לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

שירות לנהגים / נאשמים ב- עבירות תעבורה

שירות של עורך דין הבקיא בעולם התעבורה, יכול לשנות את עולמם ועתידם של נהגים הנאשמים בעבירות תנועה שונות, ולהשפיע משמעותית על תוצאותיה והשלכותיה של העבירה או כתב האישום. לפני שאתם בוחרים את השירות המתאים עבורכם, חשוב שתכירו קצת יותר מקרוב את עולם משפטי התעבורה ואת המאפיינים העיקריים בגינם חשוב לפנות לשירות של עורך דין, מוקדם ככל הניתן בהתמודדות מול מערכת המשפט. לפניכם הכל על שירות לנהגים / נאשמים ב- עבירות תעבורה.

מה החשיבות של שירות לנאשמים בעבירות תנועה?

שירות והגנה משפטית לנהגים המעורבים בעבירות תנועה חמורות, משמעותי יותר ממה שאנחנו יכולים לדמיין ומשפיע באופן ישיר על השלכות ההליך המשפטי ותוצאות עבירת התנועה. כדי להבין את חשיבות השירות על כל רבדיו, לפניכם כמה אלמנטים שהופכים את השירות וההגנה המשפטית לכה משמעותיים עבור נאשמים ונהגים שביצעו עבירות תנועה:

 

עונש מינימלי ומקסימלי

למעשה, בחוק קבועים עונשים קבועים מינימליים ומקסימליים לרוב העבירות, כך שיש לבית המשפט ולשוטרים מרווח תנועה וגמישות באיזה עונש מגיע לכל נאשם בהתאם לחומרת העבירה, לקיומן של עבירות קודמות, לחרטה שמביע הנאשם, ועוד. כך, עורך דין המכיר לעומק את טווח העונשים האפשריים בכל עבירה יוכל לסייע בהשגה של העונש המינימלי האפשרי בכל מקרה.

 

ביטול והפחתה של העונשים

לכל עבירה ועונש מינימום המוכר לפי החוק, יש גם תקדימים שונים ומקרים רבים בהם העבירה והאישום בוטלו בעקבות פרצות שונות וטעויות מהותיות בכתב האישום. עורכי דין מקצועיים מעולם דיני התעבורה, למדו את שלל התקדימים והמאפיינים בגינם ניתן לעתור לביטול העבירהו האישום, וכך מסייעים בכל שנה לאלפי נהגים בביטול כתב האישום וביטול הקנס.

 

ליווי מקצועי ותמיכה

בעת אישום, עבירה חמורה או הליך משפטי מכל סוג, נהגים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים מול מערכת המשפט והבירוקרטיה וכן מול אופציות הפעולה הרבות והמורכבות. ליווי של עורך דין תעבורה המתמחה בדינים אלו יוכל לפשט את התהליך ולהסביר על כל שלבי הדרך, כדי להעניק את התמיכה והביאור הנדרש בהליך שאינו מוכר לכל נהג שאינו מגיע מעולם זה.

שירות לנהגים / נאשמים ב- עבירות תעבורה
שירות לנהגים / נאשמים ב- עבירות תעבורה

באיזה שלב כדאי לפנות לשירות לנהגים/ נאשמים בעבירות תנועה?

שירות והגנה משפטית, ימלאו את מלוא הפוטנציאל והעזרה שיכולים להעניק כאשר פניתם לשירותם מוקדם ככל הניתן. כאשר נמצא אתכם עורך דין תעבורה מקצועי מההתחלה, מנסח עמכם את הערעור והפניות, מגיע לחקירה, ומלווה ומדריך אתכם גם בשלבים המוקדמים של ההליך – הסיכויים שלכם לצלוח את הסיטואציה ולסיים את ההליך המשפטי והאישום עם כמה שפחות נזק והשלכות.

כמובן ועורך דין יוכל לסייע ולשפר את המצב בכל שלב, אבל חשוב להכיר כי יש ערך רב בפנייה אליו כמה שיותר מוקדם, כדי שיוכל להתחיל לתכנן ולהשפיע על המהלכים מבעוד מועד.

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה