לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בהוד השרון

דו"חות תנועה, נקודות תעבורה וקבלת זימון לבית המשפט לתעבורה, הם רק חלק מהמקרים בהם נצטרך לחפש אחר עורך דין תעבורה בהוד השרון. לאור הענישה המחמירה בגין עבירות אלו, חשוב שנדע כיצד ואיך בדיוק לחפש אחר עורך דין תעבורה מומלץ בהוד השרון. כיצד עושים זאת? מוזמנים לקרוא ולגלות

 

עורך דין תעבורה מומלץ בהוד השרון

כאשר מתעורר הצורך להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה, הרי שכדאי לחפש אחר עורך דין תעבורה מומלץ, שיבחן היטב את פרטי המקרה וימליץ לנו על דרכי הפעולה המיטביות, שיעזרו להקל את חומרת העונשים ואף להביא לביטולם המוחלט.
במקרים בהם אנחנו לא מכירים באופן אישי עורך דין תעבורה מומלץ, החיפוש אחר עורך דין תעבורה בהוד השרון מתחיל במרחבי הרשת, אך כפי שלבטח כולנו מכירים מחיפושים זהים שערכנו בעבר, חיפוש אינטרנטי שכזה יכול להעלות תוצאות רבות, שחלקן לא בהכרח יתאימו לנו ולמקרה התעבורה בגינו אנחנו צריכים את שירותיו של עורך דין תעבורה בהוד השרון.

משרדנו פועל בשקיפות מלאה ומציג פרוטוקולים מתיקים אשר התנהלו בביהמ"ש על ידי אנשי המקצוע שלנו:

לקריאה אודות דו"ח מהירות מופרזת נהג חדש – לחצו כאן.

לקריאה אודות תאונת דרכים עם חבלות של ממש – לחצו כאן.

לקריאה אודות דו"ח אי ציות לתמרור אדום – לחצו כאן.

 

למה חשוב להיעזר בליווי של עורך דין תעבורה?

בראש ובראשונה, חשוב להבין כי דיני התעבורה ועבירות התעבורה השונות, נידונות בבית המשפט לתעבורה, לו קיימת סמכות כמו לבית המשפט השלום. כפי שנפנה לשירותיו של עורך דין מקצועי במקרה של זימון לבית המשפט השלום, כך גם במקרה של דיני התעבורה, חשוב להיעזר בליווי מקצועי של עורך דין תעבורה מומחה.
בנוסף, מערכת המשפט נוטה להתייחס בחומרה רבה לעבירות התנועה השונות וכפועל יוצא מכך, הענישה בגין עבירות אלו יכולה להיות מחמירה במיוחד ולהיות כרוכה בקנסות גבוהים, שלילת רישיון ובמקרים חריגים, אף עונשי מאסר. כדי להפחית את הסיכויים לענישה מחמירה, חשוב לפנות בהקדם לייעוץ וליווי של עורך דין תעבורה מקצועי.

עורך דין תעבורה בהוד השרון
עורך דין תעבורה בהוד השרון

 

כיצד מחפשים עורך דין תעבורה בהוד השרון?

חיפוש אחר עורך דין תעבורה בהוד השרון אמנם מתחיל כחיפוש אינטרנטי, אך מתוך מגוון התוצאות שהתקבלו, צריך לדעת כיצד לסנן ולבחור את משרד עורכי הדין המתאים ביותר. הפרמטר הראשון והחשוב במיוחד בו כדאי יהיה להתמקד הוא, תחום המומחיות של משרד עורכי הדין, אשר צריך כמובן להיות, דיני התעבורה.
דיני התעבורה הם רבים ומגוונים ולפיכך, כדאי לוודא כי משרד עורכי הדין שמצאתם מתמחה במקרה הספציפי בגינו אתם צריכים ליווי וייצוג של עורך דין תעבורה בהוד השרון – מהירות מופרזת, עקיפה מסוכנת, עבירת רמזור אדום, נהיגה בשכרות ועוד.

 

השלב הבא – פגישת ייעוץ ראשונית

לאחר שמצאת עורך דין תעבורה מומלץ המתמחה בדיני התעבורה בכלל ובמקרה הנדון שלכם בפרט, תוכלו לקבוע איתו פגישת ייעוץ ראשונית, במהלכה עורך הדין יעזור לכם לעשות סדר בדברים ולהבין מהן ההשלכות הנלוות של דו"ח תנועה.
בפגישת הייעוץ הראשונית תוכלו לתהות על קנקנו של עורך הדין בכלל ועל נתונים נוספים, דוגמת מהירות התגובה שלו, היחס האישי, הזמינות והמקצועיות שלו. בשלב זה כדאי לזכור כי, מדובר בפגישת ייעוץ ראשונית, אשר אינה מספקת את כל המידע שעורך הדין צריך ולפיכך, לא ניתן יהיה לתת בפגישה זו חוות דעת משפטית מהימנה.

 

קיבלתי דו"ח תנועה – האם עליי לפנות לעורך דין תעבורה?

ככל וזהו דו"ח תנועה ראשון שקיבלתם, סביר להניח כי ניתן יהיה להתמודד איתו בכוחות עצמכם. לעומת זאת, במקרים של – דו"ח תנועה עם נקודות תעבורה; זהו אינו דו"ח התנועה הראשון שלכם; אתם נהגים חדשים או ציבוריים; מומלץ יהיה לפנות בהקדם לעורך דין תעבורה מקצועי.

 

מהו הפרמטר העיקרי אליו חשוב לשים לב כשמחפשים עורך דין תעבורה?

כאשר מחפשים עורך דין תעבורה בהוד השרון או בכלל, חשוב לוודא כי מדובר בעורך דין המתמחה בדיני התעבורה באופן בלעדי ולא מדובר בתחום צדדי מתוך מגוון התחומים בהם משרד עורכי הדין מתעסק. משרדנו מתמחה בתחום התעבורה ותאונות הדרכים בלבד. אם יש ברשותכם שאלה, נשמח לסייע, צרו עימנו קשר כבר עכשיו:

טלפון משרד – 072-3718608

מייל – [email protected]

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה