לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בבאר יעקב

לעיתים נדמה שהדעה הרווחת בקרב הציבור בישראל היא שכאשר אנו מתמודדים עם קושי או בעיה, ניתן לפתור אותה בכוחות עצמנו. הדבר עשוי להיות נכון בחלק מהתרחישים, אך ישנן נסיבות שמאלצות אותנו להיעזר בסיוע מקצועי, לדוגמה ליווי משפטי של עורך דין. עורך דין תעבורה למשל, יכול לסייע רבות במקרים מורכבים של תאונות דרכים, עימותים עם משרד הרישוי או צבירת נקודות רישוי בגין עבירות מהירות. עורך דין תעבורה בבאר יעקב עשוי להיות חבל הצלה עבורכם.

 

בסוגיות תחבורה – הגנה משפטית הכרחית

דיני תעבורה הם נושא רגיש, שכן נושא התחבורה בארץ הוא מנת חלקו של כמעט כל אזרח מן השורה. ישנם מקרים רבים בהם לא ניתן להתמודד עם גורמי האכיפה, ולעיתים יש תחושה שהאזרח הקטן אינו יכול אל מול הרשויות. לעיתים הוא יחוש שנעשה לו עוול, אך הדרך להוכחת העוול הזה ארוכה ומפותלת, קל וחומר אם הוא עומד לבדו מול החומה הבירוקרטית הבצורה, וללא ייצוג משפטי הולם. עורך דין תעבורה בבאר יעקב, אם זהו מקום מגוריכם או לכל הפחות תחום השיפוט שבו תיאלצו להישפט, ילמד את המקרה על בוריו ויוכל לסייע בהגנה המשפטית ההכרחית, על כל תרחיש.

 

נהיגה בשכרות

אין חולק על כך שאחת הרעות החולות במדינה, בוודאי בתחום התעבורה, היא עבירת נהיגה בשכרות. גורמי האכיפה עושים ימים כלילות ונוהגים ביד קשה כנגד אלה החשודים בנהיגה בגילופין. אך גם במידה ובדיקת הינשוף יצאה חיובית, יש לבחון לעומק את נסיבות המקרה ולוודא כי תהליך הבדיקה בוצע לפי הספר של הוראות היצרן, שהשוטר פעל על פי הנהלים ואם אכן ניתן להוכיח כי נפל דופי בביצוע הבדיקה או בעבודתו של השוטר- ספק סביר זה עשוי לפסול את הבדיקה ולנקות את הנהג מכל חשד. במידה ולא ניתן להשיג זיכוי מלא, הסיכוי הסביר יותר הוא שעורך דין תעבורה בבאר יעקב יוכל להשיג הסדר טיעון שימנע שלילת רישיון מלאה ויסתפק במספר חודשים בודדים של פסילה.

לקריאה מעמיקה אודות תיק שהתנהל במשרדנו בעניין נהיגה בשכרות – לחצו כאן.

 

עורך דין תעבורה בבאר יעקב
עורך דין תעבורה בבאר יעקב

 

תאונות דרכים

למרבה הצער, תאונות דרכים אינן חריגות בנוף כפי שהיינו מקווים. רבים מוצאים את עצמם מעורבים בתאונה, ומצויים בסערת רגשות כה גדולה עד ששוכחים כי ישנם חוקים שיש לציית להם עת מתרחשת תאונת דרכים. כך שלצד החובה להזעיק אמבולנס וכוחות כיבוי והצלה במידת הצורך ולבדוק את מצבם של המעורבים בתאונה, עורך דין תעבורה בבאר יעקב יידע להנחות את הנהג המעורב בדבר דרכי הפעולה הבאות שלו. לאחר שילמד את נסיבות התאונה, ויוודא כי נגבו עדויות מהזירה לרבות תיעוד של וידאו וסטילס ובמידה ונגבו עדויות מעדי ראייה ששהו במקום, יוכל עורך דין תעבורה מיומן ומנוסה לסייע בניסוח הגרסה שתימסר למשטרה כשאלה יגיעו למקום. מדובר בתהליך חשוב, שכן העדות שתימסר במשטרה עשויה להיות בעלת השלכות אדירות לעתיד.

רוצים לדעת כיצד הצלחנו לסייע לנהג המואשם בגרימת תאונת דרכים – לחצו כאן.

 

האם עורך דין תעבורה יכול לסייע בנושא עבירות מהירות?

בוודאי שכן. עבירות מהירות מופרזת מזכות בנקודות רישוי, עונש שעשוי להביא אתו הגבלות רבות לרישיון הנהיגה. אולם אמצעי האכיפה של מהירות מופרזת מכריעים לעיתים על קוצו של יוד, ועשויים לכלול כשלים טכניים ולקויות שהביאו בסופו של דבר לדוחות. עורך דין תעבורה מקצועי ובעל ניסיון יבחן את הדוח, ילמד את נסיבותיו וסביר שיצליח לערער על תקינותו, עד כדי ביטולו או לכל הפחות המרת העונש באזהרה.

 

כיצד בוחרים עורך דין תעבורה בהתאם למקרה?

חשוב לזכור שלא צריך לגשת לעורך דין תעבורה אם מדובר בדוח חניה פשוט או דוח ראשון שהנהג אי פעם קיבל. כאשר הרבה מונח על הכף, כמו רישיון הנהיגה עצמו או חלילה חמור מכך, קרי עונשים פליליים, יש לפנות לעורך דין תעבורה ללא דיחוי. מיקומו של המשרד ותחום שיפוטו, לצד ניסיונו ותחום ההתמחות שלו, הם גם כן פרמטרים חשובים.

 

באילו עבירות מטפל המשרד שלנו

משרדנו מטפל בכל סוגי עבירות התנועה לרבות:

כמו כן, אנו מעניקים ליווי אישי וצמוד לנהגים הנדרשים להגיע למבדקים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים וכמו כן מייצגים נהגים בועדת הערר בתל השומר.

 

דרכי יצירת קשר עם משרד עורך דין עבורה בבאר יעקב

במקרה שביצעתם עבירת תנועה ולו הקלה ביותר או לחילופין, הוגש נגדכם כתב אישום בגין ביצוע עבירת תנועה חמורה, פנו אלינו בהקדם האפשרי ונשמח לסייע.

מספר הטלפון שלנו הוא – 072-3718608

כתובת המייל  – [email protected]

אנחנו כאן עבורכם, בכל עת.

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה