לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

נהיגה במהירות של 53 קמ"ש מעל המותר – הסתיים ללא פסילה וללא נקודות!

בכל שנה מחולקים אלפי דו"חות תנועה בגין ביצוע עבירת נהיגה במהירות מופרזת, בדרגות חומרה שונות החל מקנס כספי ועד לכתב אישום. כנגד לקוח המשרד גיא, הוגש כתב אישום לאחר שנמדד ע"י שוטר במהירות של 143 קמ"ש במקום 90 קמ"ש, באמצעות מכשיר הממל"ז. כנגד גיא, יוחסה עבירת המהירות בדרגה החמורה ביותר ובהתאם לכך הוא חשוף לעונשים מהותיים כדוגמת פסילת רישיון הנהיגה שלו למספר חודשים.

כתב אישום כנגד הנהג בגין נהיגה במהירות מופרזת

במהלך נסיעה שגרתית נעצר גיא על ידי שוטר תנועה בשטח בטענה שמהירות נסיעתו הייתה גבוהה ב52 קמ"ש מעל המותר בחוק. בהתאם לנרשם בדו"ח, נהיגה בדרך הנוכחית שאינה עירונית עם שטח הפרדה בנוי, מהירות הנסיעה המרבית היא 90 קמ"ש ואילו בהתאם לתוצאת המדידה שהתקבלה במכשיר הממל"ז, מהירות נסיעתו של הנהג היא 143 קמ"ש, בניגוד לתקנה 54א לתקנות התעבורה. בהתאם לכך, קיבל גיא כתב אישום חמור, בהיותו צפוי לעונשים הקבועים בחוק לרבות.

נהיגה במהירות של 53 קמ"ש מעל המותר – הסתיים ללא פסילה וללא נקודות! - uliel

לאילו עונשים היה צפוי הנהג בבית המשפט לתעבורה

בתי המשפט לתעבורה נוטים להחמיר עם נהגים המבצעים עבירות נהיגה במהירות מופרזת, לאור הסכנה הטמונה הן לנהג עצמו והן ליתר משתמשי הדרך השונים. בהתאם לכך, היה צפוי גיא למספר עונשים אשר היו עשויים להשפיע על אורח חייו באופן ישיר לרבות:

  • פסילה בפועל של רישיון הנהיגה
  • פסילת הרישיון על תנאי
  • קנס כספי
  • 10 נקודות תעבורה

חשוב לזכור כי לנקודות תעבורה משמעות רבה על רישיון הנהיגה של הנהג. במקרה דנן היה צפוי הנהג לרישום של  10 נקודות תעבורה(גובה המקסימאלי של נק') אשר היו עשויים להטיל עליו אמצעי תיקון ואף לסכן את רישיונו, וזה מעבר לעונשים שהיה צפוי ביהמ"ש לפסוק.

 

עבודתה של עו"ד אוליאל בתיקי נהיגה במהירות מופרזת

מהיכרותה רבת השנים של עו"ד אוליאל עם מכשירי האכיפה השונים, הצליחה באמצעות עבודה מקיפה ויסודית לאתר כשלים ראייתיים מהותיים, אשר ערערו את התביעה. כתוצאה מאיתור הכשלים, תוקן כתב האישום לעבירה פחותה.

הכרעת הדין לנהג הנאשם בעבירת נהיגה במהירות מופרזת

במקרה דנן, תיקו של גיא הסתיים ללא פסילה של רישיון הנהיגה שלו וללא נקודות תעבורה. על פי ההסדר שהתקבל, נדרש הנהג בתשלום קנס כספי בלבד על סך 1500 ₪.

זכרו, הליך משפט תעבורתי מתנהל כהליך פלילי לכל דבר ועניין, בהתאם לכך ייצוג משפטי הולם בידי עורך דין תעבורה מקצועי עשוי להטיב עימכם במעמד הענישה החל מהקלה ועד לזיכוי מלא מן האשמה בהתאם לנסיבות.

נהיגה במהירות של 53 קמ"ש מעל המותר

במשרדנו נוהלו מאות תיקי נהיגה במהירות מופרזת  – אלו כתבי אישום חמורים! התיק הזה  הסתיים ללא פסילה וללא נקודות!! אנחנו כאן כי הרשיון שלך חשוב!

אפשר לעזור גם לך! 

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

גזר הדין

פרוטוקול

דוח

אל תגידו יהיה בסדר! אתה צריך עו"ד שמומחה אך ורק בתעבורה לצידך! 

נהיגה במהירות של 53 קמ"ש מעל המותר – הסתיים ללא פסילה וללא נקודות! - uliel

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה