לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בחיפה

אם אתם זקוקים לעורך דין תעבורה בחיפה בטח שמתם לב שחיפוש קצרצר בגוגל מעלה תוצאות רבות כאשר מחפשים עורך דין תעבורה בחיפה. אלא מה, יש לשים לב היטב האם התוצאה שנבחרה אכן מקיימת את התנאי המבוקש, כלומר, האם עורך הדין הנבחר משרדו אכן ממוקם דרך קבע בחיפה.

 משרד יערית אוליאל עו"ד תעבורה בסניף חיפה – שעות פעילות

ימים ראשון-חמישי בין השעות 08:00-20:00

יום ו' בין השעות 08:00-14:00

 דרך עכו חיפה 50, קריית ביאליק​

במקרים דחופים ניתן לפנות 24/7! בטלפון 054-3399889.

טלפון המשרד- 072-3718608

הגעה בתיאום מול המשרד.

חשיבות רבה לבחירת עורך דין תעבורה בחיפה, משרד עורכי דין תעבורה בחיפה יערית אוליאל עוסק אך ורק בתחום התעבורה כבר מעל עשור, עו"ד אוליאל חברה בוועדת התעבורה ומרצה לעורכי דין בהשתלמויות בתחום התעבורה. משרדנו שם לדגש את השירות, מקצועיות וסובלנות דרך משרדנו עברו אלפי לקוחות מרוצים. ניתן לראות בהמלצות המשרד.

מדוע? בשנים האחרונות פשטה תופעה בקרב משרדי עורכי דין תעבורה ומשרדי עו"ד תעבורה רבים החלו לפרסם כי הקימו סניפים רבים הפזורים ברחבי הארץ. בלא מעט מקרים לא מדובר בסניף של עורך הדין המבוקש אלא במשרד עורך דין עצמאי לחלוטין אשר עובד בשיתוף פעולה עם עורך הדין המפרסם.

המשמעות היא שמי שככל הנראה יטפל בתיק שלך הוא אותו עורך דין שיושב ב"סניף" החיפאי ושעליו אינך יודע דבר. במילים פשוטות – נניח שקיבלת המלצות על עורך דין תעבורה מומלץ, מקצועי ומצוין בשם ישראל ישראלי (שם בדוי כמובן), החלטת לקרוא עליו מעט בגוגל על מנת להתרשם ושם גילית שמשרדו ממוקם דווקא בתל אביב אבל הוא מפרסם שקיים סניף בחיפה.

בשלב הזה כדאי לבדוק היטב האם אכן מדובר בסניף אמיתי או שמא ה"סניף" הוא בעצם משרד של עורך דין תעבורה עצמאי לחלוטין אשר עובד בשיתוף פעולה כזה או אחר עם עו"ד ישראל ישראלי. למה זה חשוב? כפי שצוין לעיל, ייתכן שעורך הדין החיפאי הוא עורך דין מצוין בפני עצמו אבל הוא לא עורך הדין שבחרת. לא עליו קיבלת המלצות ולא ממנו התרשמת.

 

 

איך אפשר לדעת שאכן מדובר בעורך דין תעבורה בחיפה?

יש מספר דרכים שאפשר לברר את הסוגיה. הראשונה, פשוט לשאול את עורך הדין מי עתיד לטפל בתיק, הן מאחורי הקלעים והן בהופעות בפני בית המשפט. כמובן שאם עורך הדין מתחייב לטפל בעצמו בתיק ועדיין קיים חשש בצידכם, ניתן להוסיף הסכמה זו להסכם עם עורך הדין.

דרך נוספת היא פשוט לבדוק האם קיים מספר טלפון עצמאי למשרד בחיפה. אם אכן מדובר בסניף של המשרד, אין כל מניעה לפרסם את מספר הטלפון של הסניף החיפאי. אם קיימת כתובת של הסניף החיפאי, אפשר פשוט להגיע לפגישה ולהתרשם האם יש סימן כלשהו לשמו של עורך הדין המבוקש.

עורך דין תעבורה בחיפה
עורך דין תעבורה בחיפה

 

בית המשפט לתעבורה בחיפה – ביתו של עורך הדין

נגן וידאו

למה כל כך חשוב לבחור עורך דין תעבורה בחיפה?

חשיבות המיקום של עורך הדין אינה נעוצה רק בשיקולי נוחות. אם אתם מתגוררים בחיפה והתיק שלכם מתנהל בבית המשפט בחיפה יש חשיבות רבה לכך שגם עורך הדין שלכם יהיה מחיפה. ולמה? עורכי דין תעבורה מופיעים רבות בבתי המשפט בפני השופטים השונים ומתנהלים מול לשכות התביעה השונות.

היכרות עם השופטים והתובעים בתיק שלכם תסייע לעורך הדין שלכם לבחור באסטרטגיה הנכונה ביותר לניהול התיק שלכם על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורכם. לכל שופט יש ראיה שונה וגישה שיפוטית שונה, עורך דין תעבורה מנוסה מכיר היטב את כל שופטי התעבורה במחוזו. יתרון עצום עבור הלקוח. 

עורך דין נהיגה בשכרות חיפה

משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל, מעניק הגנה מקסימאלית בתיקי נהיגה בשכרות ונהיגה תחת חומרים אסורים (אלכוהול או סמים). תיקי נהיגה בשכרות עשויים ליצור עבור נהגים רבים הסתבכות עם המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. בעת הפניית הנהגים לבדיקת כשירות נהיגתם במרב"ד בשל ליקוי נפשי או בריאותי, עורכת דין אוליאל מלווה ומסייעת להכנת הנהגים בצורה המקצועית ביותר. 
להמשך קריאה עורך דין נהיגה בשכרות.

עורך דין תעבורה בחיפה - uliel

איך לבחור עורך דין תעבורה?

זו כנראה ההחלטה החשובה והקשה ביותר שעליכם לקבל על מנת להיות בטוחים שקיבלתם את הייצוג הראוי ביותר. מומלץ לחפש את עורך הדין שלכם בגוגל וברשתות החברתיות ולראות אם הוא אכן מתמחה בתחום התעבורה בלבד. זיכרו, יש עורכי דין עם ניסיון ל למעלה מ- 40 שנה אך אם הם אינם עוסקים דרך קבע בתחום התעבורה הרי שכל שנותיהם במקצוע לא יוכלו להשתוות לעורך דין העוסק אך ורק בתחום זה בעשר שנים האחרונות. חישבו על כמות התיקים בתחום התעבורה בהם טיפל כל אחד. זה מה שקובע את הניסיון ולא מספר השנים במקצוע "על הנייר". 

עורך דין תאונות דרכים חיפה


על פי חוק, בעת מעורבותכם בתאונת דרכים עם נפעים, חלה עליכם החובה להמתין במקום התרחשות התאונה עד להגעת אמבולנס או משטרה. בנוסף, עליכם לוודא כי הנפגע מקבל טיפול ראוי ומתאים לכך. בסמוך לאירוע, כדאי להיוועץ עם עורך דין תאונות דרכים, טרם מסירת גרסתכם למשטרה. משרדה של עורכת דין תאונות דרכים יערית אוליאל מעסיק בוחן תנועה המתמחה בתחומו, יוצא משטרת ישראל ובעל ניסיון של 40 שנים בחקירות ובשחזור תאונות דרכים. בוחן התנועה מסייע בכל תיקי תאונות הדרכים המנוהלים במשרד בעזרת ליווי מקצועי, בניית אסטרטגיה נכונה לכל תיק, מתן חוות דעת משפטיות לבית המשפט ועוד.
להמשך קריאה עורך דין תאונות דרכים.

עורך דין תעבורה מומלץ בחיפה 

המומלץ ביותר הוא לשים לב להבטחות שמבטיח עורך הדין בשיחת הייעוץ הראשונה. שימו לב שבשלב הראשוני עורך הדין לא נחשף לכלל הראיות בתיק ולכן אין לו יכולת לחוות דעה מקצועית אמיתית. תתעלמו מעצות של סתמיות של אנשים טובי לב שמספרים לכם סיפורי אלף לילה ולילה כמו "עורך הדין שלי תותח, קוסם, העלים לי את התיק בלי כלום". תבקשו לראות פרוטוקולים ולהיווכח בעצמכם. 

כמובן שחשוב מאוד לבדוק את הקשר והיחס עם עורך הדין משיחת הטלפון הראשונה ולהתרשם האם הזמינות ומהירות התגובה מתאימה לכם. האם עורך הדין מאפשר קשר ישיר עימו? האם הוא נותן מענה מקצועי? האם טיפל במקרים דומים לשלכם בעבר? כל אלו יכולים לסייע בהחלטתכם.

 

עורך דין תעבורה מומלץ בחיפה

אם קיבלתם זימון לבית משפט לתעבורה בחיפה הנכם מוזמנים ליצור קשר עם עו"ד יערית אוליאל. עורכת דין אוליאל עוסקת בתחום התעבורה בלבד מזה שנים רבות ומופיעה לרוב בבתי המשפט במחוז חיפה. עו"ד אוליאל מבטיחה טיפול יסודי ומעמיק בתיק שלכם ובשקיפות מלאה עד לקבלת התוצאה הסופית הטובה ביותר עבורכם. 

חלק מהצלחות משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל

רישיון הנהיגה שלך בסכנה?  אנחנו כאן!

השאר פרטים עכשיו ונילחם עבור הצדק המגיע לך!

עורך דין תעבורה בחיפה - uliel

מידע אודות בית המשפט, משרדי הרישוי ועמדות רשיומט בחיפה

בית המשפט לתעבורה בחיפה נמצא בבניין ביהמ"ש השלום.

כתובת בית המשפט:

נגישות:

טלפון ליצירת קשר:

שדרות הפלי"ם 12, חיפה

 

נגישות חלקית

077-2703333

 

משרדי הרישוי בחיפה:

כתובת המשרד:

נגישות:

שעות קבלת קהל:

טלפון ליצירת קשר:

מתחם I way,

ההסתדרות 271, חיפה

 

נגישות חלקית

ימים א'-ה' : בין השעות 08:00-13:00

ימים א', ג' : בין השעות 15:30-17:30

04-881-8888

או 5678*

יפו 157, חיפה, קריית אליעזר צומת דולפין.

אין נגישות

ימים א'-ה' : בין השעות 08:00-13:00

5678*

 

עמדות שירות עצמי(רשיומט) בחיפה:

מעוניינים לחסוך בזמן? סביר להניח שעמדות הרשיומט הן הפתרון האולטימטיבי בשבילכם. מעוניינים לבצע פעולה בתחום רישוי הרכב והנהיגה לרבות: הנפקת רישיון רכב, תדפיס נקודות עדכני, מידע אודות ההיסטוריה של הרכב, עשו זאת דרך עמדת הרשיומט בחיפה.

 

שעות פעילות

נגישות:

כתובת:

שעות פעילות בהתאם לשעות העבודה בסניף סופר פארם הנ"ל.

אין נגישות

סופר פארם חיפה, שדרות הנשיא 134 (אודיטוריום כרמל).

שעות הפעילות זהות לאלו של הסופר פארם.

אין נגישות

סופר פארם חיפה, טרומפלדור 54 נווה שאנן.

בכפוף לשעות הפעילות של משרד הרישוי הנוכחי.

יש נגישות

משרד הרישוי, אדיסון 2 חיפה.

בהתאם לשעות הפעילות של הקניון.

יש נגישות

שער הצפון, קרית אתא, דרך חיפה 30.

בזהה לשעות הפעילות של סניף סופר פארם הנ"ל.

יש נגישות

סופר פארם מפרץ חיפה, סינמול, שדרות ההסתדרות 55, חיפה

 
שאלות נפוצות
עורכי דין תעבורה מופיעים רבות בבתי המשפט בפני השופטים השונים ומתנהלים מול לשכות התביעה השונות. ולכן אם יש לכם עורך דין תעבורה בחיפה שמופיע הרבה בבית המשפט זה יכול להקנות לכם יתרון התחלתי גדול. למידע נוסף כנסו לאתר.
מומלץ לבחור עורך דין המתמחה בתחום התעבורה בלבד כך תוכלו לדעת שעורך דין תעבורה בחיפה ייצג אתכם עם מלוא הידע שיש בתחום. כנסו לאתר על מנת לדעת על שינויים בתחום התעבורה.
מומלץ לראות פרוטוקולים ולא להסתמך אך ורק על שיחות ייעוץ או טיפים מחברים. כך תדאגו לשמור על עצמכם בתהליך. עוד מידע תמצאו באתר.
האם זמינות העו"ד ומהירות התגובה מתאימה לכם בתור לקוחות? האם יש אפשרות לקשר ישיר עם העורך דין? האם המענה שלו הוא מקצועי? והאם הוא טיפל במקרים דומים בעברו? עוד שאלות תוכלו למצוא באתר.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה