לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

כתב אישום בגין חציית צומת ברמזור אדום, הסתיים בקנס כספי בלבד!

עבירת נהיגה ברמזור אדום היא עבירת תנועה חמורה לאור הסכנה הטמונה בה, הן לנהג עצמו והן למשתמשי הדרך השונים. בהתאם לכך, קיימת ענישה מחמירה החל מקנס כספי גבוה, רישום נקודות ואף פסילת רישיון הנהיגה למספר חודשים, בהתאם לעבירה שהתבצעה. במקרה דנן, מדובר בנהגת שלא צייתה לרמזור אדום בכך שנכנסה לצומת לאחר שחלפו 5 שניות או יותר מרגע החלפת האור ברמזור לאדום בניגוד לאמור בתקנות התעבורה, סעיף 22(א).

כתב אישום, בגין אי ציות לרמזור אדום בצומת

נהיגה ברמזור אדום מתחלקת למספר עבירות שונות לרבות:

  1. נהיגה ברמזור אדום בצומת.
  2. נהיגה ברמזור אדום לא בצומת.
  3. נהיגה ברמזור אדום בצומת – נסיבות מחמירות, הפרעה לעוברי הדרך.
  4. נהיגה ברמזור אדום בצומת – נסיבות מחמירות, הימצאות של רכב אחר.

נהג שמיוחסות לו אחת משתי העבירות הראשונות, יהיה צפוי לקבל דו"ח ברירת משפט הנושא עימו קנס כספי על סך 1500 ₪ ורישום של 10 נקודות חובה למרשם התעבורתי שלו. לעומת זאת, ייחוס של חציית רמזור אדום בנסיבות מחמירות תעמיד לנהג כתב אישום חמור אשר חושף אותו לשלילת רישיונו למספר חודשים. במקרה דנן, יוחס לנהגת הנאשמת כתב אישום בגין חציית צומת ברמזור אדום כאשר האור ברמזור דלק למעלה מ5 שניות! בתי המשפט לתעבורה רואים בעבירה שכזו כחמורה בגין הסכנה הטמונה בה ליתר משתמשי הדרך השונים. דנה שהבין את חומרת העבירה, השכילה לפנות למשרדנו בכדי לקבל ייצוג משפטי ראוי בבית המשפט.

כתב אישום בגין חציית צומת ברמזור אדום, הסתיים בקנס כספי בלבד! - uliel

הסנקציות אליהן חשופה הנהגת בגין חציית צומת ברמזור אדום

בעת קבלת כתב אישום, חשופה הנהגת להליך משפט פלילי לכל דבר ועניין. בהתאם לכך, תחת סמכותו של בית המשפט להורות על עונשים רבים, לרבות: קנס כספי, מאסר על תנאי, מאסר בפועל, שלילת רישיון הנהיגה על תנאי ואף בפועל, וזאת בהתאם לנסיבות. במקרה דנן, דנה הנהגת הנאשמה הייתה חשופה לקנס כספי, 10 נקודות חובה למרשם התעבורתי ופסילה למספר חודשים.

חשיבות ייצוג משפטי בידי עורך דין תעבורה בתיקי רמזור אדום

בעת קבלת כתב אישום בגין עבירת רמזור אדום, מומלץ להיוועץ עם עורך דין תעבורה בהקדם האפשרי בכדי לקבל את הייצוג המשפטי הראוי ביותר ובכך לנסות ולהקל בעונשכם ככל הניתן. עורכת דין יערית אוליאל בחנה את כלל הראיות בתיקה של הנהגת הנאשמת והצליחה באמצעות עבדותה המקצועית להגיע להסדר טיעון עם התביעה ולסגור את התיק עם קנס כספי.

הנהגת המאושרת שמרה לעת עתה על רישיון הנהיגה שלה בכיסה, אך בפעם הבאה זה עשוי להיות אתה. לאור האמור, אם קיבלתם כתב אישום או דו"ח ברירת משפט, פנו לעורך דין תעבורה מיומן בהקדם האפשרי!

כתב אישום בגין חציית צומת ברמזור אדום

במשרדנו נוהלו מאות תיקי עבירת אור אדום – אלו כתבי אישום חמורים! התיק הזה  הסתיים בקנס כספי בלבד!

אפשר לעזור גם לך! 

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

פרוטוקול

גזר דין

דוח

אל תגידו יהיה בסדר! אתה צריך עו"ד שמומחה אך ורק בתעבורה לצידך! 

כתב אישום בגין חציית צומת ברמזור אדום, הסתיים בקנס כספי בלבד! - uliel

שאלות נפוצות
אי ציות לרמזור אדום הינה עבירה רחבה שכוללת בתוכה ארבע עבירות ספציפיות: נהיגה ברמזור אדום בצמות, נהיגה ברמזור אדום לא בצומת, נהיגה ברמזור אדום בצומת בנסיבות מחמירות, הפרעה לעוברי הדרך ונהיגה ברמזור אדום בצומת בנסיבות מחמירות, הימצאות של רכב אחר.
העונש על עבירות רמזור אדום משתנות בהתאם לחומרת המעשה. במקרה של עבירות שלא בנסיבות מחמירות, העונש יהיה 1,500 ש"ח ו-10 נקודות. כאשר מדובר בעבירות של נסיבות מחמירות העונש צפוי להגיע להעמדה לדין, שם העונשים יכולים להיות פסילת רישיון הנהיגה, נקודות וקנס כספי גבוהה.
שיטת הנקודות בוחנת את הנהגים לאורך זמן ובתאם למספר עבירות שונות שביצעו ולא רק לעבירה יחידה וספציפית. כאשר המטרה הינה לאתר נהגים שמהווים סכנה למשתמשי הכביש האחרים. כאשר מגיעים למעל 12 נקודות, ישנה ענישה שמשתנה בהתאם לגובה הנקודות הקיים ויכולה לעוד על דרישה לביצוע קורס נהיגה מונעת ועד לשלילת הרישיון ודרישה לבצע תיאוריה, טסט ובדיקה במרב"ד.
פנייה לעורך דין לאחר קבלת כתב אישום בגין חציית צומת ברמזור אדום תאפשר לכם לקבל ייצוג משפטי הולם בתהליך. חשוב לדעת כי עורך הדין הינו בעל המקצוע שמכיר את כלל תקנות התעבורה ויכול לבחון את המקרה ואף לעיתים להקטין משמעותית את העונש. לשיחת ייעוץ עם עורך דין, לחצו כאן.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה