לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה ברמת ישי

עורך דין לתעבורה ברמת ישי, יוכל לעמוד לצדו של כל אזרח הנקלע לצרות משפטיות או קנסות ואישום הנוגעים לעולם התעבורה והדרכים. בכל מקרה של אישום או בלגן תעבורתי – אל תישארו לבד, ופנו אל עורך דין תעבורה שיעמוד לצדכם וידאג דרך הניסיון וההיכרות רבת השנים שלו עם עולם התעבורה, להשיג עבורכם את העונש המינימלי או לבטל את הטענות נגדכם. לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת על עורך דין תעבורה ברמת ישי.

מדוע חשוב לפנות אל עורך דין תעבורה ולא לפעול לבד?

כאשר הנכם מתמודדים מול אישום או קנסות, או שאתם צריכים להגיע לבית משפט עקב בעיות משפטיות מעולם התעבורה – הדרך היחידה והנכונה לפעול היא לפנות לעורך דין תעבורה ולא להישאר עם זה לבד, והסיבות לכך הן רבות.

ראשית כל, רישיון נהיגה ונהיגה ככלל, הם חופש התנועה שלכם, וכל איום לפגוע בחופש הזה, צריך להיענות באופן הטוב והמקצועי ביותר עם עורך דין שידאג לצד שלכם כמו שצריך ובהיקף הראוי. מעבר לכך, עורך דין הבקיא בעולם התעבורה, מחזיק בניסיון והיכרות עם המשפט ועם תקדימים שידאגו להעניק לכם את התוצאות הטובות ביותר, שיכירו את החוק וידעו איך להגיב הכי טוב. שלישית כל, לכל עבירה על החוק ולכל עניין תעבורתי, יש עונשי מקסימום ועונשי מינימום שבית המשפט יכול לגזור בהתאם לראייתו – עורך דין תעבורה שבקיא בעונשים הללו, יוכל למשוך את המשפט והגזירות לכיוון המינימלי ולטובתכם האישית.

עורך דין תעבורה ברמת ישי
עורך דין תעבורה ברמת ישי

 

באיזה מקרים עורך דין תעבורה יכול לעזור לכם ברמת ישי?

בכל מקרה של הסתבכות עם החוק בנושא תעבורה, ואיום לשלילת רישיון או מתן נקודות וקנס גדול – עורך דין תעבורה יעמוד לצדכם, יפקח וידאג שהכל נעשה באופן חוקי ולטובתכם. בכל מקרה תעבורה שהוא, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תעבורה ולשמוע חוות דעת, כדי לקבל גם את העונש המינימלי ואפילו לוותר את הטענות במידת הצורך. לפניכם כמה מקרים מרכזיים, עמם עורך דין תעבורה לרוב עוזר ללקוחותיו:

 

התמודדות מול שלילת רישיון – שלילת רישיון מתרחשת מאות ואלפי פעמים בשנה, ממגוון סיבות כמו נהיגה תחת אלכוהול, נהיגה מתחת למהירות המותרת, צבירת נקודות רבות וכדומה. בכל מקרה, עורך דין תעבורה יוכל לעמוד לצדכם ולדאוג בעזרת היכרות עם הדינים והתקדימים, להוציא עבורכם את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

 

התמודדות מול נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים עבירות תנועה כאלו, הן עבירות חמורות שעלולות במקרה הרע גם להגיע לשלילת רישיון ועונשים נוספים שיגבילו אתכם. לכן, כדי לייצג את עצמכם באופן המיטבי ולקבל את העונש המינימלי האפשרי ולא יותר מזה – עורך דין תעבורה יעזור באופן משמעותי להפחית את הטענות וכך את העונשים.

 

עבירות תנועה, ומהירות מופרזת – עבירות תנועה שונות יכולות להסתכם בכמה נקודות ובקנס סביר, אך גם יכולות להביא לשלילת רישיון, ולמספר נקודות אדיר שיביא אתכם להשהיית הרישיון. עורך דין תעבורה עוזר במיוחד במקרים כאלה, ומשתמש בניסיון ובהיכרות שלו עם משפטי התעבורה והתקדימים המוכרים בהם כדי להביא אל לקוחותיו את העונשים המינימליים וההוגנים ביותר עבורם, אשר ימנעו מהם שלילות רישיון, צבירת נקודות והוצאות רבות מדי.

חלק מהצלחות משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל

רישיון הנהיגה שלך בסכנה?  אנחנו כאן!

השאר פרטים עכשיו ונילחם עבור הצדק המגיע לך!

מידע בירוקרטי הנדרש עבורכם ברמת ישי:

תחנת המשטרה האזורית

קריית טבעון

כתובת – החורש 2, קריית טבעון, ישראל

טלפון – 04-983-1009

שעות פתיחה: פתוח 24 שעות.

מגדל העמק

כתובת – רחוב פנינת העמק 1, מגדל העמק.

טלפון – 04-6447444

שעות פתיחה: פתוח 24 שעות.

 

משרדי הרישוי הקרובים

יוקנעם:

כתובת –  שדרות רבין 9, יוקנעם עילית

טלפון –*5678

שעות פתיחה:

א, ב', ג', ו- ה': 08:00 עד 13:00.

 נצרת עילית:

כתובת –  מעלה יצחק 14, נצרת עילית (נוף הגליל)

טלפון – 1-222-56-78, *5678

שעות פתיחה:

א' – ה': 9:30 – 21:30
ו': 9:00 – 15:00
שבת: 9:30 – 21:30

 

מספרי עירייה

כתובת – רח' הערבה 11, רמת ישי

טלפון – 9039800-04

 

עמדת רשיומט (שירות עצמי) באל האתררמת ישי

 כתובת – האקליפטוס 3, רמת ישי

שעות פתיחה:

בימים א' – ה': 09:00 – 22:00
ביום ו': 08:30 – 15:30
ביום שבת: 10:00 – 23:00

 

בתי המשפט הקרובים לענייני תעבורה

נצרת עילית:

כתובת – כיכר קריית יצחק רבין נוף הגליל, נצרת עילית

טלפון – 077-2703333

חיפה:

כתובת – שדרות הפלי"ם 12, חיפה

טלפון – 077-2703333

 

קבלת דו"ח תנועה ולו בגין העבירה הקלה ביותר, עשויים להעמיד את רישיונכם בסכנה בגין צבירת נקודות תעבורה. בהתאם לכך חשוב להסתייע בשירותיו של עו"ד המתמחה בתחום התעבורה בלבד ולקבל הכוונה נכונה בהתאם לנסיבותיכם!

עורך דין תעבורה מקצועי ידע לסייע לכם בהתמודדות מול כל סוגי דו"חות התנועה לרבות: נהיגה בשכרות, נסיעה ללא רישיון נהיגה, מהירות מופרזת, חציית צומת באור אדום, מעורבות בתאונת דרכים וכן הלאה. לייעוץ, כנסו לאתר.

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה