לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

כתב אישום- נהיגה ללא רישיון- נגמר בפסילה של 89 ימים בלבד, ללא מאסר בפועל!

סיכום תיק: כתב אישום בגין נהיגה ללא רישיון(מעולם לא הוציא) – התיק הסתיים עם פסילה של 89 ימים בלבד, ללא מאסר בפועל!

נהיגה ללא רישיון(שלא הוצא מעולם) נחשבת לאחת מעבירות התנועה החמורות ביותר! מכיוון שלאדם זה אין כל ידע בתחום התעבורה מכיוון שאינו עבר תיאוריה כנדרש, שיעורי נהיגה וטסט. בהתאם לכך הוא מהווה סכנה ממשית הן לעצמו והן ליתר משתמשי הדרך השונים. ניתן לראות כי בתי המשפט לתעבורה נוקטים בעמדה קשה עם נהגים אלו לשם מיגור התופעה. בעבירה זו, צפוי הנהג לענישה נרחבת וקשה הכוללת מאסר בפועל, ולכן חשוב להבין כי ייצוג משפטי במקרה שכזה הוא חובה!

מהם העונשים הצפויים לנהג בגין עבירת נהיגה ללא רישיון

בעת הגשת כתב אישום בתעבורה בגין נהיגה ללא רישיון(שלא הוצא מעולם) צפוי הנהג לענישה מחמירה הכוללת מספר סנקציות מהותיות לרבות:

  • פסילת רישיון הנהיגה בפועל.
  • פסילת רישיון הנהיגה על תנאי.
  • קנס כספי.
  • מאסר על תנאי.
  • מאסר בפועל.

חשוב לזכור כי הליך משפט תעבורה הינו הליך פלילי לכל דבר ועניין, לכן הרשעה במשפט שכזה עשויה להשליך מהותית על חייו של הנאשם. למשל, במקרה בו היה מוטל על הנהג עונש של שלושה חודשי פסילה, היה נדרש לאחר מכן לבצע בדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. ההליך במרב"ד הינו הליך מורכב, מפאת הזמנים ומפאת הבדיקות ולכן היה צפוי להיות בשלילה לטווח ארוך מן השלושה החודשים שנפסקו לו.

 

עבודת עורך הדין בתיקי נהיגה ללא רישיון

לאור העונשים החמורים הצפויים לנהגים הנאשמים בעבירת נהיגה ללא רישיון, חלה החובה להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה הבקיא ברזי הדינים השונים. במקרה דנן, דוד הגיע למשרדנו מתוך חשש שיורשע בעבירה והוא יידרש במאסר בפועל! מדובר על בחור נורמטיבי, אשר לומד שיעורי נהיגה והיה מרחק קטן מביצוע מבחן מעשי(טסט). עורכת הדין בחנה את התיק בצורה מקצועית ומעמיקה והצליחה באמצעות עבודה רבה להגיע להסדר טיעון מקל עם הנהג.

כתב אישום- נהיגה ללא רישיון- נגמר בפסילה של 89 ימים בלבד, ללא מאסר בפועל! - uliel

פסק הדין במקרה של עבירת נהיגה ללא רישיון

כפי שצוין, הצליחה עורכת דין אוליאל להגיע להסדר טיעון מקל שלפיו יורשע הנאשם בעובדות המצוינות בכתה האישום המתוקן. במקרה דנן פסק ביהמ"ש על דוד את העונשים הבאים:

  • 89 ימי פסילה, אשר מנעו מדוד לבצע מבדקים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. אם היה מורשע בשלושה חודשי פסילה הוא היה נדרש בביצוע אמצעי התיקון הנ"ל.
  • פסילה על תנאי למשך שלושה חודשים למשך שלוש שנים.
  • קנס כספי
  • מאסר על תנאי במקרה שיבצע את אותה העבירה.

עורכת דין אוליאל הצליחה לשמור על חירותו של הנהג, ואף להמשיך ולבצע את לימודיי הנהיגה בתקווה שיעבור טסט במהרה. דוד הפנים את הלקח, והוא כעת יודע כמה חשוב לשמור על חוקי התעבורה השונים ולא לבצע עבירות כאלו ואחרות.

כתב אישום בגין נהיגה ללא רישיון

במשרדנו נוהלו מאות תיקי נהיגה ללא רישיון  – אלו כתבי אישום חמורים! 

אפשר לעזור גם לך! 

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

כתב אישום

הכרעת הדין

פרוטוקול

אל תגידו יהיה בסדר! אתה צריך עו"ד שמומחה אך ורק בתעבורה לצידך! 

כתב אישום- נהיגה ללא רישיון- נגמר בפסילה של 89 ימים בלבד, ללא מאסר בפועל! - uliel

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה