לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

תאונת דרכים קשה – הסתיים עם פסילה של שלושה חודשים בלבד!

תאונת דרכים היא "חוויה" לא נעימה ואף טראומתית הן לצד הפוגע והן לצד הנפגע. במקרה של מעורבות בתאונה עם נפגעים, קיימת חשיבות להבחנה בין כלל החבלות השונות לרבות: חבלה רגילה, קלה, ואף חבלה של ממש. חשיבות סיווג החבלה הוא מהותי לעניין הענישה. במקרה דנן, בכתב האישום של דינה צוין כי כתוצאה מהתאונה נפגעה הולכת הרגל ונגרמו לה חבלות של ממש לרבות: שבר, שפשוף בראש ובירך. בהתאם לכך הייתה חשופה הנהגת לעונשים חמורים, בעלי השפעה משמעותית על חייה האישיים.

מהי הענישה הצפויה בבית המשפט בגין מעורבות בתאונת דרכים

בהתאם לפקודת התעבורה סעיף 38(3), נהג שהורשע בעבירת תאונת דרכים עם חבלה של ממש יהיה צפוי לעונש מינימום של שלושה חודשיי פסילה, ללא כל קשר לעונשים הנוספים אליהם הוא צפוי. יש לציין כי בית המשפט נוטה להחמיר עם נהגים אלו ובדרך כלל יתקבל פסק דין הסוטה מפסילת המינימום הקבועה בחוק. בנוסף, ניתן לראות כי במקרה דנן, יוחסה לנהגת עבירת ניגה בקלות ראש וברשלנות, כאשר רף הענישה בין העבירות הנ"ל הוא שונה. לכן, ניתן לסכם ולומר כי הענישה בתיק שכזה נעה בין פסילת רישיון הנהיגה בפועל למספר חודשים ועד למאסר! בהתאם לכך, חשוב היה להסתייע בעו"ד תעבורה המתמחה בתיקי תאונות דרכים.

תאונת דרכים קשה – הסתיים עם פסילה של שלושה חודשים בלבד! - uliel

פסק הדין בתיק תאונת דרכים

לאחר חקר הראיות בצורה מעמיקה על ידי עורכת דין אוליאל, הצליחה באמצעות עבודתה העיקשת להגיע להסדר טיעון מקל שלפיו הנאשמת תודה בעובדות בכתב האישום המתוקן בו, וכי תומר העבירה של נהיגה בקלות ראש לנהיגה בחוסר זהירות, כמו כן סוכם כי יוטלו על הנהגת הנאשמת העונשים הבאים:

  • קנס כספי
  • פסילה על תנאי
  • פסילה בפועל לתקופה של שלושה חודשים.

חשוב להבין כי במקרה הנ"ל הייתה צפויה דינה לעונש פסילה ממושך בצירוף סנקציות נוספות. לכן ניתן לומר כי במקרה הנוכחי נסגר התיק בצורה הטובה ביותר בהתאם לנסיבות.

תאונת דרכים קשה – הסתיים עם פסילה של שלושה חודשים בלבד! - uliel

חשיבות עורך דין תעבורה בתיקי תאונות דרכים

חשוב להבין כי בעת מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים קיימת חשיבות מרבית להיוועצות עם עורך דין תעבורה המתמחה בתיקי תאונות דרכים. על מנת למזער את הנזק ככל הניתן בהליך המשפטי, יש לקבל ייצוג משפטי הולם בעזרת עורך דין מקצועי. במקרה דנן, הייתה צפויה הנהגת לעונשים לא פשוטים אשר היו עשויים להשליך מהותית על שגרת חייה, ובאמצעות עבודה מעמיקה ויסודית של עו"ד אוליאל, הסתיים התיק על הצד הטוב ביותר בהתאם לנסיבות התרחשות התאונה.

לאור האמור, אם קיבלתם כתב אישום בגין מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים אל תתמודדו לבד! פנו בהקדם האפשרי לעורך דין תעבורה.

כתב אישום בגין מעורבות בתאונת דרכים קשה

במשרדנו נוהלו מאות תיקי תאונות דרכים  – אלו כתבי אישום חמורים! התיק הזה  הסתיים עם פסילה קצרה!! אנחנו כאן כי הרשיון שלך חשוב!

אפשר לעזור גם לך! 

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

דוח

פרוטוקול

גזר הדין

אל תגידו יהיה בסדר! אתה צריך עו"ד שמומחה אך ורק בתעבורה לצידך! 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה