנוסה ומיומן ידע לבחון את חומרי החקריה כנדרש ולראות האם נפלו ליקויים מהותיים אשר עשויים להביא לתוצאה טובה עבורכם ואף לזיכוי מלא מן העבירה המיוחסת לכם.

מחפשים עו"ד בקרית אונו? להלן דרכי ההתקשרות עם משרד עו"ד תעבורה יערית אוליאל

ניתן ליצור עם משרד עו"ד תעבורה יערית אוליאל בכל אחד מאמצעי התקשורת הבאים:

טלפון במשרד – 072-3718608

כתובת מייל – [email protected]

בנוסף, משרדנו מעניק שירות בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום לרבות:

אל תהססו, פנו אלינו בהקדם האפשרי ונשמח להעניק לכם שיחת ייעוץ ללא כל התחייבות.

 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה