לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בחדרה

ייצוג של עורך דין תעבורה בחדרה ובכלל הינו מהותי בעת התרחשות עבירות תנועה, החל מעבירות המצריכות תשלום קנס, ועד לעבירות חמורות בעלות כתב אישום. אם יש לכם צורך בעורך דין תעבורה, וקיבלתם המלצות בהתאם לכך, כדאי שתוודאו כי המשרד שאליו הופניתם, תחום עיסוקו הינו- דיני תעבורה בלבד. אם אינכם מכירים משרד עורכי דין תעבורה בחדרה, ובחרתם לערוך בדיקה במנוע החיפוש בגוגל, אנו ממליצים לכם טרם יצירת הקשר, לבקר באתר של עורך דין מנוסה ומיומן בתחום התעבורה, ולוודא כי התכנים המופיעים באתרו, אכן עוסקים בתחום זה בלבד.

בחירת עורך דין תעבורה – שלושה טיפים שתמיד עובדים

  1. עורך דין מיומן יטה שלא לחוות דעה מקצועית על תיקכם, מכיוון שאינו מעורה עדיין בכל פרטי המקרה.
  2. אין לייחס חשיבות מרבית לעצתן של אנשים לגבי מקצועיותם של עורכי הדין השונים.
  3. הינכם רשאים לבקש לצפות בפרוטוקולים, ממקרים הדומים למקרה שלכם.

על מנת לבחור עורך דין תעבורה שייצג אותם נאמנה, אנו ממליצים להשתמש במנוע החיפוש של גוגל, ואף ברשתות החברתיות, ובכך לוודא כי עורך הדין הנבחר, אכן מתמחה בדיני תעבורה ותו לא. שימו לב כי עורך דין העוסק בתחום התעבורה ברוטינה קבועה, עולה ניסונו על כל עורך דין אחר, גם אם ניסיונו מסתכם  בעשרות שנים. 

עורך דין תעבורה בחדרה
עורך דין תעבורה בחדרה

 

כיצד בוחרים עורך דין תעבורה בחדרה

בעת בחירת עורך דין תעבורה בחדרה, רצוי להתעניין ולברר את תחומי עיסוקו של עורך הדין, אם הוא מעניק שירותים בתחומי משפט נוספים, ייתכן והוא לא הכתובת הנכונה עבורכם. ייצוג משפטי בעבירות תעבורה, דורש מומחיות רבה בתחום וכמובן מקצועיות מיוחדת. שימו לב כי להליך המשפטי בתחום התעבורה, השלכות משמעותיות על חייכם, החל מקנס כספי, פסילת הרישיון ואף הפנייה לבדיקות במרב"ד (מכון רפואי לבטיחות בדרכים). על מנת לוודא כי הינכם מקבלים ייצוג מקצועי וראוי, מומלץ לבחור בעורך דין תעבורה מיומן שעוסק בתחום זה בלבד.

עורך דין תעבורה מומלץ בחדרה

במקרה ובו קיבלתם זימון לבית משפט לתעבורה בחדרה, הינכם מוזמנים ליצור קשר עם עו"ד יערית אוליאל. עו"ד אוליאל, עוסקת במשך שנים רבות, בתחום דיני התעבורה בלבד. עו"ד אוליאל, תטפל בתיק שלכם באופן יסודי ומעמיק, בשקיפות ובפניות מלאה, עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל

משרדה של עורכת דין אוליאל מתמחה בתחום התעבורה בלבד. כחלק מהשירותים, המשרד עוסק ב- תאונת דרכים, תאונת פגע וברח, נהיגה ללא רישיון, נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, עבירות מהירות, ועוד. הליכים המתנהלים בבית המשפט לתעבורה, הינם בתחום מומחיותו של המשרד. בנוסף, המשרד מספק ייצוג וליווי לנהגים בעת הליכים מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, וגם מול משרד הרישוי בעת הצורך.

משרדנו מתמחה במספר נושאי תעבורה

משרדה של עו"ד אוליאל, מספק שירותי עריכת דין, בנושאי תעבורה שונים ומגוונים, לרבות: תאונות דרכים, תאונות פגע וברח, ותאונות בעבודה או בדרך לעבודה. בנוסף, מספק המשרד גם ייצוג, בתביעות פיצויים על נזקי גוף או נפש. 

חלק מהצלחות משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל

 

רישיון הנהיגה שלך בסכנה?  אנחנו כאן!

השאר פרטים עכשיו ונילחם עבור הצדק המגיע לך!

חשיבות בחירת עורך דין תעבורה חדרה

חשיבות בבחירת עורך דין תעבורה הממוקם גיאוגרפית באזור מגוריכם ב-חדרה, אינה חשובה רק לשם נוחיותכם הפיזית, אלא שמה דגש על מספר פרמטרים מהותיים, למשל: זמינות ויעילות. במקרה שבו הינכם מתגוררים בחדרה, והתיק מתנהל בבית המשפט בעיר הנ"ל, יש חשיבות רבה לגישה נוחה וזמינה בעת הצורך בהתייעצות או הנגשת מסמכים הרלוונטיים לתיקכם. לעניין היעילות, יש לראות כי, היכרות עורך הדין עם השופטים באזור הנוכחי מסייעת להבנת גישתם ונקודת מבטם ובכך עשויה להוביל לתוצאה הטובה ביותר באמצעות בחירת אסטרטגיה נכונה לניהול המשפט.

עורך דין תאונות דרכים חדרה

במקרה והייתם מעורבים בתאונת דרכים, עומדת לפניכם החובה על פי החוק להמתין במקום התאונה עד להגעת הכוחות הנדרשים- אמבולנס או משטרה. בנוסף, עליכם לוודא כי עומד לרשות הנפגע טיפול המתאים לפציעתו. במקרה ועזבתם את המקום מסיבות שונות, למשל: לחץ, חרדה, אי הבנת המצב, בלבול ועוד, רצוי ואף חובה להיוועץ תחילה עם עורך דין המתאים לכך בטרם מסירת גרסתכם למשטרה. במקרה של תאונה בעבודה או בדרך אליה, חלה חשיבות רבה בבחירת סדר התביעות, כיוון שהוא זה הקובע את גובה הפיצוי לו יזכה הנפגע בהתאמה.

עורך דין תעבורה בחדרה - uliel


לחצו כאן למידע נוסף בנושא- תאונות דרכים, תאונות דרכים עם נפגעים, עבירת הפקרה (פגע וברח)

עורך דין נהיגה בשכרות חדרה

עוד מספק משרדנו שירותי עריכת דין בנהיגה בשכרות, תחת השפעת אלכוהול או סמים. בנוסף, מספק משרדנו גם ייצוג בדרכי ההתמודדות עם מרב"ד (המכון הרפואי לבטיחות בדרכים) – אשר עוסק ברפואה תעבורתית ובמניעת תאונות דרכים וזאת בשל ליקויו הבריאותי של הנהג. עו"ד אוליאל מלווה נהגים המופנים למרב"ד באופן צמוד ומכווינה אותם למענה הראוי והנכון ביותר עבורם לעניין השאלות הנשאלות בעת בדיקת כשירותם לנהיגה ע"י פסיכולוג. 
להמשך קריאה בנושא: עורך דין נהיגה בשכרות בחדרה


לחצו כאן למידע נוסף בנושא- עבירת נהיגה בשכרות, ליווי נהגים בהתנהלות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד).

עורך דין דיני תעבורה חדרה 

משרדנו מציע את שירותיו, בנושאי תעבורה, כגון: דוחות תנועה, מהירות מופרזת, נהיגה ללא רישיון ונהיגה בזמן פסילת רישיון. עוד מציע משרדנו את שירותיו המגוונים, גם בנושאים הנ"ל- עקיפה מסוכנת, שימוש בסלולרי בזמן נהיגה, נהיגה ברשלנות, נהיגה ללא מלווה ונהיגה ברמזור אדום. 

למרות שעבירות התעבורה, נתפסות בעיניי הציבור כעבירות מינוריות וסתמיות, המחוקק להבדיל רואה בהן עבירות חמורות, אשר עומדות בגינן השלכות חמורות. העונש המינימאלי על עבירות מסוג זה הינו קנס כספי, אך ייתכנו מצבים אשר עלולים להוביל לפסילת רישיון ואף למאסר בפועל. ייצוג של עו"ד תעבורה מקצועי וענייני יכול להבטיח עבורכם הקלה משמעותית בענישה ואף במקרים מסוימים להביא לזיכוי מוחלט.
לחצו כאן למידע נוסף בנושא- עבירות נהיגה במהירות מופרזת, עבירת נהיגה ללא רישיון, עבירת עקיפה מסוכנת.

עורך דין תעבורה בחדרה - uliel

מידע אודות בית משפט, משרדי הרישוי ועמדות רשיומט בחדרה

בית המשפט לתעבורה בחדרה הוא חלק ממחוז חיפה.  

כתובת בית המשפט:

נגישות:

טלפון ליצירת קשר:

הלל יפה 7א', חדרה

 

נגישות מלאה

מספר פקס: 04-6327570 או 04-6327580

מרכז המידע של בתי המשפט: 077-270-3333

 

משרדי הרישוי בחדרה:

כתובת המשרד:

נגישות:

שעות קבלת קהל:

טלפון ליצירת קשר:

רוטשילד 40 חדרה
קניון לב חדרה

נגישות מלאה

ימים א', ב', ד', ה': בין השעות 08:00-13:00

יום ג' : בין השעות 08:00-13:00 או 15:30-18:00

5678*

 

עמדות שירות עצמי(רשיומט) בחדרה:

אנו נתקלים בלא מעט מקרים בהם נהגים המתינו תורים ארוכים ומייגעים בכדי לבצע פעולה אחת פשוטה. כיום, קיימות עמדות רשיומט אשר מאפשרות לבצע פעולות בתחום רישוי הרכב והנהיגה לדוגמא: תדפיס נקודות עדכני, הנפקת רישיון רכב, בדיקת היסטוריה של רכב וכן הלאה. לכן, מומלץ טרם ההגעה למשרד הרישוי לוודא האם הפעולה הנדרשת ניתנת לביצוע בעמדת הרשיומט הקרובה למקום מגוריכם.  

שעות פעילות

נגישות:

כתובת:

בהתאם לשעות הפעילות של הסניף.  

נגישות מלאה, קיימת מעלית גם מתוך הקניון וגם מהחניון.  

עמדת רשיומט בקניון לב חדרה בסניף סופר פארם, בכתובת: רוטשילד 40

בכפוף לשעות הפעילות של הסניף הנ"ל

יש נגישות

סניף סופר פארם ברחוב צהל 35 מזרח חדרה.

 

 

 

 

 
 
המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה